2025-03-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Men jösses! Nu slog det mig att Pia var förbannad på grannarna för nåt år sen.
”Jag får inte ens ha sex för dom jävla fittorna”
”JA, jag skriker när jag har sex och får orgasssm, kan man få göra det liksom”

Satan, det här problemet förföljer stackarn.

Hon gillar ju S&M (?) så hon kan ju ha en sån där gagball i käften om hon nu inte kan tygla sig själv. Antingen får hon bo i villa eller tänka på sin omgivning.
Citera
2025-03-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nästan säker på att det är Kadaver-Häxans pengar som lockar. Är han en sån där EU-migrant (Hej-Hej) så kan han vänta tills helvetet fryser till is.

Pengar, pengar, pengar...finns folk som gjort värre saker i väntan på cash än att stoppa pitten i vårtiga underliv...är det en Hej-Hej har han nog varit med om värre fruntimmer än Kadaver-Häxan...men ingen som snart värper guldägg.

Pia är så svältfödd på att ha en kille, så hon fattar nada...

Någon frågade i kommentarerna om Djäsus är en bra kille och Pia svarade då "Hur ska jag veta det" så hennes människokännedom är uppenbart obefintlig. Hon kör på och hoppas på det bästa. Som hemlös med pengar så får hon ju tänka om ifall hon inte vill ha alla Stockholms hemlösa efter sig, men hon kanske trivs med att locka killarna med pengar, om Hasan sa hon ju "konstigt att han inte vill ha fitta och en miljon på banken", så det kanske är Pia som köper sex här.
Citera
2025-03-04, 18:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nästan säker på att det är Kadaver-Häxans pengar som lockar. Är han en sån där EU-migrant (Hej-Hej) så kan han vänta tills helvetet fryser till is.

Pengar, pengar, pengar...finns folk som gjort värre saker i väntan på cash än att stoppa pitten i vårtiga underliv...är det en Hej-Hej har han nog varit med om värre fruntimmer än Kadaver-Häxan...men ingen som snart värper guldägg.

Pia är så svältfödd på att ha en kille, så hon fattar nada...

Ja.. krafsar mig i eget hår nu 🤔🙄?

Så kan det nog vara.. En EU- migrant som också satt ” Bo” på vandrarhemmet.
Och vittrat att Fylltanten har lite pengar?

Måste ligga med henne lite, för närmare till miljooonen?
Citera
2025-03-04, 18:49
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Tittat och läst på Tiktok.
Vart har hon skrivit?
Citera
2025-03-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vart har hon skrivit?

Hon besvarar ju vissa kommentarer på Tiktok, så det är dessa jag har läst.
Citera
2025-03-04, 18:56
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Hon besvarar ju vissa kommentarer på Tiktok, så det är dessa jag har läst.
Måste in och kolla igen, dessa kommentarer har jag missat.
Var det du som skrev tidigare i tråden att hon inte lever till hösten om det fortsätter i samma takt?
Det är konstigt att hon inte besökt något sjukhus än
Citera
2025-03-04, 19:07
Medlem
Maken till självupptagen och naiv människa.

Skriver om att hon har mänskliga rättigheter när hon blir nekad att ha lite vuxenmys på ett vandrarhem..allt är andras fel.

Att hon hittar så många män, det kan ju inte vara och lukta särskilt fräscht där inte
Citera
2025-03-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Måste in och kolla igen, dessa kommentarer har jag missat.
Var det du som skrev tidigare i tråden att hon inte lever till hösten om det fortsätter i samma takt?
Det är konstigt att hon inte besökt något sjukhus än

Nej, det var någon annan som har en teori om det. Jag vet inte vad jag ska tro om det, vissa människor kan faktiskt supa rejält och ändå inte drabbas av några jättehemska åkommor, men det gula runt hennes ögon är suspekt, tyder det på leverpåverkan så lär hon bli illa däran och kollapsa då hon medvetet undviker sjukvården, hon har själv sagt att hon är rädd för den.
Citera
2025-03-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Maken till självupptagen och naiv människa.

Skriver om att hon har mänskliga rättigheter när hon blir nekad att ha lite vuxenmys på ett vandrarhem..allt är andras fel.

Att hon hittar så många män, det kan ju inte vara och lukta särskilt fräscht där inte

Hasan 70 bast med urinpåse kanske inte var världens fräschaste själv, så hon fiskar väl i grumliga vatten nu. Den här tjommen har inte ens velat visa sig på Tiktok, men med tanke på att han också verkar hemlös, är väl inte heller han top noch och doftar knappast sommaräng.Tragiskt egentligen, hennes dröm är en rik man och att leva i societeten och så landar hon någon religiös tomte som bor på Hostel.
Citera
2025-03-04, 19:35
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Hasan 70 bast med urinpåse kanske inte var världens fräschaste själv, så hon fiskar väl i grumliga vatten nu. Den här tjommen har inte ens velat visa sig på Tiktok, men med tanke på att han också verkar hemlös, är väl inte heller han top noch och doftar knappast sommaräng.Tragiskt egentligen, hennes dröm är en rik man och att leva i societeten och så landar hon någon religiös tomte som bor på Hostel.

Osmakliga FyllTanten, som vi följer .

Men var kom detta med Religiösa ” Djäsus” i våningssängen ifrån?

Är det en EU-migrant med bibel, som sätter på kärringen på Vandrarhemmet?
Citera
2025-03-04, 20:11
Medlem
Undrar om Pia är ute på lokal med Rumis ikväll eller om han jobbar? Hon sitter iaf och gaggar om att "männschor som inte tål att andra männschor lever sina liv, ska bo i en stuga i skogen". Haha. Är ju snarare den som använder Hostel som permanentboende som får anpassa sig, då turister knappast sexar loss på rummen och sex kommer aldrig att klassas som ett "normalt liv" på ett Hostel. Tack och lov. Tänk att komma in på rummet mitt under Djäsus och Pias akt 😱
Senast redigerad av Florman 2025-03-04 kl. 20:14.
Citera
2025-03-04, 20:12
Medlem
Så fort hon "har en kille" blir hon extra otrevlig och dryg, riktiga sidan kommer fram i full blom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in