Citat:
Ursprungligen postat av
Trongen
Varför är GM så arg för detta? Känns personligt.
För att fallet påminner om hennes eget , barnen är tom lika gamla , mammorna har dessutom med stor sannolikhet haft kontakt med likadana mammor som anklagar pappor för liknande.
GM tror nu att S i förlorat all trovärdighet , det finns bara i hennes huvud .
GM tjatar om att vi inte hört mammans sida , hon valde att inte prata med UG för att hon enligt GM måste tänka på sin hälsa