2025-02-22, 10:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke fick inte hem brev i december, ärendet påbörjades 9/1 och samma datum skickades brevet, Ebbe040 la ut länken med brevet och dokumentationsexperten BANAAAL förklarar proceduren på dagisnivå.

Brevet
https://ibb.co/nCTZjmg
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fibb.co%2FnCTZjmg

Du har rätt. Jag blandar ihop 29e med en annan händelse och brev. Kan bara skylla på att denna jävla sopan är så jävla mycket information samtidigt som man är rätt fullt upptagen privat så information kommer lite flygande till en när man springer och håller på med annat.

Det är korrekt att Stämplingen upptäcktes av polis i Januari och informationen till målsägande meddelades då. Även då var den civila polisbilen utanför lägenheten.

Rätt ska vara rätt. Jag lägger ingen stolthet i det. Jag rörde ihop det lite med två händelser. Så användaren som inte köpte tidslinjen får jag väl ge rätt nu i efterhand antar jag då tidslinjen från mig blandades ihop.
Senast redigerad av 400Ben 2025-02-22 kl. 10:56.
Citera
2025-02-22, 10:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Julia bor väl hos mamma sin, efter krav från socialtjänsten. Inte jättelätt att dra hem nya ragg.
Tänkt samma sak som dig men jag tror det fortfarande handlar om Chrippas kärlek. Han har väl ringt några gånger och vill träffa dottern så Julia tror sig ha halva inne igen.

Julia var med barnet i Motala igår iaf kan jag meddela. Såg dem av en slump.
Citera
2025-02-22, 10:46
Medlem
Skattesskulders avatar
Allt är väldigt rörigt men alla har en sak gemensamt Missbruk..
Joakim
Christofer
Jacke
Amanda
Annika
Och även Tomas till viss del.

Allt detta kunde ha fått ett slut för länge sedan om
Annika inte hade varit så konflikträdd och satt säg ner och förklarat
På ett vuxit o moget sätt vilket en del i släkten har påpekat
Att ta ansvar som förälder. Är en bristvara i denna familj

// Blomqvist
Citera
2025-02-22, 11:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du har rätt. Jag blandar ihop 29e med en annan händelse och brev. Kan bara skylla på att denna jävla sopan är så jävla mycket information samtidigt som man är rätt fullt upptagen privat så information kommer lite flygande till en när man springer och håller på med annat.

Det är korrekt att Stämplingen upptäcktes av polis i Januari och informationen till målsägande meddelades då. Även då var den civila polisbilen utanför lägenheten.

Rätt ska vara rätt. Jag lägger ingen stolthet i det. Jag rörde ihop det lite med två händelser. Så användaren som inte köpte tidslinjen får jag väl ge rätt nu i efterhand antar jag då tidslinjen från mig blandades ihop.

Lätt att det rörs ihop när det kommer påståenden från höger och vänster samtidigt.

Har du någon teori om varför det skrevs om stämpling i någon av trådarna redan i december?
Citera
2025-02-22, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Lätt att det rörs ihop när det kommer påståenden från höger och vänster samtidigt.

Har du någon teori om varför det skrevs om stämpling i någon av trådarna redan i december?

Skrevs det om det redan i December alltså? Vilken användare och inlägg?

Nu vet jag att det är orealistiskt men det skulle inte bli så rörigt allt detta om alla sjuka spekulationer avtog. Och jag är medveten om vad det är och inte går inte att komma överens med alla.
Citera
2025-02-22, 12:20
Avstängd
Citat:
Skrevs det om det redan i December alltså? Vilken användare och inlägg?

Nu vet jag att det är orealistiskt men det skulle inte bli så rörigt allt detta om alla sjuka spekulationer avtog. Och jag är medveten om vad det är och inte går inte att komma överens med alla.

Jag påbörjade en genomgång av trådarna för en månad sen men det var tidskrävande och kunde ej fullföljas pga ökad arbetsbelastning.

Får se om jag har tid att fortsätta min genomgång snart.

Söker inte enbart efter detta utan det är mer som inte går ihop enligt en tidslinje.

Något som försvårar en genomgång är också det stora antalet raderade inlägg.
Citera
2025-02-22, 12:30
Avstängd
Citat:
Jag påbörjade en genomgång av trådarna för en månad sen men det var tidskrävande och kunde ej fullföljas pga ökad arbetsbelastning.

Söker inte enbart efter detta utan det är mer som inte går ihop enligt en tidslinje.

Jag kollade upp nu exakt och stämplingen är 14/1. Inget annat datum. Finns inget innan det. Så jag rörde ihop det. 29/12 vet jag inte vad jag yrar om då det var ett helt annat datum i februari tom. Min enda ursäkt är att jag är så jävla trött på detta egentligen. Inte första gången jag rör ihop saker och datum. Men jag vet att andra som hängt med mycket också haft svårt om saker skett i Mars eller Augusti. Det blir väl så när det händer 10 saker om dagen i ett helt jävla år. Jag ljuger inte men kan röra ihop det så bra källkritisk ändå.

Vilken tidslinjen syftar du på?
Senast redigerad av 400Ben 2025-02-22 kl. 12:33.
Citera
2025-02-22, 12:37
Medlem
Såg någon story med Chrippa i bil. Blev han inte av med körkortet?
Citera
2025-02-22, 12:45
Avstängd
Citat:

Jag hittar inlägg från 31/12 stämpling till mord. Kan inte förklara det.
Citera
2025-02-22, 12:45
Avstängd
Citat:
Jag kollade upp nu exakt och stämplingen är 14/1. Inget annat datum. Finns inget innan det. Så jag rörde ihop det. 29/12 vet jag inte vad jag yrar om då det var ett helt annat datum i februari tom. Min enda ursäkt är att jag är så jävla trött på detta egentligen. Inte första gången jag rör ihop saker och datum. Men jag vet att andra som hängt med mycket också haft svårt om saker skett i Mars eller Augusti. Det blir väl så när det händer 10 saker om dagen i ett helt jävla år. Jag ljuger inte men kan röra ihop det så bra källkritisk ändå.

Vilken tidslinjen syftar du på?

Jag håller på med en tidslinje för min egen skull först och främst.

Det har ju precis som du säger skett så oerhört mycket samtidigt som det haglat information och påståenden från alla håll i perioder.

Mycket är sant.
Mycket är lögn.
Mycket är varken eller.

Det är enda anledningen.
Citera
2025-02-22, 12:47
Avstängd
Citat:
Jag hittar inlägg från 31/12 stämpling till mord. Kan inte förklara det.

Tack så mycket.
Kan du länka?
Citera
2025-02-22, 12:52
Medlem
Skattesskulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Såg någon story med Chrippa i bil. Blev han inte av med körkortet?

Lill grabben körde förfört i Skäggetorp 40 Sträcka
Men har fått tillbaka det nu
Senast redigerad av Skattesskulder 2025-02-22 kl. 12:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in