Citat:
Ursprungligen postat av
rtyuio
Denna sorts pöbelmentalitet av idioter har funnits i århundraden. Det var samma sorts idioter som brände kvinnor på bål för någon idiot påstod att kvinnan var en häxa. Ställer sig och upprepar mantrat som någon lärt dem. Bränn häxan!
Utan minsta kritiska tanke.
Skrämmande hur många människor bara följer propagandan utan att kunna zooma ut, göra lite egna efterforskningar och få en helhetsbild av denna konflikten utan istället sväljer allt msm basunerar ut. Man tycker folk borde vara lite mer upplysta med all information som finns tillgänglig bara i deras mobiler, men de orkar liksom inte ta sig tiden att göra egna efterforskningar utan litar blint att statens propagandakanaler förmedlar "sanningen".till de.
Det sköna med folk som undviker väst propaganda är att deras "studier" och "forskning" alltid slutar med att dom sondmatar sig själva med rysk propaganda. Det betet sväljer dom med hull och hår. Allt som inte är västmedia är sant *gurgl gurgl* jag är smartare än mina med människor för jag *gurgl gurgl* följer några periferi människor på Telegram *gurgl gurgl*
Putin skulle kunna skicka ett kärnvapen rätt in i Kiev imorgon och ryss vännerna skulle säga "varför skulle han göra det, Ryssland vinner ju, det är en false flag". Trajectionadata, filmer etc är allt falskt, det är bara smarta människor som ljuger som under covid. Det var Ukraina. Läskigt