2025-02-18, 20:31
Avslutad
Lille Daniel är rosenrasande nu i kommentarsfältet gällande knulldocka-affären.

Såhär svarar han en som äcklades över knulldocka :

Citat:
Nej, du passerade inte ens i närheten av vad jag hela tiden har sagt att mitt namn innebär. Inte ens i närheten.
Att du dessutom fabricerar att jag skulle bagatellisera att en ung kvinna kalls knulldocka är bara tragiskt att bevittna. Jag har inte ens NÄMNT något liknande. Jag sa att de två orden inte hade samma innebörd. Men jag VET att du aldrig någonsin (EVENTUELLT när du blir lite äldre och kommer till sans, ok) kommer att kunna förstå det, trots att du lyssnar på klippet och läser meningen hur många gånger som helst. Du är helt enkelt inkapabel att ta in fakta, utan kan uteslutande gå på det du fantiserar ihop. Jag har aldrig yttrat att det skulle vara okej att kalla någon något sådant, och jag har själv inte varit i närheten av att kalla någon någonting åt det hållet. Du är fylld av frustration över att inte ha en egen plattform och är så full av hat att du måste hitta på vad jag säger för att kunna hata på mig. Det är tragiskt, men ingenting som JAG lider av, bara du.
Så, du har haft all möjlighet att lyssna när jag säkerligen ett 20-tal gånger förklarat vad jag avser med mitt namn Motvikt. Men du KAN inte ta in det, för det passar inte din agenda. Dessutom kan du inte lyssna på vad jag säger när det gäller EN enda mening, utan istället måste du i din hatiska tragiska lilla värld hitta på vad jag menar.
Så, du klarade inte av det enkla ens.
Ha det bäst, du ryker från kanalen.

Hela gårdagens live kommer ut imorgon på Skilleras. Du får nog Daniel sin välförtjänta clown-näsa oxå.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-18 kl. 20:33.
Citera
2025-02-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Hela gårdagens live kommer ut imorgon på Skilleras. Du får nog Daniel sin välförtjänta clown-näsa oxå.

Varför kämpar och skriker Axel så hårt? Vad har han med ”motvikt” att göra egentligen? Märkligt beteende att så envetet tränga sig fram och försöka göra sig en del av kändisars liv på det sättet. Obehagligt. Finns ju en del filmer om den sortens fans som hänger efter kändisar på detta sättet, sen finns ju låten Stan av Eminem också. Axel verkar vara typ som Stan.

Motvikt, Anjo, Chrippa och Joakim Lundell och hela gänget undrar nog vad det är för en patetisk gammal gubbe utan vänner som dök upp från ingenstans och började podda om dem som att han vore någon som kände dem
Citera
2025-02-18, 20:59
Medlem
En kommentar på motvikts senaste video är följande:

"Linnea känns väldigt psykiskt instabil. Psyksjuk på en nivå som är ganska hög. . ...//"

Motvikt hjärtade kommentaren och svarade: "Jag håller med."

Vem fan tror motvikt att han är att hobbyställa allvarliga diagnoser? Och varför är han besatt av Linnea överhuvudtaget? Har inte tjejen fått nog med skit nu från den 50-årige "trollkarlen" motvikt?
Citera
2025-02-18, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Varför kämpar och skriker Axel så hårt? Vad har han med ”motvikt” att göra egentligen? Märkligt beteende att så envetet tränga sig fram och försöka göra sig en del av kändisars liv på det sättet. Obehagligt. Finns ju en del filmer om den sortens fans som hänger efter kändisar på detta sättet, sen finns ju låten Stan av Eminem också. Axel verkar vara typ som Stan.

Motvikt, Anjo, Chrippa och Joakim Lundell och hela gänget undrar nog vad det är för en patetisk gammal gubbe utan vänner som dök upp från ingenstans och började podda om dem som att han vore någon som kände dem

Haha, det låter mer som du beskriver Motvikt, en gammal gubbe som halkade in på ett bananskal och blev besatt av den unga blondinen Linnea.
En tragisk figur den där Motvikt.

Axel däremot upptäckte Anjo i samband med nazist-skandalen, sen insåg han väl hur mycket roligt det fanns att göra om dom där clownerna i "Sekten".

Bra val. Axels tittarsiffror ökar!
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-18 kl. 21:12.
Citera
2025-02-18, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
En kommentar på motvikts senaste video är följande:

"Linnea känns väldigt psykiskt instabil. Psyksjuk på en nivå som är ganska hög. . ...//"

Motvikt hjärtade kommentaren och svarade: "Jag håller med."

Vem fan tror motvikt att han är att hobbyställa allvarliga diagnoser? Och varför är han besatt av Linnea överhuvudtaget? Har inte tjejen fått nog med skit nu från den 50-årige "trollkarlen" motvikt?

Han har visat sjukligt stort intresse för henne ända sedan starten.

I vissa videos kan han inte riktigt hålla sig. Han muttrade nyligen nånting om "vacker kvinna" och han har drömmande frågat sig själv "jag undrar om hon vill ligga med mig".

Ett riktigt jävla creep som behöver exposas alltså.

Det finns mängder med skit att gräva upp för den som orkar gå igenom hans wall of videos och hans idiotiska kommentarer i kommentarsfälten.
Ditt exempel är ju typiskt en sån där helt sjuk grej.
Citera
2025-02-18, 21:18
Medlem
Citat:
Haha, det låter mer som du beskriver Motvikt, en gammal gubbe som halkade in på ett bananskal och blev besatt av den unga blondinen Linnea.
En tragisk figur den där Motvikt.

Axel däremot upptäckte Anjo i samband med nazist-skandalen, sen insåg han väl hur mycket roligt det fanns att göra om dom där clownerna i "Sekten".

Bra val.

Njae, du skriver om Axel på ett sätt som får det att låta som att Axel är nån slags huvudpart i turerna mellan kändisarna. Axel är en random som har inget med saken att göra, han är blott ett random ”fan” som skriker, provocerar och tar plats. En typiskt störig och obehaglig person som alla kändisar befarar att få efter sig, som gör kändisskap till en mardröm - att det alltid kommer enstaka galna och besatta profiler som gör allt för att få uppmärksamhet från kändisarna. Alla kändisar i hela världen får denna last på köpet, alla känner till riskerna med att bli kändis - såna som Axel är varför många kändisar inte klarar av kändisskapet.

Axel är inte den enda som är besatt av motvikt, tror motvikt är ganska van att få efterhängsna snubbar efter sig. Det är något med motvikt som alla gubbar blir avundsjuka på, så att de går liksom över alla rimliga gränser för hur investerad man kan vara i att prata skit om en kändis.
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-18 kl. 21:22.
Citera
2025-02-18, 21:25
Avslutad
Jag väljer att bryta ner och kommentera Daniels patetiska försök till försvarstal.

"Att du dessutom fabricerar att jag skulle bagatellisera att en ung kvinna kalls knulldocka är bara tragiskt att bevittna. Jag har inte ens NÄMNT något liknande. Jag sa att de två orden inte hade samma innebörd. Men jag VET att du aldrig någonsin (EVENTUELLT när du blir lite äldre och kommer till sans, ok) kommer att kunna förstå det, trots att du lyssnar på klippet och läser meningen hur många gånger som helst. Du är helt enkelt inkapabel att ta in fakta, utan kan uteslutande gå på det du fantiserar ihop. Jag har aldrig yttrat att det skulle vara okej att kalla någon något sådant, och jag har själv inte varit i närheten av att kalla någon någonting åt det hållet. Du är fylld av frustration över att inte ha en egen plattform och är så full av hat att du måste hitta på vad jag säger för att kunna hata på mig. Det är tragiskt, men ingenting som JAG lider av, bara du."

Typisk härskarteknik. Att antyda att skribenten är ung och inte "förstår".
Det fanns inget i inlägget som tydde på den att den som kommenterade var speciellt ung.

Daniel menar att han "endast" menade att orden inte har samma innebörd. Vilket snömos. Det är två fula ord som kan sägas i väldigt nervärdande syfte om en kvinna.
Det är bara löjligt att försöka sig på nån etymologisk analys. Vilken löjlig efterhandskonstruktion.
Men en sån som Daniel kan inte be om ursäkt. Såna där personer gör aldrig fel. Det är alltid andra som har fel, som är blåsta eller bara för unga för att "förstå".

Sen kommer "du är fylld av frustration över att inte ha en egen plattform"... suck

Nej, lille Daniel.

De flesta normala människor vill bara leva sina liv och inte ha några "plattformar" att exposa sig själva på i nåt jävla låtsasimperium på Youtube.
Att vara pajas offentligt är det få människor som drömmer om.
Jag har mycket mer respekt för ett anynomt hatande troll på Flashback som har vett att värna sin integritet än en gammal avdankad clown som skämmer ut sig på Youtube.
Att vara 46 år och drömma om att leva på youtube är lite som att vara 30 år och fortfarande drömma om att bli fotbollsproffs.
Tåget har gått. Ditt eget content suger. Inse det. Du skämmer ut inte bara dig utan hela din familj.

"men ingenting som JAG lider av, bara du"

Jo, Daniel. Du lider. Och det tycker vi är lite kul och välförtjänt. Det var DU som valde att bli en offentlig person i ett smutsigt drama som du egentligen inte har ett skit med att göra. Ta konsekvenserna och lipa inte, gubbjävel.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-02-18 kl. 21:50.
Citera
2025-02-18, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Njae, du skriver om Axel på ett sätt som får det att låta som att Axel är nån slags huvudpart i turerna mellan kändisarna. Axel är en random som har inget med saken att göra, han är blott ett random ”fan” som skriker, provocerar och tar plats. En typiskt störig och obehaglig person som alla kändisar befarar att få efter sig, som gör kändisskap till en mardröm - att det alltid kommer enstaka galna och besatta profiler som gör allt för att få uppmärksamhet från kändisarna. Alla kändisar i hela världen får denna last på köpet, alla känner till riskerna med att bli kändis - såna som Axel är varför många kändisar inte klarar av kändisskapet.

Axel är inte den enda som är besatt av motvikt, tror motvikt är ganska van att få efterhängsna snubbar efter sig. Det är något med motvikt som alla gubbar blir avundsjuka på, så att de går liksom över alla rimliga gränser för hur investerad man kan vara i att prata skit om en kändis.

Det fetade låter perfekt. Det förtjänar sekten.

Om du tror att "snubbar" är avundsjuka på Motvikt har vi inget mer att diskutera. Det är lönlöst. Då är du lika blåst i skallen som Daniel själv.
Citera
2025-02-18, 21:39
Medlem
Kan någon länka till den skobutik han påstår sig arbeta i?
Citera
2025-02-18, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Kan någon länka till den skobutik han påstår sig arbeta i?

https://runnersstore.se/
Citera
2025-02-18, 22:29
Medlem
Citat:
Det fetade låter perfekt. Det förtjänar sekten.

Om du tror att "snubbar" är avundsjuka på Motvikt har vi inget mer att diskutera. Det är lönlöst. Då är du lika blåst i skallen som Daniel själv.

Jag vet inte riktgt vilken sekt du pratar om här egentligen, låter som att du är en konspirationsteoretiker.

Om några är en sekt så är det väl Axel och hans gäng, ett hundratal vänsterextremister som sitter i en discord-chat som heter glada solen och som lever för att hitta folk att på olika sätt mobba och snacka skit om. Hela chatten läckte en gång, det var helt bisarrt att läsa vad de satt och skvallrade och skrev om andra människor hela dagarna. De verkade vara totalt hjärntvättade. Fullständigt overkligt, som hämtat ur en dålig film, svårt att tro att det var på riktigt. Tror det var 5år chat, och 99% var hån och hur mycket de hatade vissa personer.
Citera
2025-02-18, 22:34
Avslutad
Citat:
https://runnersstore.se/

Har de bra priser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto