2025-02-23, 08:22
  #92977
Avslutad
Jag anser att Sara ska gripas och häktas då hon är yrkeskriminell och lär fly landet för att inte kunna lagföras.
Citera
2025-02-23, 08:31
  #92978
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Jag anser att Sara ska gripas och häktas då hon är yrkeskriminell och lär fly landet för att inte kunna lagföras.

Har en åklagare tillräckliga skäl för en häktning så kommer hon att gripas och häktas men som det verkar just nu så finns inte det
Citera
2025-02-23, 08:34
  #92979
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87



Har en åklagare tillräckliga skäl för en häktning så kommer hon att gripas och häktas men som det verkar just nu så finns inte det

Så är det, men även om hon blev dömd skulle ju du säga att domstolen består av pedofiler, och anse att hon är oskyldig. Vilka brott får Sara begå för barnen innan du lämnar den sjunkande båten?
Citera
2025-02-23, 08:34
  #92980
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Jag anser att Sara ska gripas och häktas då hon är yrkeskriminell och lär fly landet för att inte kunna lagföras.
Varför när det är modiga människor som gömmer sig bakom sekretess, juridiska avtal, hemliga adresser, sponsorer, meddelarskydd, jury och när alla arbetar för barnens bästa?

Även i frågan anonyma narkomaner och moderatorer finns om inte samhällsintresse iallafall ett allmänt intresse. Du är inte Donald Trump som din avatar visar.
Citera
2025-02-23, 08:41
  #92981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Så är det, men även om hon blev dömd skulle ju du säga att domstolen består av pedofiler, och anse att hon är oskyldig. Vilka brott får Sara begå för barnen innan du lämnar den sjunkande båten?

Blir hon dömd och domen vinner laga kraft så är hon såklart inte oskyldig

Jag inväntar eventuell dom och drar slutsatser utifrån den
Jag stöttar dumpen tills dom gör eller gjort ngt oförsvarligt som får mig att ändra uppfattning
Citera
2025-02-23, 08:47
  #92982
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Så är det, men även om hon blev dömd skulle ju du säga att domstolen består av pedofiler, och anse att hon är oskyldig. Vilka brott får Sara begå för barnen innan du lämnar den sjunkande båten?

En del har tänkt följa med den pruttande båten ner till avgrunden.

Nej hon skall inte häktas. Då får hon skriva av den tiden på sitt fängelsestraff. Jag vill se BPSara och hamsterpåsen på hinsan lång tid framöver. Eller allra helst rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivning.

Vad beträffar DaddyPutte så hade det varit underbart om han hamna på skogome. Polisen hittar DaddyPutte's "top secret" files på hans enheter.

Fast det blir väl någon halvt öppen anstalt I guess.
Citera
2025-02-23, 08:51
  #92983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
En del har tänkt följa med den pruttande båten ner till avgrunden.

Nej hon skall inte häktas. Då får hon skriva av den tiden på sitt fängelsestraff. Jag vill se BPSara och hamsterpåsen på hinsan lång tid framöver. Eller allra helst rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivning.

Vad beträffar DaddyPutte så hade det varit underbart om han hamna på skogome. Polisen hittar DaddyPutte's "top secret" files på hans enheter.

Fast det blir väl någon halvt öppen anstalt I guess.
vem e hamsterpåsen?
Citera
2025-02-23, 09:11
  #92984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Jag anser att Sara ska gripas och häktas då hon är yrkeskriminell och lär fly landet för att inte kunna lagföras.
Blir hon häktad så blir det ett satans liv på anhängarna, och på Sara. Jag ser hellre att åtal väcks och att SKV slår med stora hammaren...
Citera
2025-02-23, 09:16
  #92985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Blir hon häktad så blir det ett satans liv på anhängarna, och på Sara. Jag ser hellre att åtal väcks och att SKV slår med stora hammaren...

Skatteverket bör väl intressera sig för att få in sina pengar
Citera
2025-02-23, 09:17
  #92986
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
vem e hamsterpåsen?

Dirigenten, Redaktören, Hamsterpåsen. Dumpen Media Group AB's administrativa autistiska motor. Kärt baaaaarn har många namn.
Citera
2025-02-23, 10:10
  #92987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Dirigenten, Redaktören, Hamsterpåsen. Dumpen Media Group AB's administrativa autistiska motor. Kärt baaaaarn har många namn.
Tanten med gosedjur i famnen gissar jag. Röd flagga på vuxna gosedjurskramare.
Citera
2025-02-23, 10:25
  #92988
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Tanten med gosedjur i famnen gissar jag. Röd flagga på vuxna gosedjurskramare.

Korrekt uppfattat. Det är alltid något speciellt med personer som samlar på diverse namn. Alla vägar bär till Rom sägs det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in