2025-02-21, 23:41
Medlem
Marabouoreos avatar
Är så in i helvetes trött på henne och hennes jävla kompanjon TANBYklara. Så jävla tråkiga och självupptagna. Tror att de är roliga, men det är bara influensor-roliga - dvs QUIRKY. Usch nej tack
Citera
2025-02-27, 10:07
Medlem
Alice har köpt lägenhet på Roslagsgatan. Någon som vet vad den kostade? Hon clickbaitar på YT och berättar inte vad den kostade. Varför är också nån Nellie Holmberg skriven på adressen med henne ist för Amani?
Citera
2025-02-27, 21:17
Avstängd
Jag är också trött på Alice, håller på att spy så fort jag ser henne då hon inte ser normal ut. Jag skulle säga att hon är tjock och horsefaced - det ser ut som att en långtradare har kört över hennes nylle sen lagt i backen och kört över det igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Är så in i helvetes trött på henne och hennes jävla kompanjon TANBYklara. Så jävla tråkiga och självupptagna. Tror att de är roliga, men det är bara influensor-roliga - dvs QUIRKY. Usch nej tack
Citera
2025-02-27, 23:20
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Jag är också trött på Alice, håller på att spy så fort jag ser henne då hon inte ser normal ut. Jag skulle säga att hon är tjock och horsefaced - det ser ut som att en långtradare har kört över hennes nylle sen lagt i backen och kört över det igen.
Förstår inte varför alla kallar henne ” så utomordentligt vacker” faktiskt… ser inte det vackra
Citera
2025-02-28, 00:10
Avstängd
Håller med dig. Hon ser ofräsch ut och har ett huvud som är rund som en basketboll. Vidare har hon en fisk-liknande mun och är horsefaced.

Citat:
Förstår inte varför alla kallar henne ” så utomordentligt vacker” faktiskt… ser inte det vackra
Citera
2025-03-07, 16:49
Medlem
Citat:
Nej, inte jag har heller. Finns det någon som är så utseende fixerad och självgod som hon är. Alltid speglar sig helst i profil, så hon ser sin rumpa, plutmum - osannolikt fult och konstant vid sminkbordet. Inte sen att tala om hur bra hon är etc. Vill Amani verkligen ha barn? Alice S. halv narcistisk
Citera
2025-03-10, 10:11
Medlem
Hon är en av de där människorna som driver genom livet som en tom flaska i en rännsten efter ett skyfall – utan riktning, utan substans, bara en dekoration för konsumtionskulturen. Ingen vilja att skapa, ingen hunger efter något större än nästa bekräftelsekick. Det är det moderna samhällets sjukdom – ett meningslöst kretslopp av yta, begär och förfall, där människor förvandlas till skyltfönster snarare än själar. Och ändå applåderas det, som om tomheten i sig var en dygd.

Hon skulle inte kunna hålla en intellektuell tråd om någonting i 5 minuter. Det är väl därför hon träffar lika korkade killar som möter upp till hennes nivå.
Senast redigerad av Cheddarjoe 2025-03-10 kl. 10:15.
Citera
2025-03-11, 18:21
Avstängd
Hon har väl tagit kilometervis med svart kuk om jag inte missminner mig?

Ful huvudform, stor som en basketboll.
Citera
2025-03-11, 18:29
Medlem
Ingen som vet vad hon köpte sin feta lägenhet för?
Citera
2025-03-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Ingen som vet vad hon köpte sin feta lägenhet för?

10-12 mill
Citera
2025-03-12, 08:59
Avstängd
Det spelar ingen roll - hon kommer fortfarande vara en ful tjej; huvud stort som en basketboll, friskmun och horsefaced.

Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
10-12 mill
Citera
2025-03-14, 19:32
Medlem
Komiskt att hon skrutit i en vecka om hur fantastiskt det ska blir med en ensamresa när hon endast flugit ensam. När hon kom dit hookade hon upp med flera tjejer. Haha. hatar hennes putande med munnen och att hon ska låta så sliskig när hon pratar i podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in