Citat:
Ursprungligen postat av
falukorvsgubbe
Det jag tror många stör sig på när det gäller Daniel är att han är sjukt otrevlig och oskön mot folk i kommentarsfälten.
Han tror att Youtube är hans och hans fiktiva grabbgängs egen privata lekstuga där dom kan bete sig hur fan som helst.
Minsta lilla kritik avfärdas med att man är flashbackare och Chrippa-anhängare.
Och allt ursäktas med nåt skit som Chrippa minsann har gjort eller sagt.
Jag är då inte Chrippaanhängare, men Motvikt är rejält oskön.
Citat:
Sist tror jag att hans pladdrande om Linnea irriterar många. Det är ju på nåt sätt mer oskönt och creepy när Daniel sitter och babblar om Linnea än när dom andra mupparna gör det.
Daniel är så mycket äldre och saknar helt koppling till dom inblandade. Det blir väldigt obehagligt då.
Framförallt när han försvarar sexistiska kommentarer om Linnea och frågar sig själv om hon vill ligga med honom.
Det är INGEN som vill ligga med Daniel Motvikt, möjligen hans privata knulldocka. Hon kanske är avtrubbad vid det här laget eller så har hon gett upp också eftersom Daniel sitter och fantiserar om Linnea.
Citat:
Nån chans för comeback finns inte för Daniel efter den massiva kritiken han får och kommer att få. Han kan absolut behålla några tanter som skickar hjärtan men det är ju inget han kan leva på.
Han kommer få väldigt svårt att få samarbeten och intervjuoffer då hans kanal för alltid kommer förknippas med allt skit han spridit och hans vidriga beteende.
Jag hoppas verkligen att den föredetta Jas-piloten Max Willman tänker efter noga innan han låter sig intervjuas på Daniels knulldocke-kanal.
Vad är det här om Jas-pilot och en intervju? Vad handlar det om?
Nej, ALLA ska akta sig noga för att förekomma på den här knulldockekanalen.