Citat:
Ursprungligen postat av
busibrallan
Js msn får passa sig vad man skriver..
Bra med några fejkkonton

Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Så gör hon. Jag ställde frågan om hon inte är orolig för att sonen glömmer henne mer och mer..då vrålade hon att jag är sjuk och block på mig.
Härlig kvinna
Jag lyssnade förresten på Louise Epsteins program, det avsnittet där hon och Anders Hansen pratar om konspirationsteoretiker.
Han gav oss bekräftelse på det vi redan vet; det går inte att bemöta en sådan person med sakargument och ”bevis”. Och minst lika viktigt som själva den konspiratoriska övertygelsen, är att få tillhöra och känna gemenskap i en grupp som har en gemensam fiende.
Här är en artikel om en vetenskaplig studie gjord på Linköpings universitet:
https://liu.se/nyhet/de-faller-lattare-for-konspirationsteorier