2025-02-19, 19:57
  #20173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
GM i live och svartmålar Susanne 😆
Hon blir än mer arg för att denna S har noll intresse för att ha kontakt och prata med henne dessutom har GM tydligen noll som håller med henne i hennes tro på As mamma och att det funnits fog för hur han behandlats
2025-02-19, 20:12
  #20174
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensvagsjua
Det stämmer, det behövs inget tillstånd på Mynttorget. Minns mycket väl när Lutmark stod och sjöng karaoke där för typ 1,5 år sedan. En klassiker!

Ja, det var en höjdare. Men inget slår ju när han var allsångsledare på Diggilo.
2025-02-19, 20:13
  #20175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Ja, det var en höjdare. Men inget slår ju när han var allsångsledare på Diggilo.

Haha just ja, det hade jag förträngt!
2025-02-19, 20:34
  #20176
Medlem
Varför är GM så arg för detta? Känns personligt.
2025-02-19, 20:41
  #20177
Medlem
"Har du S frågat Adam om det är okej hänga ut honom" upprepar hobby åklagaren GM gång på gång i sin live .

Har DU GM frågat Adam OM DU får hänga ut honom ?🥵

Fejkblondinen GM är fullständigt galen och fascineras av prata om pedofiler.
Hon har mycket gemensamt med Adams mamma.
2025-02-19, 20:54
  #20178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Varför är GM så arg för detta? Känns personligt.
Klart det är personligt , hon anklagade ju själv sitt barns pappa för att vara pedofil.
2025-02-19, 20:55
  #20179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Varför är GM så arg för detta? Känns personligt.
För att fallet påminner om hennes eget , barnen är tom lika gamla , mammorna har dessutom med stor sannolikhet haft kontakt med likadana mammor som anklagar pappor för liknande.
GM tror nu att S i förlorat all trovärdighet , det finns bara i hennes huvud .
GM tjatar om att vi inte hört mammans sida , hon valde att inte prata med UG för att hon enligt GM måste tänka på sin hälsa
2025-02-19, 21:10
  #20180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammikuu
Klart det är personligt , hon anklagade ju själv sitt barns pappa för att vara pedofil.


Citat:
Ursprungligen postat av adina
För att fallet påminner om hennes eget , barnen är tom lika gamla , mammorna har dessutom med stor sannolikhet haft kontakt med likadana mammor som anklagar pappor för liknande.
GM tror nu att S i förlorat all trovärdighet , det finns bara i hennes huvud .
GM tjatar om att vi inte hört mammans sida , hon valde att inte prata med UG för att hon enligt GM måste tänka på sin hälsa

Oj ja då förstår jag. Inte riktigt hängt med i hennes fall. Får upp henne ibland men har inte riktigt lyssnat på vad hon sagt men idag kändes hon som en helt annan person.
2025-02-20, 00:26
  #20181
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Oj ja då förstår jag. Inte riktigt hängt med i hennes fall. Får upp henne ibland men har inte riktigt lyssnat på vad hon sagt men idag kändes hon som en helt annan person.

Detta är GM’s fall

https://www.svtplay.se/dokument-inifran-att-radda-ett-barn

Se den, så förstår du likheterna mellan de två och varför hon reagerar som hon gör.
2025-02-20, 00:27
  #20182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Härlig kvinna

Jag lyssnade förresten på Louise Epsteins program, det avsnittet där hon och Anders Hansen pratar om konspirationsteoretiker.
Han gav oss bekräftelse på det vi redan vet; det går inte att bemöta en sådan person med sakargument och ”bevis”. Och minst lika viktigt som själva den konspiratoriska övertygelsen, är att få tillhöra och känna gemenskap i en grupp som har en gemensam fiende.


Här är en artikel om en vetenskaplig studie gjord på Linköpings universitet:

https://liu.se/nyhet/de-faller-lattare-for-konspirationsteorier

Intressant att fler härinne än jag lyssnar på p1 och ja jag hörde också programmet. Tack för länken, jag ska läsa på.
Det lyser alltid varningsflagg om hela samhället är emot en, domstolar, soc och polisen är korrupta. Då är det liksom klippt och det är bara att gå därifrån.
2025-02-20, 00:30
  #20183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Den frågan hatar både F och GM , alla åker på omedelbar block.
Dem tror att barnen kommer ihåg bara bra saker från tiden dem bodde hos dem.
Tex F:s barn har vittnat mycket våld ,skrick och hotelser ,det är händelser som barnen kommer ihåg.
Det verkar vara sorgligt många barn i F :s lives och hur hon bemöter dessa barn är skrämmande ."Din mamma är psykiskt sjuk och måste jobba på soc när du säger så " "Din mamma måste vara äcklig soc fitta "

Exakt.
Det vi ser och hör från henne är orsaken till att barnen är omhändertagna och att hon inte får träffa dom.
Sen kan någon tro att det är pga soc de är galna men så är det inte. Dom var galna innan, därav LVU.
2025-02-20, 11:41
  #20184
Medlem
Uteblev Fias morgonpromenad?
Alice from Finland har lagt ut bild på Fias ex😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in