Citat:
Ursprungligen postat av
Autobahn76
Jag kan inte dra någon annan slutsats än att de vill att vi skall ha det riktigt svårt.
Det är ju så det känns, tyvärr..
Men snälla alla som har lite kämparanda, stå upp för oss som land!
Jag älskar verkligen Sverige och vi kan bara kämpa och stå på oss...
Sverige, våra familjer och våra arv måste komma först!
Vi får aldrig låta andra lura oss på våra tillgångar i någon form, särskilt vår mark, våra djur och våra andra naturresurser , vilka är många.
Det spelar ingen roll hur många invandrare vi tar emot om vi bara vet att vi klarar oss själva!
Jag delar gärna med mig och särskilt av kunskaper som skulle kunna stärka andra..
Jaja, tack för ordet så länge och hoppas det finns fler som mig någonstans