2025-02-17, 14:05
Medlem
Jag ser inget från SP längre på TikTok. Kan vara blockad… men då jag har fler konton har jag försökt leta upp henne. Vad heter hennes konto?
2025-02-17, 14:07
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannesle
Jag ser inget från SP längre på TikTok. Kan vara blockad… men då jag har fler konton har jag försökt leta upp henne. Vad heter hennes konto?
familyunited.mammasofia
2025-02-17, 17:55
Medlem
Radiotystnad både ftån TokF och LM
2025-02-17, 19:18
Medlem
GM är iaf live nu. Om någon vill lyssna på eländet
2025-02-17, 19:39
Medlem
Nån som vet hur det gick med Emma och ambassaden?
2025-02-17, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
GM är iaf live nu. Om någon vill lyssna på eländet
Hon är i gång och pratar om hur hon misstror vad som framkom i UG eftersom hon tydligen är säker på att mamman var i samma situation som hon , hennes prat om att gestalta det man varit med om är nu snart uttjatat

GM pratar om att hon fått info från mamman som inte kom fram i programmet , mamman valde att inte prata med UG och ge information till dem , hur skulle de kunnat göra ett program och ta med info om infon inte getts
Senast redigerad av adina 2025-02-17 kl. 19:46.
2025-02-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon är i gång och pratar om hur hon misstror vad som framkom i UG eftersom hon tydligen är säker på att mamman var i samma situation som hon , hennes prat om att gestalta det man varit med om är nu snart uttjatat

GM pratar om att hon fått info från mamman som inte kom fram i programmet , mamman valde att inte prata med UG och ge information till dem , hur skulle de kunnat göra ett program och ta med info om infon inte getts

Hon tror sig hittat sin gelike.
Och det har hon väl i nån sorts mening. Men som i alla andra fall så glömmer dom helt bort barnen.
2025-02-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funtade007
Hon tror sig hittat sin gelike.
Och det har hon väl i nån sorts mening. Men som i alla andra fall så glömmer dom helt bort barnen.
Ja och nu har hon C@rro uppe där de pratar om att de minsann inte fick skicka några kort men glömmer tydligen att varken GM eller CF hade vårdnaden . CF förlorade vårdnaden om sitt barn när det var 3 år , när barnet var 6 drog hon med det vid umgänge och gömde sig med barnet i 1 år sedan de hittades har CF inte träffat barnet och det har nu gått 14 -15 år
2025-02-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja och nu har hon C@rro uppe där de pratar om att de minsann inte fick skicka några kort men glömmer tydligen att varken GM eller CF hade vårdnaden . CF förlorade vårdnaden om sitt barn när det var 3 år , när barnet var 6 drog hon med det vid umgänge och gömde sig med barnet i 1 år sedan de hittades har CF inte träffat barnet och det har nu gått 14 -15 år

Pocko locko med andra ord.
Förstår fullt och fast att det blir knasigt då man saknar sitt barn, men att inte se sin del i den tragik dom orsakat eller ha någon som helst sjukdomsinsikt, det kan jag inte förstå. Det är här man fattar att saker står inte rätt till i knölen ovanför axlarna.
2025-02-17, 21:00
Medlem
Nu drar GM åter upp att information om att mamman fick infarkt inte kom fram och därför sa från hon sig vårdnaden men skaffa nya barn gick ju bra att göra trots infarkt dessutom flytta långt från kommunen där sonen fanns .
2025-02-17, 21:03
Medlem
Nu är det socialtjänstens fel att Adams mamma hade fått hjärtinfarkt, enligt GM.
"Hon tvingades välja mellan dö och sina andra barn'😵
Gulli påstår att hon aldrig läser flashback trådar om sig själv 🤣
2025-02-17, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
Nu är det socialtjänstens fel att Adams mamma hade fått hjärtinfarkt, enligt GM.
"Hon tvingades välja mellan dö och sina andra barn'😵
Gulli påstår att hon aldrig läser flashback trådar om sig själv 🤣
Och efter hjärtinfarkten skaffade hon 2 nya barn vid det sista fick hon tydligen en stroke

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in