Citat:
Ursprungligen postat av
Weezl
Att påpeka att hon ser ohälsosam och rasar i vikt blir hon bara glad av att höra, hon vill nog inget hellre än att folk ska förfäras över hur smal hon blivit. Ätstörda ser det som den bästa komplimangen. Synd att det inte var tvärtom, att hon exploderade i vikt av alkoholen. Då kanske hon skulle erkänna att hon inte var hälsosam och behöver hjälp
Hon är mer alkad och sliten än någonsin nu och jag har gett upp allt hopp om tvångsvård, att hon söker vård själv är nog enda alternativet. Tyvärr är hon som alltid i sin egen värld där hon är smartast, sexigast, snyggast och lite bättre än alla andra så hon har koll på läget enligt sig själv. Hon har en bild av sig själv som INGEN annan delar och ingen kan nå henne. Kommer fortfarande hoppas på att det en dag ska komma in lite vett i hennes skalle så hon vill styra upp sitt liv men oddsen för det är mycket, mycket höga.
Ja tyvärr är hon märkligt stolt över detta... Dessvärre är hon konstant packad och har fyllebrillorna på.. Skinnet hänger ju på henne, ingen gräddrumpa där inte, det är plattare än nånsin både fram och bak. Och när hon trängde sig ner i en bralla i stl 32 så pyste skinnet över kanten. Ansiktet hänger med. Och det är ju naturens gång så vill inte låta elak nu. Det jag mest förundras över är att hon börjar se så osund och härjad ut. Alkoholens effekt antar jag. Man kan liksom vara tunn och ändå se frisk ut. Nu svamlar jag mycket men hoppas ni förstår mig.
Och ja precis, hennes självförtroende är helt bortom denna värld! Är det en fasad kanske? Jag kan inte tro mina öron när hon konstant säger hur snygg hon är...dryga jäkel..väldigt oskön stil och avskräcker nog varenda potentiell partner/ragg.
Jag tror tyvärr att hon hellre flyr landet än tvingas in i vård/tillnyktring. Hon ser vin som vatten. Igår lät det något i stil med "jag får dricka hur mycket jag vill sålänge jag inte skadar någon". Samtidigt som det skadar henne och barnen något ofantligt. Både psykiskt och fysiskt. Så intelligent var hon...(såg att hon skrävlat om hur smart hon är också)
Och på tal om hennes rumskompis, de hade alltså en diskussion om mat...TJÖTTT OCH VIN SKA DET VA...SÅH.... Hon borde verkligen inte göra sig ovän med denna snattarnisse. Plötsligt vaknar hon upp ensam i rummet utan sitt bankkort och kära ägodelar! Verkar ju vara ett baxarproffs hon sover intill