Citat:

Ursprungligen postat av 
hedonismmm

Det är män som du som skapar hela det här problemet. Det är klart det inte är ens eget ansvar att man får ligga eller ej. Klart vi ska beskylla kvinnorna för det! Herregud vad människor som du älskar er offerkofta. Istället för att ändra på sitt eget beteende och försöka förbättra sig själva ska det vara någon annans fel, så att ni kan fortsätta tycka synd om er själva och utnyttja kvinnor i utsatta situationer bäst ni vill. Weak ass mind, hoppas evolutionen utrotar män som du

Jag är för människans naturliga beteende och har alltid tyckt det varit bra att svaga och dåliga män inte får para sig, men det är ju så att samhället idag vill hjälpa allt och alla och främst tjejer där allt ska va så jämställt och att dom ska kunna knulla och bete sig hur dom vill och vi män ska bara acceptera det, men om man skulle applicera samma tankesätt för män, att man skulle jobba i samhället för att dessa veka och fula män skulle få knulla så skulle ingen kvinna gå med på det.
Det är detta jag tycker är fel, sånt hyckleri.
Jag avskyr dagens kvinnor och det bästa hade varit om kvinnorna började bete sig som dom var innan typ 1950.
Män som inte är maskulina och kvinnor som knullar runt har varit samhällets skamfläck senaste 60 åren.