Citat:
Ursprungligen postat av
EmmeLee
Jag tolkade det som att hon verkligen inte förnekade 3kanten. Sen berättade Amanda att hon och Micke har haft en relation efter farmen och att hon bodde hos honom till oktober då hon valde att lämna pga hans sätt att vara på vid diskussioner och dem har ingen kontakt alls idag.
Jag har för mig att man fick se i en preview för veckans avsnitt att Micke pratade någonting om att Alida inte var intressant längre, så antar att han skiftat fokus till Amanda istället?
Det är ju också ganska intressant att Amanda inte har någon kontakt alls med honom, men verkar vara bästis och bundis med Robert. Är han och Micke fortfarande vänner? Blir ju väldigt märkligt om Robert är jättetight med dem bägge, men att de har brutit med varandra helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet3707
Jag hörde på en TikTok live att Herr Robert och Miss Amanda satt och skröt om att de båda blev gripna på deras ”farmen fest” de hade på Stureplan i lördags. Jag misstänker innehav av pulver. Eller vad tror ni?
Skulle inte förvåna mig ett dugg med tanke på hans tidigare (pågående?) missbruk. Tänker att det är en väldigt trashig sak att skryta om dock. Kan förstå det när det kommer till henne för hon är ju ändå såpass ung, men han är ju snart 40 år. Patetiskt.