Citat:
Ursprungligen postat av
ingauppgifter
Hur kommer det sig att dom som är medvetna om att detta existerar inte pratar om det? Vad finns det att vara rädd för? Eller handlar det bara om brist på moral och medmänsklighet?
Som jag förstod så skulle det finnas olika "plattformar" för detta med olika "fokus". Allt ifrån sexuellt till någon överstatlig bevakningsplattform typ. Vet du något om detta så är jag väldigt intresserad av att veta mer.
För att de valt att vara pedofiler och beskyddar varandra. Hur kommer det sig att Nordkorea heter "demokrati" som första ord i sitt namn men är en kommunistdiktatur som invånarna inte får lämna utan att riskera att bli skjutna av krypskyttar? Det finns olika plattformar och olika nivåer av övervakning där människor som inte lever egna liv kan titta på andras. De är väldigt kristna och inbillar sig många saker. Gemenskapen bygger på att de är kristna eller skeninvigda av en kristen makt som nyttiga idioter. Det är en del av deras kultur att vara bögar och pedofiler eftersom de är abrahamitiska semiter och detta har förekommit i tusentals år. Redan i judarnas efterkristna skrifter så finns det regler om hur många silvermynt ett treårigt barn får kosta för att ges till prostitution samt att ordet bög kommer från en kristen sekt av ortodoxa män. Katoliker har alltid varit bögar och pedofiler med över 200000 våldtagna barn i franska katolska kyrkan sen 50-talet enbart och protestanterna har det här som sin homosexualitet och pedofili i form av övervakning och förföljning. Jag är inte invigd i de kristnas gemenskap i och med andlig överlägsenhet så jag kan inte ge detaljer om hur systemet fungerar samt att jag inte är intresserad av den låga aspekten av det.
Kristendomen är ett bedrägeri som bygger på att kultivera samsarisk formlöshet utan visdom där barn är en källa till sådana tillstånd av inbillning. På de lägre nivåerna blir barn bara utnyttjade till hedonistiska sexuella syften medans på högre nivåer så används de nästan som andligt knark.