2025-02-19, 13:50
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jag är redo att se dem nu. Fram med dessa handfasta bevis!
Helt ärligt jag tror inte du hade sovit så bra inatt.

Samt man kan inte lita på dig att du inte läcker osv.
Citera
2025-02-19, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Helt ärligt jag tror inte du hade sovit så bra inatt.

Samt man kan inte lita på dig att du inte läcker osv.
Jag tar den risken. Fram med denna information! Jag läcker den inte.
Citera
2025-02-19, 14:03
Medlem
styckets avatar
Citat:
Jag tar den risken. Fram med denna information! Jag läcker den inte.
Tyvärr. Det hela bevisas rätt enkelt genom att du antagligen inte alls är öppensinnad för den info jag delar utan antagligen förnekar den för att kunna sova bättre inatt.
Citera
2025-02-19, 14:04
Medlem
Citat:
Tyvärr. Det hela bevisas rätt enkelt genom att du antagligen inte alls är öppensinnad för den info jag delar utan antagligen förnekar den för att kunna sova bättre inatt.
Du har alltså inga handfasta bevis på att pedofilorganisationer (ett ord) skötte sin människosmuggling i Ukraina, att Ukraina är världens mest korrupta land, att Ukraina tillät terrorister att få fritt spelrum och att Ukraina tillverkade biologiska virus, utan du ljuger om det.
Citera
2025-02-19, 14:09
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du har alltså inga handfasta bevis på att pedofilorganisationer (ett ord) skötte sin människosmuggling i Ukraina, att Ukraina är världens mest korrupta land, att Ukraina tillät terrorister att få fritt spelrum och att Ukraina tillverkade biologiska virus, utan du ljuger om det.
Som jag sa kommer du bevisa att du inte är öppensinnad genom att förneka det endast för jag väljer att inte dela bevis.

Lustigt att du gjorde det när jag skrev att du kommer göra det dock.

Det är helt okej för mig om du förnekar detta men bevis finns.
Citera
2025-02-19, 14:11
Medlem
Citat:
Som jag sa kommer du bevisa att du inte är öppensinnad genom att förneka det endast för jag väljer att inte dela bevis.

Lustigt att du gjorde det när jag skrev att du kommer göra det dock.

Det är helt okej för mig om du förnekar detta men bevis finns.
Absolut! För om du inte kan dela med dig av bevis för det du påstår så får vi utgå från att dessa inte existerar och att du fortsätter att skriva dagarna i ändå (har du inget jobb att gå till för övrigt?) visar att du tror dig kunna överkompensera att du saknar bevis.
Citera
2025-02-19, 16:01
Medlem
styckets avatar
Citat:
Absolut! För om du inte kan dela med dig av bevis för det du påstår så får vi utgå från att dessa inte existerar och att du fortsätter att skriva dagarna i ändå (har du inget jobb att gå till för övrigt?) visar att du tror dig kunna överkompensera att du saknar bevis.
Som sagt det är helt okej för mig om du ör mer bekväm med dina fantasier (ur mitt perspektiv).

Min poäng är ju bara att det inte är ett öppensinnat förhållningssätt till ny potentiellt sann information.

Allt gott.
Citera
2025-02-19, 16:10
Medlem
Citat:
Kan du ge internationella utredningar som motbevisar det jag sa, att det inte är sant?

Helt ärligt är din poäng du försöker göra väldigt kass.

Bara för jag inte presenterar en internationell utredning så innebär inte det att det inte stämmer det jag beskrev.
Jag hörde från ryska källor att Ukraina höll på att utveckla en sorts lång kedja som skulle dra ner månen rakt ner i Donbass. Såklart måste Ryssland stoppa detta. Dima, Igor och Vlad skrev om detta på Telegram redan 2022. Konstigt att MSM i väst inte tagit upp det då det var ett hot mot oss alla. Har dock inte sett någon internationell utredning som motbevisar detta vilken är bara stödjer sanningen i det jag säger.
Citera
2025-02-19, 16:12
Medlem
Citat:
Som sagt det är helt okej för mig om du ör mer bekväm med dina fantasier (ur mitt perspektiv).

Min poäng är ju bara att det inte är ett öppensinnat förhållningssätt till ny potentiellt sann information.

Allt gott.
Nej, detta är ett försök från dig att slinhra dig från det faktum att du saknar bevis för dina påståenden.
Citera
2025-02-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LortJohan
Jag hörde från ryska källor att Ukraina höll på att utveckla en sorts lång kedja som skulle dra ner månen rakt ner i Donbass. Såklart måste Ryssland stoppa detta. Dima, Igor och Vlad skrev om detta på Telegram redan 2022. Konstigt att MSM i väst inte tagit upp det då det var ett hot mot oss alla. Har dock inte sett någon internationell utredning som motbevisar detta vilken är bara stödjer sanningen i det jag säger.
Tänkte fråga om bevis för detta men jag har inte öppnat mitt tredje öga så jag kan inte hantera dessa bevis!
Citera
2025-02-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Denna sorts pöbelmentalitet av idioter har funnits i århundraden. Det var samma sorts idioter som brände kvinnor på bål för någon idiot påstod att kvinnan var en häxa. Ställer sig och upprepar mantrat som någon lärt dem. Bränn häxan!
Utan minsta kritiska tanke.
Skrämmande hur många människor bara följer propagandan utan att kunna zooma ut, göra lite egna efterforskningar och få en helhetsbild av denna konflikten utan istället sväljer allt msm basunerar ut. Man tycker folk borde vara lite mer upplysta med all information som finns tillgänglig bara i deras mobiler, men de orkar liksom inte ta sig tiden att göra egna efterforskningar utan litar blint att statens propagandakanaler förmedlar "sanningen".till de.
Det sköna med folk som undviker väst propaganda är att deras "studier" och "forskning" alltid slutar med att dom sondmatar sig själva med rysk propaganda. Det betet sväljer dom med hull och hår. Allt som inte är västmedia är sant *gurgl gurgl* jag är smartare än mina med människor för jag *gurgl gurgl* följer några periferi människor på Telegram *gurgl gurgl*

Putin skulle kunna skicka ett kärnvapen rätt in i Kiev imorgon och ryss vännerna skulle säga "varför skulle han göra det, Ryssland vinner ju, det är en false flag". Trajectionadata, filmer etc är allt falskt, det är bara smarta människor som ljuger som under covid. Det var Ukraina. Läskigt
Citera
2025-02-19, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LortJohan
Det sköna med folk som undviker väst propaganda är att deras "studier" och "forskning" alltid slutar med att dom sondmatar sig själva med rysk propaganda. Det betet sväljer dom med hull och hår. Allt som inte är västmedia är sant *gurgl gurgl* jag är smartare än mina med människor för jag *gurgl gurgl* följer några periferi människor på Telegram *gurgl gurgl*

Putin skulle kunna skicka ett kärnvapen rätt in i Kiev imorgon och ryss vännerna skulle säga "varför skulle han göra det, Ryssland vinner ju, det är en false flag". Trajectionadata, filmer etc är allt falskt, det är bara smarta människor som ljuger som under covid. Det var Ukraina. Läskigt
Detta fenomen är individer som tror sig inneha ett kritiskt tänkande men i praktiken bara valt att aktivt gå emot ett narrativ. De gör detta enbart för att de oftast är lågintelligenta människor med en låg social status som därigenom för sig själva försöker rationalisera sitt socialt utsatta liv med att skylla över ansvaret för detta på samhället. De gör oftast detta genom att mena att samhället runtom dem är onda och därför, i deras huvud, blir deras så att säga miserabla livssituation begriplig för dem. Rent psykologiskt är detta fenomen väldigt intressant hur människor med en låg social status behöver skylla på andra för dess misslyckanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in