2025-02-17, 20:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det här med att känna igen personer på bild har ju du tydligen närmast en magisk förmåga för.
(FB) John F Kennedy - mordet - 22 November 1963
1. Lögn.

Det är filmerna på Prayer-Man PLUS olika vittnesmål som leder till slutsatsen att det måste vara Oswald. Dvs, det finns inget i filmerna som utesluter att Oswald = Prayer-Man.

Tvärtom så är denne på pricken lik Oswald med avseende på kroppsbyggnad, klädsel, hållning, huvudform, hår, hårlinje och ansiktsform.

Det är endast de detaljerade ansiktsdragen som fattas, i väntan på att mer skarpa filmoriginal lokaliseras. Det arbetet pågår i detta nu.

Citat:
Att Brigitte = J-M ser du nog minst lika lätt som att den suddiga filuren på din länkade bild är Oswald -- "med 99,99% sannolikhet".
Kanske rent av AI håller med?
2. Lögn.

Jag har aldrig hävdat att någon person i något foto liknar eller inte liknar någon person i något annat foto, avseende trådämnet. Jag hävdar däremot att det datorprogram som Proussard har använt säger att olika foton innehåller samma person, alternativt inte innehåller samma person.

Ingick det i din fysikerutbildning att även använda direkta lögner när era teoretiska/empiriska argument skjuts i sank?

Nobelpriset i ljug?
Citera
2025-02-17, 20:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Naturligtvis vill paret Macron att så få foliehattar som möjligt ska få reda på enna patetiska konspirationsteori.
Bättre att tiga ihjäl den än att ta det rättsligt.
Ja, det är frågan. Om det går att fortsätta med att försöka tiga ihjäl anklagelserna.

Citat:
Det är trots allt omöjligt att överbevisa foiehattar som dig själv eftersom ni alltid hittar en ny ursäkt för att era idiotteorier stämmer.
Ja, om du med "foliehattar" menar individer som alltid hittar en ny ursäkt för sina "idiotteorier", så kommer dina "foliehattar" alltid att hitta en ny ursäkt för sina "idiotteorier", helt riktigt.

Har du några fler tautologiska cirkelargument som du vill lägga fram som bevis för att Brigitte Macron faktiskt är den hen utger sig för att vara?

På tal om "idiotteorier"?
Citera
2025-02-17, 20:33
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
1.
Det är endast de detaljerade ansiktsdragen som fattas, i väntan på att mer skarpa filmoriginal lokaliseras. Det arbetet pågår i detta nu.

2.
Jag hävdar däremot att det datorprogram som Proussard har använt säger att olika foton innehåller samma person, alternativt inte innehåller samma person.

Kolla nu alla i publiken (som du ju själv föreställer dig att det finns en stor och intresserad sådan för dina oändligt många och långa foliehattinlägg), hur onopono drar ner brallorna på sig själv! Du HAR inget att komma med, men arbetet på det pågår va?

Men vi kan nog iaf vara överens om att din helgardering måste vara sann. Ja, ett påstående är antingen sant eller falskt.
Citera
2025-02-17, 20:36
Medlem
Nordfeldts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hittade precis ett klipp med Candace Owens. Hon är 100% övertygad att Brigitte Macron är en man.

https://youtu.be/v81g1tldi4c
Det ser onekligen ut som att hon har rätt. '

Candace är en jävla puma för övrigt som det är rejält krut i, hon har bl.a gjort livet surt för det genomruttna avskrädet Rabbi Shmuley och hon har belyst en hel del kring näsornas inflytande.
Citera
2025-02-17, 20:44
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordfeldt
Det ser onekligen ut som att hon har rätt. '

Candace är en jävla puma för övrigt som det är rejält krut i, hon har bl.a gjort livet surt för det genomruttna avskrädet Rabbi Shmuley och hon har belyst en hel del kring näsornas inflytande.
Nazist också? Fattades ju bara det. Ja, då måste man ju tro på hennes stolligheter, eller hur.
Citera
2025-02-17, 21:06
Bannlyst
Citat:
Du verkar tro på alla konspirationsteorier som finns men just den enda som är sannolik kan du inte acceptera...
Jag tror inte på särskilt många konspirationsteorier.
Och absolut inte på den du anser sannolik.
Däremot tror jag Candace har rätt I detta fallet.
Citera
2025-02-17, 21:20
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag tror inte på särskilt många konspirationsteorier.
Och absolut inte på den du anser sannolik.
Däremot tror jag Candace har rätt I detta fallet.
Du måste vara den enda som missat skandalen med Tenet medias kopplingar till ryssland med bl.a Candace och Dave Rubin m.fl.
Det är inte ens en konspirationsteori eftersom inte ens dom själva förnekar det.

Du har förhoppningsvis inte missat att Candace slängdes ut från The Daily Wire pga sin antisemitism, något som inte gjorde henne speciellt populär hos Ben Shapiro?
Kort sagt, hon går det inte att lita på.
Citera
2025-02-17, 21:23
Bannlyst
Citat:
Du måste vara den enda som missat skandalen med Tenet medias kopplingar till ryssland med bl.a Candace och Dave Rubin m.fl.
Det är inte ens en konspirationsteori eftersom inte ens dom själva förnekar det.

Du har förhoppningsvis inte missat att Candace slängdes ut från The Daily Wire pga sin antisemitism, något som inte gjorde henne speciellt populär hos Ben Shapiro?
Kort sagt, hon går det inte att lita på.
Är det antisemitism att tycka att slakten i Gaza är fel?

Att jag litar så mycket på Candace är ju för att hon står för sina principer och inte vänder kappan efter vinden.
Citera
2025-02-17, 21:34
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Är det antisemitism att tycka att slakten i Gaza är fel?

Att jag litar så mycket på Candace är ju för att hon står för sina principer och inte vänder kappan efter vinden.
Jag tycker nog att man kan kritisera slakten i Gaza men det håller ju inte Ben Shapiro med om.
Han är lite högre upp i rangordningen än Candace på The Daily Wire.

Själv avskyr jag hela gänget på högerextrema Daily Wire.
Citera
2025-02-17, 21:39
Bannlyst
Ikväll kl 22 kommer del 6, jag TROR att Candace ska ha med Xavier då!

Ska bli mycket intressant att höra vad han har att säga om saken.
Citera
2025-02-17, 21:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Kolla nu alla i publiken (som du ju själv föreställer dig att det finns en stor och intresserad sådan för dina oändligt många och långa foliehattinlägg), hur onopono drar ner brallorna på sig själv! Du HAR inget att komma med, men arbetet på det pågår va?
Fullständigt obegripligt inlägg.

Någon hugad som vågar sig på en slemkeps-exeges i den lägre divisionen?

Citat:
Men vi kan nog iaf vara överens om att din helgardering måste vara sann.
Vilken jävla helgardering?

Citat:
Ja, ett påstående är antingen sant eller falskt.
Vilket jävla påstående?
Citera
2025-02-17, 21:45
Avstängd
Citat:
Du har förhoppningsvis inte missat att Candace slängdes ut från The Daily Wire pga sin antisemitism, ...
Vad har du för belägg för det? Att Candace Owens är en antisemit?

(Jag avskyr också The Daily Wire och då i synnerhet den lille snorungen, Ben Shapiro. Puberty cringe...)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in