Citat:
Anjo är den av de här kreatörerna som är mest kall och som njuter av att säga onda saker om andra. Helan hans ansikte lyser upp och han ler stort samtidigt som han levererar att en kvinna som har ett förhållande är en knulldocka. Är hon singel och har sex med killar så är hon en HINK. Det får honom att se så glad ut att jag tror att han föredrar att nedvärdera andra i stället för Donken till och med.
Hans dokumentär är också en attack, den här gången på en liten tjej som blev våldtagen som trettonåring av dokumentärens hjälte Antonio Book. Anjo firar jul med familjen och de är nära vänner.
Jag tror faktiskt att Anjo har så höga tankar om sig själv att han tror att den här dokumentären är bra. De andra i sekten har ju sagt det. De har samma kvinnosyn. Anjo tror att det här är hans kommande arbetsliv. Han jämför sig med Janne Josefsson och dokumentären jämför han med True Crime om Dahmer på Netflix. Du förstår att det har gått utför i tänkandet. Hans narcissism har drivit honom till att göra bort sig så oändligt mycket att man skrattar åt honom. För han är så jävla dum!
Hans dokumentär är också en attack, den här gången på en liten tjej som blev våldtagen som trettonåring av dokumentärens hjälte Antonio Book. Anjo firar jul med familjen och de är nära vänner.
Jag tror faktiskt att Anjo har så höga tankar om sig själv att han tror att den här dokumentären är bra. De andra i sekten har ju sagt det. De har samma kvinnosyn. Anjo tror att det här är hans kommande arbetsliv. Han jämför sig med Janne Josefsson och dokumentären jämför han med True Crime om Dahmer på Netflix. Du förstår att det har gått utför i tänkandet. Hans narcissism har drivit honom till att göra bort sig så oändligt mycket att man skrattar åt honom. För han är så jävla dum!
Det finns en fundamental tankevurpa, eller rent krasst en naturlig paradox, i din teori om att Anjo skulle vara kall psykopat som njuter av att åsamka andra människor skada.
Det är som så här att psykopater aldrig går i öppen konflikt mot varandra. De kalkylerar alltid risker när de aktivt väljer vilka de bråkar med och det finns aldrig på kartan att de ser en vinst i att bråka med en annan psykopat. Se bara på Haveristerna, när Henko och Axel blev osams så blev det locket på och sedan hör man aldrig något mer om det. De satte varandra på ignore. Verklighetens psykopater är inte som en surrealistisk säsong av Dexter, psykopater vs. psykopater, det är ren fiction. I verkligheten så är det psykopater vs. riktiga människor.
Med det i åtanke, kombinerat med det faktum att Axel Öhman är psykopat, utesluter därför att Anjo skulle vara psykopat av den enkla anledningen att en psykopat som Axel aldrig skulle ”ge sig på” Anjo om Anjo hade varit psykopat. Det är ganska logiskt egentligen om man tänker efter. Så på så sätt fungerar Axel som en klockren människa-detektor, alla som Axel trakasserar och har trakasserat genom åren kan man med gott samvete ta för givet är riktiga människor som har genuina känslor.
Av samma anledning kommer Axel förmodligen aldrig trakassera Joakim Lundell och Joakim Lundell kommer förmodligen aldrig trakassera Axel. Jag ska inte rista denna sista slutsats i sten - för med handen på hjärtat så måste jag erkänna att jag inte har haft intresset att verkligen säkerställa att Joakim Lundell är psykopat. Den där magkänslan att han är psykopat finns, de där varningssignalerna som triggas, men jag har helt enkelt aktivt undvikit alla hans grövsta påhopp och förföljelser av personer, som exempelvis den där Jos som jag har hört talas om vad Jocke ska ha gjort mot honom.
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-20 kl. 15:15.
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-20 kl. 15:15.