Citat:
Ursprungligen postat av
MagisterBister
Inte för att jag varit på just det badhuset, men jag förmodar det är som med alla andra. Det finns bastu i direkt anslutning till omklädningsrummet, där det är enkönat och naket. Sedan finns det andra bastur i anslutning till bassängerna, där det är tvekönat och badkläder
Citat:
Ursprungligen postat av
4YYX
skadeläge okänt, talar för att hon är hyfsat rejält påslagen och polisen fick skjuta honom med elpistol, denna dåre identitet kommer bli känd då han åker dit på detta.
båda i 20 års åldern, jag tror som andra i tråden att det varit en del klumpiga inviter från honom till henne, hon har sagt nej, kanske bryskt sagt nej och han känner sig kränkt och bankar på henne. Polisen blir ditkallad och då inte heller polisen lyssnar på honom hur kränkt han blivit så attackerar han också polisen varvid elpistolen gör ett bra jobb på honom.
jag bedömmer oddsen att det en arab som 80% oddsen det är en vit etnisk svensk man är noll. Tiden får utvisa om jag har rätt eller fel
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Hedersrelaterat? En broder som lackat ur på sin "syndiga", muslimska syster som vägrat dra hem efter upptäckt att hon gått i bikini på stadens badhus? Ja, draget ur röven, men möjligt...
Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Han gick väl naken in i fel bastu. När han möttes av en kvinna som hade baddräkt på så sade han till henne att ta av den. Hon vägrade och så gav han henne en hurril. Inga konstigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elm17
Min ”GM icke från en skidåkande nation”-radar spårar ur.
Låter inte som en skåning, för det första de flesta skåningar undviker badhus då det är invandrartäta främst massa araber på badhusen, förutom barnfamiljer med småbarn.
Med tanke att GM och BO är i 20 års-åldern, med största sannolikhet GM är arab.
Personen är
INTE arab, däremot mer sydösteuropeiskt/balkanutseende.
De ska antingen ha varit ett par eller varit ett par tidigare.
Enligt uppgifter som jag fått ska han strypt henne inne på en toalett, vad de gjort där inne vet man inte, kanske försök till något sexuellt som hon inte ville. Efter det ska hon lyckats ta sig ut sen blivit medvetslös.
Tjejen tuppade av och fick bäras ut.
GM gick in i något primitivt stenåldersbeteende förmodligen har det brunnit till i skallen av värmen, knarket och steroider, börjat vråla och skrika som ett vilddjur och slagit/bankat i betongväggar, skrämt upp människor.
Det ska vara en relaxavdelning där alla kön är tillsammans med uppdelade omklädningsrum.
Vi får se när han blir häktad inom kort, vad han misstänks för, grov misshandel och våldsamt motstånd är han anhållen för just nu.