Citat:
Ursprungligen postat av
blahblah79
https://youtube.com/watch?v=7T3hxVo0ZHg&si=3oCB2rtF3L2UMFiy
Denna borde alla strutar på tråden se! Anledningen till VARFÖR PISSPIA TACK GODD GUD BLEV AV MED BARNEN
Så otroligt sorgligt att titta på från sidan när alkoholister får sina abstinens symtom. Det enda som kretsar i deras hjärna är att få i sig alkohol. Det är viktigare än barnen, hygien, pengar till mat, pengar till hyra, ja allt.
Diagnoser på det och så blir det så här. Ofattbart att hon inte fattar själv att hon är gravt alkoholiserad och behöver få hjälp och behandling. Hon kommer inte få någon fungerande vård, det är minimum 5 veckor för henne i det tillståndet men hon skulle ju kunna bekosta det själv nu när hon har pengar.
Jag lider med hennes barn som kan se den här filmen i all framtid online. Vilket trauma för de små barnen att ha en sådan där hemsk mamma. Usch och fy.
Jag vet inte vad som kommer bli hennes wake-up moment. Kanske om hon får höra att hon kommer dö om hon fortsätter dricka. Att organen är på väg att ge upp. Typ. Jag stötte på en kvinna i hennes ålder som var så där gul i ansiktet. Hon dog av pajad lever. Tror kvinnor tål alkoholmissbruk sämre än män.