2025-02-18, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja. Var tror ni man kommit fram till vid mötet?

Båda sidor verkar positiva. Men detta var ju bara inledningen.
Jag tror dom kom fram till att Jens Stoltenberg skulle ha hållt käften!
Citera
2025-02-18, 14:45
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
En tungt vägande orsak till att Zelenski inte får sitta med är att han är en illegetim despot som förutom att ej tillåta demokratiska val även förbjudit politiska partier, stängt regimkritisk massmedia samt även förföljer trossamfund.

Kort sagt, han har ingen rätt eller laglig mandat att förhandla för Ukraina. Detta ser USA och Ryssland.

Av EU beskrivs han dock helt annorlunda beroende på att EU också är en odemokratisk toppsyrd organisation. Något som Vance påpekade i Munchen så de till och med började gråta.

Inte en enda medborgare i något europeiskt land har fått rösta på Ursula von der Layen.

Hur kan man blunda för den elefanten i rummet?

Detta var nog det dummaste jag läst på detta forumet tror jag.
Hur kan man bli så hjärntvättad som dig?
Citera
2025-02-18, 14:47
Medlem
Ryssen sägs vara nöjd efter första mötet i Saudi. USA har böjt sig, går inte att tolka på något annat sätt.

Aldrig i livet att Ryssland ger upp områden som de ockuperar idag. Mer troligt att de får ännu mer mark som de INTE ockuperar men som de hävdar tillhöra den ryska federationen.
Citera
2025-02-18, 14:48
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
skitstövel mötet!

Citat:
Jag kommer inte ge korvfesten i fundamentalistiska Saudi-Arabien någon uppmärksamhet, där fundamentalisterna från Vita Huset möter fundamentalisterna från Kreml. Det mötet sker utan Ukraina och ska således ignoreras. De får sitta där tillsammans gubbarna från de tre regimerna i sitt gemensamma hat och avsky för demokrati, minoriteters rättigheter, kvinnor, HBTQ, tolerans, miljö, vetenskap och modernitet

Några utvalda kommentarer på nätet. Det är denna barsnliga inställning som sätter käppar i hjulet. Sen blir man lite bekymrad över världssynen många har rent generellt. Den är totalt svart-vit utan några som helst nyanser. Då är det mycket svårt, för att inte säga omöjligt att komma fram till något vettigt och/eller kunna resonera på ett vuxet sätt med tredje part.
Citera
2025-02-18, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Detta var nog det dummaste jag läst på detta forumet tror jag.
Hur kan man bli så hjärntvättad som dig?

Hittar du några felaktigheter i mina påståenden får du gärna gå i svaromål.
Oftast blir det så här när man lägger fram en "obehaglig sanning" till en hjärntvättad svensk så kommer det reflexmässigt bara påhopp tillbaka.
Var tog debatten vägen i Sverige?
Citera
2025-02-18, 14:56
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Hittar du några felaktigheter i mina påståenden får du gärna gå i svaromål.
Oftast blir det så här när man lägger fram en "obehaglig sanning" till en hjärntvättad svensk så kommer det reflexmässigt bara påhopp tillbaka.
Var tog debatten vägen i Sverige?

Javisst, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Eftersom du skriver med det Ryska tvärtom språket så kan vi ju börja med att vända på allt.
Dvs. du skriver att Zelensky är "illegetim" och "odemokratisk"

Ska jag behöva påminna dig om hur valen fungerar i Ryssland där Putin får 118% av rösterna och att meningsmotståndare flyger genom fönster?
Citera
2025-02-18, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag tror dom kom fram till att Jens Stoltenberg skulle ha hållt käften!

Norge e inte dumt, men Jens e!
Citera
2025-02-18, 15:01
Medlem
X3treams avatar
Underbart, är ju rätt uppenbart att kriget inte kommer att upphöra, kommer bli många fler ryssar avlivade, bra för mänskligheten. Hoppas vi sänder soldater också, blir mer spännande att följa.
Citera
2025-02-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Javisst, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Eftersom du skriver med det Ryska tvärtom språket så kan vi ju börja med att vända på allt.
Dvs. du skriver att Zelensky är "illegetim" och "odemokratisk"

Ska jag behöva påminna dig om hur valen fungerar i Ryssland där Putin får 118% av rösterna och att meningsmotståndare flyger genom fönster?

Okej.
Allt som vanligt då alltså? Du har inget att säga om mina påståenden om helgonet Zelenski men du kan fastställa att jag skriver från Ryssland.

Stackars hjärntvättade svenska massmediakonsumenter. Ni får stå med era EU representanter och gråta i Munchen.

Världen måste te sig väldigt konstig för er i dagsläget.
Citera
2025-02-18, 15:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Underbart, är ju rätt uppenbart att kriget inte kommer att upphöra, kommer bli många fler ryssar avlivade, bra för mänskligheten. Hoppas vi sänder soldater också, blir mer spännande att följa.

Är det bara ryssar som dör i kriget?
Citera
2025-02-18, 15:06
Medlem
Lika bra trumpeten sköter detta öga mot öga med ryzzen,blev bara dåligt att blanda in alla europeiska feministfjollor i detta+300 extramöten som inte skulle leda nånvart,så käften nu o tacka o ta mot!!
Citera
2025-02-18, 15:07
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Okej.
Allt som vanligt då alltså? Du har inget att säga om mina påståenden om helgonet Zelenski men du kan fastställa att jag skriver från Ryssland.

Stackars hjärntvättade svenska massmediakonsumenter. Ni får stå med era EU representanter och gråta i Munchen.

Världen måste te sig väldigt konstig för er i dagsläget.

Nja, jag har inte påstått att du skriver från Ryssland.
Jag har inte heller påstått att du får betalt från Kreml för att sprida propaganda.

Du är helt enkelt för trög för det, och anses vara en "nyttig idiot" som de brukar säga
Gör deras jobb utan att få betalt, och vi har en handfull av sådana som dig här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in