Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Ja, hur går det egentligen med de svenska reserverna? Knäpptyst vad det verkar. Märta anmäld till Smart Energy Cup i Bollnäs till helgen, skall man tolka det som att hon inte är reserv?
Det är väl rätt stor sannolikhet att 8-mannatruppen omfattar både en första, en andra och även en tredje reserv?
Sprint: Jonna, Linn, Maja, Johanna, Emma (Frida, Moa I)
Skiathlon: Frida, Ebba, Moa I, Jonna, Linn (Emma, Maja)
10 km: Frida, Ebba, Jonna, Linn (Emma, Moa)
50 km: Frida, Ebba, Jonna, Linn (Emma, Moa)
Stafett: Frida, Ebba, Jonna, Linn (Emma, Moa, Maja)
Kanske bara vi på utsidan som vill ha med Märta?