2025-02-18, 21:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingauppgifter
OM det inte vore så att tanten jag träffade jobbar ihop med polisen och det är dom som håller på med detta. Jag har gjort en SU anmälan som lades ner direkt.

"SU anmälan"? Sökte du till Stockholms Universitet och så kom du inte in? Men testa att göra högskoleprovet och sök igen nästa år då.

Vad sökte du? Master i Deep State med Kapten Stensö?
Citera
2025-02-18, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
"SU anmälan"? Sökte du till Stockholms Universitet och så kom du inte in? Men testa att göra högskoleprovet och sök igen nästa år då.

Vad sökte du? Master i Deep State med Kapten Stensö?
Anmälan till polisens avdelning för särskilda utredningar.
Citera
2025-02-18, 21:27
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Det är inte det som är problemet, problemet är att alla som har ett sådant jävlachip i skallen inte kan ha ett enda lösenord ifred, bankkonto uppgifter osv.

Användaren PatrickEkwall frågar efter varför de inte valde en annan teknisk lösning. Som svar på detta drar du upp ännu en nackdel med systemet. Du är idiot.
Citera
2025-02-18, 21:28
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Det är inte det som är problemet, problemet är att alla som har ett sådant jävlachip i skallen inte kan ha ett enda lösenord ifred, bankkonto uppgifter osv. En massa andra människor som tar del av alla intima stunder osv. som sagt jag vet att detta finns eftersom jag har sett det med egna ögon, snälla ni som bara skriver för att tjafsa anonymt på internet skriv i någon annan tråd. Detta är mycket allvarligt och jag hoppas att någon annan som också sett detta ser den här tråden och kan tillägga något typ.

Så klart, men nu var det ju du som påstod att det hela handlade om avancerad barnporr. Och nu är det inte ens ett problem?

Snurrigt. Bäst att vi kritiker håller oss undan.
Citera
2025-02-18, 21:33
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Okej, men då är det inte mycket att göra. Bara släppa det och gå vidare.
Citera
2025-02-18, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Användaren PatrickEkwall frågar efter varför de inte valde en annan teknisk lösning. Som svar på detta drar du upp ännu en nackdel med systemet. Du är idiot.
Hur fan ska jag veta varför man INTE har gjort på något annat sätt? Jag vet bara att detta är ett problem som jag tänkte försöka hjälpa till att lösa. Varför får jag då frågor om varför dem som skapat problemet inte valde något annat tillvägagångssätt. Jag vet inte något om vem som gjort detta, varför man gjort detta eller vad det används till. Jag vet bara vad jag sett och vad en psykopatkärring sagt till mig om detta för att försöka "normalisera"/rättfärdiga något riktigt sjukt som hon är delaktig i
Citera
2025-02-18, 22:45
Medlem
YolotheistDelusions avatar
Jo. Det är kopplat till polisens pedofilringar. De har adelns och överklassens pedofilringar och har även specialorder på toppnivå att skydda den hemliga judiska barnporrindustrin som är den mest teknologiskt sofistikerade och högkvalitativa i världen. Det hela är sanktionerat av världsregeringen och bygger på en pakt med Satan själv som de kristna högsta auktoriteterna inom kyrkan har i väntan på ett kristet Israel. Sådan är världen just nu.
Citera
2025-02-18, 22:57
Medlem
Citat:

Det går ju inte att anmäla dem eftersom polisen är med på det. De är laglösa och rotlösa i sin medvetenhet om detta och håller på med mycket sådant själva samtidigt som de anklagar för pedofili baserat på konst och musik. Det finns en del som känner till detta och inte säger mycket. Men det är människor med mycket makt och pengar och liten moral och extremt litet mind.
Citera
2025-02-19, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YolotheistDelusion
Det går ju inte att anmäla dem eftersom polisen är med på det. De är laglösa och rotlösa i sin medvetenhet om detta och håller på med mycket sådant själva samtidigt som de anklagar för pedofili baserat på konst och musik. Det finns en del som känner till detta och inte säger mycket. Men det är människor med mycket makt och pengar och liten moral och extremt litet mind.
Hur kommer det sig att dom som är medvetna om att detta existerar inte pratar om det? Vad finns det att vara rädd för? Eller handlar det bara om brist på moral och empati ?
Som jag förstod så skulle det finnas olika "plattformar" för detta med olika "fokus". Allt ifrån sexuellt till någon överstatlig bevakningsplattform typ. Vet du något om detta så är jag väldigt intresserad av att veta mer.
Senast redigerad av ingauppgifter 2025-02-19 kl. 00:15.
Citera
2025-02-19, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av YolotheistDelusion
Jo. Det är kopplat till polisens pedofilringar. De har adelns och överklassens pedofilringar och har även specialorder på toppnivå att skydda den hemliga judiska barnporrindustrin som är den mest teknologiskt sofistikerade och högkvalitativa i världen. Det hela är sanktionerat av världsregeringen och bygger på en pakt med Satan själv som de kristna högsta auktoriteterna inom kyrkan har i väntan på ett kristet Israel. Sådan är världen just nu.
Missade detta svar, låter som att du vet något om det här? Kan du berätta mer?
Citera
2025-02-19, 00:36
Medlem
Du låter psykiskt sjuk med paranoida vanföreställningar. Det förstår du väl själv att det inte finns ett nätverk som opererar in avancerade mikrokameror i barns ögon som drivs oändligt länge och som kommunicerar trådlöst nätverk?

Förstår du hur många kompetenta personer som skulle vara inblandade i en sådan operation? Hur länge de skulle behöva ha ett barn för att dölja ingreppet och hur omständigt det skulle vara jämfört med att bara åka till ett fattigt uland och köpa några barn?

Totalt orimligt. Antagligen såg du någon kort videosnutt när någon hade filmat så att det såg ut så bara.
Citera
2025-02-19, 01:13
Medlem
Citat:
Hur kommer det sig att dom som är medvetna om att detta existerar inte pratar om det? Vad finns det att vara rädd för? Eller handlar det bara om brist på moral och medmänsklighet?
Som jag förstod så skulle det finnas olika "plattformar" för detta med olika "fokus". Allt ifrån sexuellt till någon överstatlig bevakningsplattform typ. Vet du något om detta så är jag väldigt intresserad av att veta mer.

För att de valt att vara pedofiler och beskyddar varandra. Hur kommer det sig att Nordkorea heter "demokrati" som första ord i sitt namn men är en kommunistdiktatur som invånarna inte får lämna utan att riskera att bli skjutna av krypskyttar? Det finns olika plattformar och olika nivåer av övervakning där människor som inte lever egna liv kan titta på andras. De är väldigt kristna och inbillar sig många saker. Gemenskapen bygger på att de är kristna eller skeninvigda av en kristen makt som nyttiga idioter. Det är en del av deras kultur att vara bögar och pedofiler eftersom de är abrahamitiska semiter och detta har förekommit i tusentals år. Redan i judarnas efterkristna skrifter så finns det regler om hur många silvermynt ett treårigt barn får kosta för att ges till prostitution samt att ordet bög kommer från en kristen sekt av ortodoxa män. Katoliker har alltid varit bögar och pedofiler med över 200000 våldtagna barn i franska katolska kyrkan sen 50-talet enbart och protestanterna har det här som sin homosexualitet och pedofili i form av övervakning och förföljning. Jag är inte invigd i de kristnas gemenskap i och med andlig överlägsenhet så jag kan inte ge detaljer om hur systemet fungerar samt att jag inte är intresserad av den låga aspekten av det.

Kristendomen är ett bedrägeri som bygger på att kultivera samsarisk formlöshet utan visdom där barn är en källa till sådana tillstånd av inbillning. På de lägre nivåerna blir barn bara utnyttjade till hedonistiska sexuella syften medans på högre nivåer så används de nästan som andligt knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in