2025-02-23, 00:10
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Är detta tråden alla hoppade över till när flashback låste Emelie bumbi-tråden?

"Marcus De Morte är inget man skojar med."

Totalt fascinerande att periodvis följa dessa människor. Även om hjärnan totalt ruttnar och man tvekar på mänskligheten. RIP Lennart Bladh.

*med sejpe-röst*
GO PIA GO!

Haha ! Stänger denna också så har vi JoJoNinja NeXT på tur. Det blir inte bättre . Så håll tillgodo så länge det varar ! 🥴😆
Citera
2025-02-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tror hon har en persona som "Pia Pissfitta, aka grädda-arschlet" mycket för att få utlopp för sitt dåliga mående. Att ihärdigt vara trotsig, be folk fara åt helvete, agera obscent, supa järnet, flina arrogant, vräka ur sig vad som, agera snuskigt, leka översexuell...Allt dokumenterat via TT.

Hon väljer nog att inte beblanda sig mer än nödvändigt med folk, mycket för att inte behöva stå till svars för sina val.

Uppfattar henne som "strykrädd" när det gäller. Så om den här tjommen som nu klivit in på Pias rum är just en kriminell pundare, så är det nog bäst att Pia sveper sina nattlinnen runt benen o flyttar till ett nytt hostel. Innan det sker, så ska hon nog förvara sina kort mellan skinkorna, typ.

Med tanke på att det där hostelet troligtvis inte är fullbelagt, så undrar jag hur det kommer sig att en, kanske, kriminell lirare väljer just Pia Kadaver-häxans rum? Om han nu inte har koll på att hon bor där. Pengar kan orsaka en jävla massa problem. Och om nu Pia har en dryg miljon på kontot, så kanske hon ska passa sig lite för att invitera män som skänker bort stripp-kläder, pundarbrillor o tjackade handväskor med plasten kvar.
Fick hon inte även ett trasigt armband oxå? Troligtvis trasigt då liraren slitit bort stöldlarmet...?

Armbandet är definitivt stulet någonstans ifrån för det behövs inga verktyg för att ta på sig det, har ett likadant, så jag vet. Tror inte heller han köpt det, då det trots allt kostar en femhundralapp och det lägger man väl inte ut på en främling, plus brillor och väska. Nä, killen är skum och Gräddis är nu irriterad på att det luktar Tzatziki i hela rummet pga honom, hon filmade något litet bord som var belamrat med allsköns skräp, så antar att han förvarar någon burk Tzatzikirester där.
Senast redigerad av Florman 2025-02-23 kl. 00:20.
Citera
2025-02-23, 00:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Armbandet är definitivt stulet någonstans ifrån för det behövs inga verktyg för att ta på sig det, har ett likadant, så jag vet. Tror inte heller han köpt det, då det trots allt kostar en femhundralapp och det lägger man väl inte ut på en främling, plus brillor och väska. Nä, killen är skum och Gräddis är nu irriterad på att det luktar Tzatziki i hela rummet pga honom, hon filmade något litet bord som var belamrat med allsköns skräp, så antar att han förvarar någon burk Tzatzikirester där.

Så roligt att Pia Pissfitta mött sin like med att sprida mindre angenäm stank omkring sig. Tzatziki doftar inte direkt sur fitta, otvättad kropp, gammal fylla o flottigt hår, inte.
Blir tufft för Pia det här...läge för flytt, kanske?
Citera
2025-02-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så roligt att Pia Pissfitta mött sin like med att sprida mindre angenäm stank omkring sig. Tzatziki doftar inte direkt sur fitta, otvättad kropp, gammal fylla o flottigt hår, inte.
Blir tufft för Pia det här...läge för flytt, kanske?

Problemet med Hostelboende är att det är svårt att flytta ifrån idioterna då man riskerar att stöta på en ännu större idiot på nästa Hostel.

I den bästa av världar så vore folk schyssta på Hostel, men Pia är ju naiv. Hon snackade en massa i liven om hur säkert hostelboende är pga kameror i korridoren och att man uppgett sitt namn, men det hindrar ju inte riktiga idioter ifrån att tafsa (ord står mot ord är praktiskt....) eller göra ännu värre saker. Någon hemlös missbrukare kan få en psykos och sticka kniven i henne när hon sover. Stinkande Tzatziki är ju ett av de mindre problem hon kommer uppleva på Hostel om det ska vara hennes framtida boende och hon ska sova med hundratals olika personer.

Fy fan. Nä, här är Pia verkligen dumsnål, istället för att lägga 10 000/månaden på nöjen och kläder, så kan hon väl skaffa ett normalt boende där hon kan låsa om sig!!
Citera
2025-02-23, 02:40
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Att påpeka att hon ser ohälsosam och rasar i vikt blir hon bara glad av att höra, hon vill nog inget hellre än att folk ska förfäras över hur smal hon blivit. Ätstörda ser det som den bästa komplimangen. Synd att det inte var tvärtom, att hon exploderade i vikt av alkoholen. Då kanske hon skulle erkänna att hon inte var hälsosam och behöver hjälp

Hon är mer alkad och sliten än någonsin nu och jag har gett upp allt hopp om tvångsvård, att hon söker vård själv är nog enda alternativet. Tyvärr är hon som alltid i sin egen värld där hon är smartast, sexigast, snyggast och lite bättre än alla andra så hon har koll på läget enligt sig själv. Hon har en bild av sig själv som INGEN annan delar och ingen kan nå henne. Kommer fortfarande hoppas på att det en dag ska komma in lite vett i hennes skalle så hon vill styra upp sitt liv men oddsen för det är mycket, mycket höga.

Ja tyvärr är hon märkligt stolt över detta... Dessvärre är hon konstant packad och har fyllebrillorna på.. Skinnet hänger ju på henne, ingen gräddrumpa där inte, det är plattare än nånsin både fram och bak. Och när hon trängde sig ner i en bralla i stl 32 så pyste skinnet över kanten. Ansiktet hänger med. Och det är ju naturens gång så vill inte låta elak nu. Det jag mest förundras över är att hon börjar se så osund och härjad ut. Alkoholens effekt antar jag. Man kan liksom vara tunn och ändå se frisk ut. Nu svamlar jag mycket men hoppas ni förstår mig.

Och ja precis, hennes självförtroende är helt bortom denna värld! Är det en fasad kanske? Jag kan inte tro mina öron när hon konstant säger hur snygg hon är...dryga jäkel..väldigt oskön stil och avskräcker nog varenda potentiell partner/ragg.

Jag tror tyvärr att hon hellre flyr landet än tvingas in i vård/tillnyktring. Hon ser vin som vatten. Igår lät det något i stil med "jag får dricka hur mycket jag vill sålänge jag inte skadar någon". Samtidigt som det skadar henne och barnen något ofantligt. Både psykiskt och fysiskt. Så intelligent var hon...(såg att hon skrävlat om hur smart hon är också)

Och på tal om hennes rumskompis, de hade alltså en diskussion om mat...TJÖTTT OCH VIN SKA DET VA...SÅH.... Hon borde verkligen inte göra sig ovän med denna snattarnisse. Plötsligt vaknar hon upp ensam i rummet utan sitt bankkort och kära ägodelar! Verkar ju vara ett baxarproffs hon sover intill
Citera
2025-02-23, 02:44
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det blev tvärakut att byta binda....

Haha varför känns det som hon ljuger om mens varje gång? Tror det är något hon säger för att låta ung, och slippa vissa situationer(springa runt i snattarens string/ligga med Jonas när vårtorna blommar etc) enklast så... Ålderskris också troligt!
Citera
2025-02-23, 06:03
Medlem
Hon vart avbruten i sin live igår för att hostel-receptionisten kom in, tydligen har Gräddis tappat något värdefullt och inte lyckats hitta det på sitt rum. Var väldigt hemlig om vad det handlade om. Någon gissning?
Citera
2025-02-23, 10:17
Medlem
Av någon anledning kan jag inte se hennes live från igår. Kan någon skicka?
Citera
2025-02-23, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Haha varför känns det som hon ljuger om mens varje gång? Tror det är något hon säger för att låta ung, och slippa vissa situationer(springa runt i snattarens string/ligga med Jonas när vårtorna blommar etc) enklast så... Ålderskris också troligt!

Igår kväll så la hon en binda över vinglaset i baren, så ingen skulle stoppa ned någon drog i glaset, så hon har nog mens, men det är lite överdrivet att skylta med den stup i kvarten. Tror definitivt att hon har en ålderskris, syntes ju tydligt på hennes senaste utekväll. Dansa "coolt" i vida silverbrallor, paljettopp med urringning ned till naveln och brillorna som täcker halva ansiktet skrek ålderskris deluxe, min dotter på 20 hade gillat det där.
Senast redigerad av Florman 2025-02-23 kl. 10:50.
Citera
2025-02-23, 10:35
Medlem
LenaLars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Av någon anledning kan jag inte se hennes live från igår. Kan någon skicka?

Finns här, dock utan chat:
https://www.youtube.com/watch?v=px6nvaM8JTA
Citera
2025-02-23, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
https://youtu.be/CaYAA_pyTxA?si=ZCxcWN9ybaNLOrQJ
Den här säger allt om hennes intelligens

Ja att hon bara ”spelar” dum köper ingen, om hon egentligen var ett undercover-geni hade hon aldrig varit i denna situation och gjort sig till åtlöje gång på gång. Intelligenta människor betalar räkningar, tar hand om sina avkommor och lägger inte ut närbilder när de behandlar sina könsvårtor med tandkräm.
Citera
2025-02-23, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Finns här, dock utan chat:
https://www.youtube.com/watch?v=px6nvaM8JTA

Tack!
Svimmade hon? Jisses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera