2025-02-18, 19:19
  #20101
Medlem
Stjärnan hos F fattar inte vilka föräldrar och barn som ska gå på alla familjeevenemang som annonseras ut eftersom nästan alla barn är omhändertagna
2025-02-18, 19:57
  #20102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Stjärnan hos F fattar inte vilka föräldrar och barn som ska gå på alla familjeevenemang som annonseras ut eftersom nästan alla barn är omhändertagna

Den andra tjejen är en återkommande stjärna i Fias lives .Lika blåst hon med.😆
2025-02-18, 19:59
  #20103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Den andra tjejen är en återkommande stjärna i Fias lives .Lika blåst hon med.😆
Ja , det är hon vars föräldrar skrev på för att hon skulle hamna på SIS för att få npf - utredning sedan blev hon kvar i många år ..
2025-02-18, 20:42
  #20104
Medlem
GM tror att det är något skumt med att den där S som har föreningen BARN är politiker och sitter i en nämnd och som vill att de som utredde A först ska bli anmälda och granskas.
2025-02-18, 21:10
  #20105
Medlem
Nu ska GM granska kvinnan i föreningen barn för att hon blockar GMs kommentarer och inte vill prata med henne
2025-02-18, 21:12
  #20106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
GM tror att det är något skumt med att den där S som har föreningen BARN är politiker och sitter i en nämnd och som vill att de som utredde A först ska bli anmälda och granskas.

Ja, nu ska snurren Gullimax GRANSKA S 😂Spännande ...
2025-02-18, 21:57
  #20107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Ja, nu ska snurren Gullimax GRANSKA S 😂Spännande ...
Hon känner sig överkörd för att ingen har samma åsikt som henne och för att denna S inte vill diskutera med henne, hon tjatar om att barn gestaltar vad de varit med om men denna pojke har ju sagt att han inte gjort något vilket även syskon sagt , den enda som påstått något är bara mamman
2025-02-18, 22:01
  #20108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon känner sig överkörd för att ingen har samma åsikt som henne och för att denna S inte vill diskutera med henne, hon tjatar om att barn gestaltar vad de varit med om men denna pojke har ju sagt att han inte gjort något vilket även syskon sagt , den enda som påstått något är bara mamman
Blev precis blockad av GM då jag ifrågasatte ifall hon hade ”Adams” godkännande till att prata om honom och hans fall på detta viset
Hon är så obehaglig
2025-02-18, 22:10
  #20109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
Blev precis blockad av GM då jag ifrågasatte ifall hon hade ”Adams” godkännande till att prata om honom och hans fall på detta viset
Hon är så obehaglig
Var du en av de där som hon hånar för att de bara har några få följare vilket många av dem gör utan att fatta att de som bara är och diskuterar sällan har en mängd av följare eller att personer faktiskt kan vara nya på tiktok
2025-02-18, 22:51
  #20110
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
F mfl tycker ju att det ska vara stöd i hemmet om det så ska behövas i åratal .
Trump ska ju nu se till att omhändertagna barn i Sverige , hon har missat att mannen som håller i hälsa i USA vill ta bort antidepressiva mediciner och adh,- mediciner samt övriga psykiatriska mediciner och starta wellness camps där människor med diagnoser ska bo och odla sin mat tills de blivit av med sina psykiska sjukdomar och diagnoser , 3-4 år kan de bo på dessa camps
Eftersom F tycker att psykofarmaka är droger man inte ska ta så lär hon älska idén att ta alla med psykisk ohälsa och sätta dem i läger. Riktigt bra idé!
Själv försökte hon få ungen som självskadar att sluta med det för hon tycker det är onödigt och det blir ju så fula märken.
2025-02-18, 23:41
  #20111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Jag ställde en fråga om vad hon tror det beror på att många människor tror att hon är sjuk. Jag åkte ut direkt.

Så gör hon. Jag ställde frågan om hon inte är orolig för att sonen glömmer henne mer och mer..då vrålade hon att jag är sjuk och block på mig.
2025-02-19, 06:23
  #20112
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Js msn får passa sig vad man skriver..
Bra med några fejkkonton


Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Så gör hon. Jag ställde frågan om hon inte är orolig för att sonen glömmer henne mer och mer..då vrålade hon att jag är sjuk och block på mig.


Härlig kvinna

Jag lyssnade förresten på Louise Epsteins program, det avsnittet där hon och Anders Hansen pratar om konspirationsteoretiker.
Han gav oss bekräftelse på det vi redan vet; det går inte att bemöta en sådan person med sakargument och ”bevis”. Och minst lika viktigt som själva den konspiratoriska övertygelsen, är att få tillhöra och känna gemenskap i en grupp som har en gemensam fiende.


Här är en artikel om en vetenskaplig studie gjord på Linköpings universitet:

https://liu.se/nyhet/de-faller-lattare-for-konspirationsteorier

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in