2025-02-17, 12:05
Medlem
Klart Det E Gemensamt Bastubad Då Det är En Relxavdelning För Båda Kön, Inget Konstigt.
Citera
2025-02-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amigon
Sitter någon på Gm namn? Vore kul o veta vem skithögen är, kanske någon man ser på gymet...

Anhölls personen i lördags kommer häktningsframställan nu i början av veckan.

(Förmiddagen tre dagar efter han anhölls).

Info först då om denna dåren.
Senast redigerad av KFCnogger 2025-02-17 kl. 14:32.
Citera
2025-02-17, 19:58
Medlem
Saxat:
Citat:
På lördagskvällen möttes gästerna på Kristianstads Badrike av obehagliga scener: ett bråk mellan två gäster inne på spaavdelningen urartade i misshandel och polisen tvingades skjuta en våldsam man med elpistol.

Han satte sig till motvärn, spjärnade emot och krängde med kroppen. Han ska ha utsatt en kvinna för misshandel. Brottet bedöms som grovt.

Under söndagen anhölls han, misstänkt för grov misshandel och våldsamt motstånd.

Skadeläget för den misshandlade kvinnan är okänt.

Betalartikel: https://www.sydsvenskan.se/2025-02-17/polisingripande-aggressiv-man-skjuten-med-elpistol-pa-spaavdelning/
Senast redigerad av Riley.B 2025-02-17 kl. 20:06.
Citera
2025-02-17, 23:36
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Va? Gemensam bastu på ett badhus? Nej, nu får någon insatt skåning bekräfta eller förneka.
Inte för att jag varit på just det badhuset, men jag förmodar det är som med alla andra. Det finns bastu i direkt anslutning till omklädningsrummet, där det är enkönat och naket. Sedan finns det andra bastur i anslutning till bassängerna, där det är tvekönat och badkläder
Citera
2025-02-18, 13:05
Medlem
skadeläge okänt, talar för att hon är hyfsat rejält påslagen och polisen fick skjuta honom med elpistol, denna dåre identitet kommer bli känd då han åker dit på detta.

båda i 20 års åldern, jag tror som andra i tråden att det varit en del klumpiga inviter från honom till henne, hon har sagt nej, kanske bryskt sagt nej och han känner sig kränkt och bankar på henne. Polisen blir ditkallad och då inte heller polisen lyssnar på honom hur kränkt han blivit så attackerar han också polisen varvid elpistolen gör ett bra jobb på honom.

jag bedömmer oddsen att det en arab som 80% oddsen det är en vit etnisk svensk man är noll. Tiden får utvisa om jag har rätt eller fel
Citera
2025-02-18, 13:36
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Hedersrelaterat? En broder som lackat ur på sin "syndiga", muslimska syster som vägrat dra hem efter upptäckt att hon gått i bikini på stadens badhus? Ja, draget ur röven, men möjligt...
Citera
2025-02-18, 16:16
Avstängd
Elm17s avatar
Min ”GM icke från en skidåkande nation”-radar spårar ur.

Låter inte som en skåning, för det första de flesta skåningar undviker badhus då det är invandrartäta främst massa araber på badhusen, förutom barnfamiljer med småbarn.

Med tanke att GM och BO är i 20 års-åldern, med största sannolikhet GM är arab.
Citera
2025-02-18, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Han gick väl naken in i fel bastu. När han möttes av en kvinna som hade baddräkt på så sade han till henne att ta av den. Hon vägrade och så gav han henne en hurril. Inga konstigheter.

Nix han var inte naken.
”..mannen, som beskrevs som mycket muskulös och klädd i badbyxor.”
https://www.sydsvenskan.se/2025-02-17/polisingripande-aggressiv-man-skjuten-med-elpistol-pa-spaavdelning/

Skulle det du beskriva som ”brottet bedöms som grovt.”?
Senast redigerad av Riley.B 2025-02-18 kl. 17:27.
Citera
2025-02-18, 17:32
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Inte för att jag varit på just det badhuset, men jag förmodar det är som med alla andra. Det finns bastu i direkt anslutning till omklädningsrummet, där det är enkönat och naket. Sedan finns det andra bastur i anslutning till bassängerna, där det är tvekönat och badkläder

Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
skadeläge okänt, talar för att hon är hyfsat rejält påslagen och polisen fick skjuta honom med elpistol, denna dåre identitet kommer bli känd då han åker dit på detta.

båda i 20 års åldern, jag tror som andra i tråden att det varit en del klumpiga inviter från honom till henne, hon har sagt nej, kanske bryskt sagt nej och han känner sig kränkt och bankar på henne. Polisen blir ditkallad och då inte heller polisen lyssnar på honom hur kränkt han blivit så attackerar han också polisen varvid elpistolen gör ett bra jobb på honom.

jag bedömmer oddsen att det en arab som 80% oddsen det är en vit etnisk svensk man är noll. Tiden får utvisa om jag har rätt eller fel

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hedersrelaterat? En broder som lackat ur på sin "syndiga", muslimska syster som vägrat dra hem efter upptäckt att hon gått i bikini på stadens badhus? Ja, draget ur röven, men möjligt...

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Han gick väl naken in i fel bastu. När han möttes av en kvinna som hade baddräkt på så sade han till henne att ta av den. Hon vägrade och så gav han henne en hurril. Inga konstigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Min ”GM icke från en skidåkande nation”-radar spårar ur.

Låter inte som en skåning, för det första de flesta skåningar undviker badhus då det är invandrartäta främst massa araber på badhusen, förutom barnfamiljer med småbarn.

Med tanke att GM och BO är i 20 års-åldern, med största sannolikhet GM är arab.

Personen är INTE arab, däremot mer sydösteuropeiskt/balkanutseende.

De ska antingen ha varit ett par eller varit ett par tidigare.

Enligt uppgifter som jag fått ska han strypt henne inne på en toalett, vad de gjort där inne vet man inte, kanske försök till något sexuellt som hon inte ville. Efter det ska hon lyckats ta sig ut sen blivit medvetslös.

Tjejen tuppade av och fick bäras ut.

GM gick in i något primitivt stenåldersbeteende förmodligen har det brunnit till i skallen av värmen, knarket och steroider, börjat vråla och skrika som ett vilddjur och slagit/bankat i betongväggar, skrämt upp människor.

Det ska vara en relaxavdelning där alla kön är tillsammans med uppdelade omklädningsrum.

Vi får se när han blir häktad inom kort, vad han misstänks för, grov misshandel och våldsamt motstånd är han anhållen för just nu.
Citera
2025-02-18, 17:49
Avslutad
"Mycket muskulös" snubben har fått roidrage
Citera
2025-02-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Mig veterligen är bråk på badhus relativt ovanligt men vad kan ha orsakat att en man misshandlar en kvinna där? Är det "jag vil knolla dej" bakom historien men hon tackat nej till den charmiga inviten och för att upprätthålla sin heder var han tvungen att slå?

https://www.kristianstadsbladet.se/artikel/man-slog-kvinna-pa-badriket-greps-av-polis-aggressiv/
Kanske en "psykiskt" sjuk person som inte haft tillräckligt med vänner och gick loss bananza mot en beslöjad kvinna? Vem vet
Citera
2025-02-18, 18:41
Medlem
Det låter onekligen som steroider eller knark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in