2025-02-16, 21:46
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad fan är V8?
Det är en motor, finns i många bilar och lastbilar.
Citera
2025-02-16, 21:54
Medlem
Okej jag vill också ge mig in i gissningsleken kring vad Nathalie kan ha ”hittat på” om Mikael. Om jag förstod rätt har han enligt Nathalie pratat om Amanda på ett visst sätt, och det hör eventuellt ihop med övriga kommentarer hon sagt om hur ”kåta alla killarna är där”. Något av det Mikael påstås ha sagt har alltså potential att ställa till det även på utsidan.

Min kvalificerade gissning är att Mikael vid något skämtsamt tillfälle sagt på ett ungefär (om Amanda): ”Jag gillar att hon ser ung ut. The younger the better”

Det låter inte helt orimligt att han faktiskt kan ha uttryckt sig så, skämtsamt, men givetvis menat unga vuxna. När Nathalie sedan tar det ur sin kontext och adderar dramatik blir det problematiskt.

Vad tror ni?
Citera
2025-02-16, 22:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamvardsilke
Oerhört märklig säsong… väldigt färglösa människor och nästan noll drama. Även en ganska oproffsigt genomförd produktion. Sett spoilers för nästkommande avsnitt i avsnittet innan, tävlingarna och upplägget känns mer oseriöst än vanligt och klippningen är stundtals oerhört skum.

Dock är det ju betydligt mer intressant att följa spelet utanför programmet. Har exempelvis lyssnat på realitytopp podcast. Där sägs det bland annat:

Överlag sjukt mycket roligare att följa efterspelet av programmet än att kolla på det. Sjukt sömnpiller med färglösa människor som sagt. Hoppas Niklas vinner. Unnar honom pengarna.

Hade de trekant i storbondestugan? Vems är podden du lyssnat på? Amandas, eller gästar hon den?

Micke pratar ju om triangeldrama, så han får väl ihop det med Amanda också då.
Citera
2025-02-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hade de trekant i storbondestugan? Vems är podden du lyssnat på? Amandas, eller gästar hon den?

Micke pratar ju om triangeldrama, så han får väl ihop det med Amanda också då.

Podden heter ”Realitytopp”. Amanda var gäst. Hon sa det inte rakt ut. Det var min tolkning.
Citera
2025-02-16, 22:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamvardsilke
Podden heter ”Realitytopp”. Amanda var gäst. Hon sa det inte rakt ut. Det var min tolkning.

Väldigt konstig säsong. Att prata skit i Farmen har ju ingen blivit utslängd för innan. Det görs ju hela tiden. Man undrar vad Nathalie har sagt.

Vad stod det i brevet som hon skickat till Robert? Varför skulle hon skicka ett brev till honom, fattar ingenting...
Citera
2025-02-16, 22:37
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Gutta tror att man kokar målarfärg, nä färg det var nått som redan fanns när vi människor vandrade in på jorden
Hur står det till med geografikunskaperna hos deltagarna? både Marika och Adam upplever att grisar kan förväxlas med dinosaurier, att se en livs levande sugga det är som att färdas 30(0000) år bakåt i tiden, dom har helt missat att dinosaurier är ett modernt byggmaterial i t.ex höghus
Svårt att veta om detta är någon typ av komik eller vad du vill få sagt.
Överlägsen och väntad utgång av kampen. Men i övrigt ett ganska sömnigt avsnitt. Alltid märkligt att folk inte kan följa Vincents instruktioner och klara sina uppdrag.
Citera
2025-02-16, 23:07
Medlem
Abelssuns avatar
Hur gammal är Amanda som visar sin kameltå i tid och otid? Hennes ordförråd är verkligen häpnadsväckande, "sjukt asså HAHAHA". Hon verkar riktigt störd med sitt garv hela tiden och IQ som en badboll.

Varför sitter hon och Robban och ältar hela tiden om Nathalie på Youtube? De verkar ju helt besatta av henne. De behöver inte tjata om samma saker hela tiden i sina videor, vi har egna ögon att se med. Helvete, vilket pladdrande, "asså så sjukt liksom", "helt sjukt". Har de inga jobb att gå till? Vad vill de med detta? Sitta i 30 minuter och dra samma saker om och om igen.

Amanda framstår som 15 år och han som 20. Vilka tragiska figurer!
Citera
2025-02-16, 23:27
Medlem
All-the-ravenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Tydligen lämnade inte Nathalie frivilligt, utan produktionen fick henne att lämna 🤔

Citera
2025-02-16, 23:30
Medlem
All-the-ravenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Är jag ensam om att känna att produktionen inte har en jävla aning om vad dom håller på med den här säsongen? Dvs ingen plan - manus osv. Känns så sjukt ad hoc allting.

Just det! Finns ju alltid ett färdigt manus deltagarna ska läsa igenom och hålla sig till.
Dumt att dom glömde det denna säsong.

Dåligt av produktionen
Citera
2025-02-16, 23:32
Medlem
All-the-ravenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Vad är skillnaden på att tjej- och killgissa och bara gissa?

Känslan är att Robert är duktig på att surra med produktionen.

Ingen skillnad på tjej- eller killgissa… men försöker vara woke 🤣
Citera
2025-02-16, 23:36
Medlem
[quote=Inspirit81|91052476]
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA

Vad har hon sagt om sina tatueringar?
Sagt??? Tatueringarna talar ju för sej själv...
Citera
2025-02-17, 00:48
Medlem
lunarluddes avatar
Fan vad skum Adam är haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in