Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonochjordgubbar
Det är ju det jag menar, ska du skicka från egen plånbok så måste du fortfarande skriva vem du skickar till. Går inte att komma förbi
Nej, det du påstår stämmer inte. Jag provade nyss (min egen plånbok, Electrum).