2025-02-20, 16:17
Medlem
Fy fan alltså. Sverige, vilket bottenskrap till land det har blivit. Att man ger sig på 14-åringar på det här sättet, säger allt om moralen hos dessa "brushor". Jag är osäker på vem som är ansvarig för vad, men om det finns starka bevis mot George Hanna hoppas jag att han får en rättvis behandling, med tång och blåslampa innan dumpas långt in i en skog.
Fast låt han få sitta inne ett ex antal år först. Han lär bli poppis vid andra bögar som sitter på livstid
Citera
2025-02-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31932910
Jag har för mig att grupperingen i Nyköping inte alls var kriminella, utan att dom flesta jobbade och skötte sig när jag läser i andra trådar som handlar om våldsdåden i Nyköping 2023

Stämmer till viss del, vissa av dom hade jobb men även sysslat med narkotika osv därför skrev jag "halv" kriminella, en hade precis kommit ut från ett fängelsestraff under samma sommar som attackerna utfördes.

Mer eller mindre halvkriminella men ABSOLUT INTE på foxtrot nivå
Citera
2025-02-20, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amanojaku91
FUP:en är på 16 000 sidor bara så att du vet.

Perfekt, då har man att göra ett tag.

Vet du när den släpps?
Citera
2025-02-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag tänker något liknande. Om detta har skett mitt under i början av deras konflikt. Om jordgubbens sida har något med försvinnandet av vapnena att göra och på så vis tagit en hämnd mot blåsningen. Sen urarta det efter det. Vi har mordet på Milo också som Benzema berättade i hans talkshow att Calle låg bakom.

Vem gav sista ordet här? Benzema?

Vem av BO’s familj var det som lämnade honom på ett hem och flyttade ut från Sverige? Bara det är en tragisk historia i sig med.

Irakiern, hans familj lämnade Sverige EFTER att pojken omhändertagits av myndigheter, han omhändertogs för att pappan brukade våld hemma i hemmet och pojken pratat om det i skolan, enligt tidigare uppgifter.

Sen blev han väl antagligen kriminell genom att vara placerad på hem som de flesta andra ungar blir dom bara värre av att komma till sånna ställen...

Somaliern blev omhändertagen för brottslighet av sexuell karaktär vid väldigt ung ålder typ 12 år eller liknande om man tolkade soc papprena rätt som postades för längesen i denna tråd.
Senast redigerad av Bigmike90 2025-02-20 kl. 17:09.
Citera
2025-02-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005
Finns ju andra bilder på dessa två.
Men Aftonbladet har ju framförallt på Mohamed lagt upp en helt annan bild på honom, så att han ska se så oskyldig ut som möjligt.

Kolla tex vad Expressen la upp tidigare.
Framförallt Mohamed ser ju ut som en helt annan person där.

https://www.expressen.se/nyheter/kri...et-pa-momo-14/
Oj! Du har ju helt rätt!

Otroligt! Ser ju ut som helt andra personer.
Citera
2025-02-20, 17:12
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
Fy fan alltså. Sverige, vilket bottenskrap till land det har blivit. Att man ger sig på 14-åringar på det här sättet, säger allt om moralen hos dessa "brushor". Jag är osäker på vem som är ansvarig för vad, men om det finns starka bevis mot George Hanna hoppas jag att han får en rättvis behandling, med tång och blåslampa innan dumpas långt in i en skog.
Fast låt han få sitta inne ett ex antal år först. Han lär bli poppis vid andra bögar som sitter på livstid

Läste att det var 18 misstänkta inblandade i fallet, dessa individer är förmodligen helt sönderknarkade och alla måste ha en slags psykopat gen, helt frikopplade från det övriga samhället, och man ger sig på två försvarslösa 14 åringar, om ändå livstidsstraff kunde vara just livstid i detta jävla clown land.
Citera
2025-02-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlington
Perfekt, då har man att göra ett tag.

Vet du när den släpps?

Nej jag har inte hört något datum. Däremot har jag hört att den sekretessprövas just nu men det kan ju ta ett tag med en så omfattande utredning.
Citera
2025-02-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Irakiern, hans familj lämnade Sverige EFTER att pojken omhändertagits av myndigheter, han omhändertogs för att pappan brukade våld hemma i hemmet och pojken pratat om det i skolan, enligt tidigare uppgifter.

Sen blev han väl antagligen kriminell genom att vara placerad på hem som de flesta andra ungar blir dom bara värre av att komma till sånna ställen...

Somaliern blev omhändertagen för brottslighet av sexuell karaktär vid väldigt ung ålder typ 12 år eller liknande om man tolkade soc papprena rätt som postades för längesen i denna tråd.

Tack för klargörandet! Du har helt rätt när det gäller såna ställen. Det är helt sjukt när man tänker på det i efterhand att myndigheter under jag vet inte hur långt tid blandat ihop ”kriminella” barn med ”utsatta” barn. Vi har sett resultatet de senaste åren. Och vi ser skandal efter skandal avslöjas på såna ställen som har pågått under samma tid. Statens barn.
Citera
2025-02-20, 18:28
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Oj! Du har ju helt rätt!

Otroligt! Ser ju ut som helt andra personer.

Ja, för att minst en av bilderna är tagen med Snapchat-filter.
Citera
2025-02-20, 19:19
Medlem
en av pistolerna har hittats och är med i ett annat ärende i bromma
Citera
2025-02-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Lilla pojke, som förälder gör det jäkligt ont att se en sån här bild trots allt så är dom bara barn, så jäkla rädd han måste varit.

Ja, absolut! Obehagligt värre, men dessa och liknande bilder borde alla snorungar se för att förstå hur ”coolt” det är att beblanda sig med gäng..!

Ot. Var det inte någon unge som blev efterlyst som saknad, men hittades i ett hotellrum med vapen!? Annat ärende dock.
Citera
2025-02-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supportsverige
George Hanna mördar en 14 åring, dagen efter köper han bögsex av en viss Edwin och betalar 2500 kr för detta, dagen efter mördar han en till.

Vilken sjukt äcklig snubbe.

Såg bild på honom från en annan FUP, fule fan.
Bilden? Var är han ifrån? Riktigt farlig
Har han mördat förut? Kolla olösta fall
Senast redigerad av popll 2025-02-20 kl. 20:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in