2025-02-19, 16:06
  #10741
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det har ingenting med Bitcoin att göra.

Hur svårt är det att skicka från sin egen plånbok?

Det är ju det jag menar, ska du skicka från egen plånbok så måste du fortfarande skriva vem du skickar till. Går inte att komma förbi
Citera
2025-02-19, 21:17
  #10742
Medlem
N1 nere eller? Får error loading data. Please ensure the server is available..
Citera
2025-02-19, 21:26
  #10743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joulija
N1 nere eller? Får error loading data. Please ensure the server is available..

Funkar här. Starta om allt.
Citera
2025-02-19, 21:56
  #10744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joulija
N1 nere eller? Får error loading data. Please ensure the server is available..

N1 ligger nere ja. Får hoppas på snabb återuppståndelse.
Citera
2025-02-19, 22:27
  #10745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
N1 ligger nere ja. Får hoppas på snabb återuppståndelse.


Är N1 samma som rapid? Färsk här
Citera
2025-02-19, 22:41
  #10746
Medlem
BeppoYapps avatar
Har en nordisk iptv leverantör med stort svenskt utbud.
Men nästan inga kanaler visar EPG och det gör det sjukt rörigt att hitta rätt kanaler mestadels inom sport.
Är detta vanligt förekommande hos fler leverantörer?
Finns det någon workaround eller fix för detta problemet?
Kan man ange eller lägga till fler EPG listor än standard.
Tack på förhand!
Citera
2025-02-19, 23:31
  #10747
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonochjordgubbar
Det är ju det jag menar, ska du skicka från egen plånbok så måste du fortfarande skriva vem du skickar till. Går inte att komma förbi

Om du skickar från egen plånbok så kan du ju skita i mellanhänder helt och hållet?
Citera
2025-02-19, 23:42
  #10748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottikropp
Är N1 samma som rapid? Färsk här

Ja Rapid kör N1, det låg nere en kort tid idag, men är uppe nu.
Citera
2025-02-20, 00:32
  #10749
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Ja Rapid kör N1, det låg nere en kort tid idag, men är uppe nu.
Nej, det gör de inte. Iaf inte det äkta R. Möjligtvis någon svensk blattekopia som snyltar på namnet.
Citera
2025-02-20, 08:29
  #10750
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonochjordgubbar
Det är ju det jag menar, ska du skicka från egen plånbok så måste du fortfarande skriva vem du skickar till. Går inte att komma förbi

Nej, det du påstår stämmer inte. Jag provade nyss (min egen plånbok, Electrum).
Citera
2025-02-20, 17:25
  #10751
Medlem
Hallonochjordgubbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Om du skickar från egen plånbok så kan du ju skita i mellanhänder helt och hållet?

Inte om du använder S*f*ll* då kräver dom namn/företag oavsett om du skickar från egen plånbok
Citera
2025-02-20, 19:16
  #10752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Nej, det gör de inte. Iaf inte det äkta R. Möjligtvis någon svensk blattekopia som snyltar på namnet.

Sorry, du har helt rätt, blandade ihop N1 och Nxt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in