2025-02-22, 18:21
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Och du underförstår att han är smartare än vad han är.

Jag tror Anjo är betydligt mer korkad än vad du tror.

Anjo är extremt begränsad intellektuellt.
Citera
2025-02-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Ganska skickligt att sitta och läsa papper ett år, och sedan filma i ett år. Vad ska man filma? Pappret?
Det kan ju också vara så att ni är overkligt snäva i era tolkningar av allt Anjo säger.
Ett alternativ är ju annars att försöka få det som sägs att passa in i en modell av verkligheten som är mer rimlig och sannolik.

Anjo säger ju själv att han inte förstår domen. Han tror att det beror på något som han hittat på själv att domen skiljer sig för Antonio och Robin.
Citera
2025-02-22, 18:37
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Anjo säger ju själv att han inte förstår domen. Han tror att det beror på något som han hittat på själv att domen skiljer sig för Antonio och Robin.

Det beror på hans låga intellektuell. Det är massa svåra ord. Det blir överkurs.
Citera
2025-02-22, 18:41
Medlem
Tarmstuvnings avatar
DOM BAD OM MIN UPPMÄRKSAMHET! - ANJO 🖖
Citera
2025-02-22, 18:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Vad är det för fel på honom?

Och varför sitter han och håller i mikrofonen? Förstår han ens varför en del gör det? Skaffa airbuds baby.
Citera
2025-02-22, 18:48
Medlem
moralhoras avatar
LMAO nu försöker han övertyga om att ingen kan kritisera filmen för så länge det finns en trailer, poster, osv.

Din idiot, det är så du säljer filmen. Det är det som är brödet och vattnet.
Citera
2025-02-22, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Haha nu är han knäckt den gode Anjo.
Anjo som inte tar åt sig, tar åt sig något otroligt mycket.

Anjo tror det spelar roll att det finns andra idioter som hatar kvinnor, att det rättfärdigar att han oxå får hata kvinnorna.
Citera
2025-02-22, 18:50
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat... är Anjo lite speciell?

Liksom, förstår han inte bättre? Och varför sitter han och skriker. Gud förlåt, jag är turist från Anna Book-tråden, så jag har inte följt idioten men herregud.
Citera
2025-02-22, 18:52
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:

Liksom, förstår han inte bättre? Och varför sitter han och skriker. Gud förlåt, jag är turist från Anna Book-tråden, så jag har inte följt idioten men herregud.

Han är inte helt frisk iaf. Han lider av bl a kvinnoförakt och storhetsvansinne.
Citera
2025-02-22, 18:52
Medlem
esetts avatar
Åhh, det pompösa egot är lite buthurt, buhuu
Citera
2025-02-22, 18:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Jag vill inte vara den som kallar han för idiot.
Vad är det du inte förstår?
Citera
2025-02-22, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Inget kommer att förändras när filmen släpps. Den kritik som finns nu kommer att bestå.

Anjos varumärke kommer möjligen att ligga i källaren ett tag.

Ingen debatt om svenska rättssystemet kommer att blomma upp i etablerad gammelmedia.

Antonios resa för resning kommer inte påbörjas.

Det är bara att studera random uthängnings-video för att räkna ut att Anjo inte är vassaste kniven i lådan.
Jag förväntar mig att dokumentären är värdelös, men det har med min generella inställning att göra att jag aldrig bygger upp förväntningarna innan jag tar del av det. Man vill ju få den där berömda kicken av att bli positivt förvånad.

Om Anjo mot alla odds lyckas få ordning på en bra dokumentär som "går hem", så skulle nästa dokumentär kunna handla om den där Berner som hade ihjäl pedofilen som hade utsatt hans flickvän för sexuella övergrepp. Det var den enda gärningsman Leif GW Persson har önskat aldrig åkte fast för sitt brott, och att om det fanns någon gudomlig rättvisa i världen så skulle GM aldrig bli tagen. Det gjorde han dock, DNA-bevisning fällde honom många år senare och han sonade för sitt brott i fängelset. Cirka 20 år senare började Haveristerna hänga ut honom som mördare, bland annat, utan att nämna att det var ett uråldrigt case som gällde dråp och inte heller nämna någon relevant kontext som att offret var en vidrig pedofil som arbetade som lärare. Haveristerna blev dömda för förtal.

Om jag hade haft ett sätt att nå ut till Anjo så skulle jag tipsa om denna händelse som vore intressant att skapa en dokumentär om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in