Är jag ensam om att känna att produktionen inte har en jävla aning om vad dom håller på med den här säsongen? Dvs ingen plan - manus osv. Känns så sjukt ad hoc allting.
Finner det så fascinerande att läsa alla dessa trådar om realityserier, massor av folk som tror dom vet, eller tjej- killgissar dom?
Vad är skillnaden på att tjej- och killgissa och bara gissa?
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Är jag ensam om att känna att produktionen inte har en jävla aning om vad dom håller på med den här säsongen? Dvs ingen plan - manus osv. Känns så sjukt ad hoc allting.
Känslan är att Robert är duktig på att surra med produktionen.
Såg på Tik-Tok att Mickes flickvän lagt upp en hyllningsvideo till honom igår och han svarade nåt gulli gull älskling.
Skulle jag se min pojkvän på TV beter sig som han gör med Alida och sen Nathalie som dem masserade erotiskt och intimt . .. måste vara nåt fel på henne.
Det slår dig inte att dom kan ha träffats efter inspelningen? Det är över ett halvår sedan inspelningen började.
Gutta tror att man kokar målarfärg, nä färg det var nått som redan fanns när vi människor vandrade in på jorden
Hur står det till med geografikunskaperna hos deltagarna? både Marika och Adam upplever att grisar kan förväxlas med dinosaurier, att se en livs levande sugga det är som att färdas 30(0000) år bakåt i tiden, dom har helt missat att dinosaurier är ett modernt byggmaterial i t.ex höghus
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-16 kl. 21:30.
Oerhört märklig säsong… väldigt färglösa människor och nästan noll drama. Även en ganska oproffsigt genomförd produktion. Sett spoilers för nästkommande avsnitt i avsnittet innan, tävlingarna och upplägget känns mer oseriöst än vanligt och klippningen är stundtals oerhört skum.
Dock är det ju betydligt mer intressant att följa spelet utanför programmet. Har exempelvis lyssnat på realitytopp podcast. Där sägs det bland annat:
Alida säger att hon inte var intresserad av Robert ”första dagen de sågs”. Tolkade det som att det uppstår nån flirt senare i säsongen. Får man spoila på det sättet?
Amanda säger att Nathalie fick lämna p.g.a det som hon sagt om Micke. Att det skulle varit någonting som potentiellt hade kunna förstöra hans liv om det kom ut. Vad skulle hon kunna ha sagt som skulle kunna ge såna konsekvenser? Enda rimliga jag kan tänka mig är att hon skulle anklagat honom för pedofili eller liknande. Någon som vet vad hon sa om Micke (i avsnittet är det tjafset sjukt diffust)? I podden sa hon även att det som Nathalie sagt om Micke inte stämde.
Amanda säger också i podden att hon och Micke inleder en relation på farmen. Återigen, sjukt skumt att det är tillåtet att spoila på det sättet… Relationen ska ha fortsatt även efter inspelningarnas slut, men hon ska ha avbrutit för att han betett sig knepigt på något vis. Någon som har mer info kring hur han ska ha varit knepig och varför hon dumpade honom?
Hörde även Amanda antyda att Robert, Micke och Nathalie skulle haft trekant. Vad är sanningshalten i det? Stämmer ryktet att hon ligger i skilsmässa och är detta vänsterprassel orsaken till det?
Överlag sjukt mycket roligare att följa efterspelet av programmet än att kolla på det. Sjukt sömnpiller med färglösa människor som sagt. Hoppas Niklas vinner. Unnar honom pengarna.
Senast redigerad av Gamvardsilke 2025-02-16 kl. 21:22.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!