2025-02-16, 02:31
Medlem
auruns avatar
Är jag ensam om att känna att produktionen inte har en jävla aning om vad dom håller på med den här säsongen? Dvs ingen plan - manus osv. Känns så sjukt ad hoc allting.
Citera
2025-02-16, 05:25
Medlem
Inspirit81s avatar
[quote=Kalle-i-KBA|91051421]
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81

Hennes sätt att prata tatueringar mm....
Vad har hon sagt om sina tatueringar?
Citera
2025-02-16, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-ravens
Finner det så fascinerande att läsa alla dessa trådar om realityserier, massor av folk som tror dom vet, eller tjej- killgissar dom?

Vad är skillnaden på att tjej- och killgissa och bara gissa?

Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Är jag ensam om att känna att produktionen inte har en jävla aning om vad dom håller på med den här säsongen? Dvs ingen plan - manus osv. Känns så sjukt ad hoc allting.

Känslan är att Robert är duktig på att surra med produktionen.
Citera
2025-02-16, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Enligt denna videon från Robert & Amanda valde tydligen inte Nathalie att lämna, utan produktionen tvingade henne att göra det.
Riktigt urdåligt av dom att lägga upp och läsa ett privat brev från Nathalie.
Citera
2025-02-16, 13:29
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Såg på Tik-Tok att Mickes flickvän lagt upp en hyllningsvideo till honom igår och han svarade nåt gulli gull älskling.

Skulle jag se min pojkvän på TV beter sig som han gör med Alida och sen Nathalie som dem masserade erotiskt och intimt . .. måste vara nåt fel på henne.

Det slår dig inte att dom kan ha träffats efter inspelningen? Det är över ett halvår sedan inspelningen började.
Citera
2025-02-16, 13:42
Medlem
Micke kallar sig för "Big Mike". Inte särskilt subtilt kan tyckas.
Kan han ha gjort en "Anders Borg"?
Citera
2025-02-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Riktigt urdåligt av dom att lägga upp och läsa ett privat brev från Nathalie.

Är det bara jag som är nyfiken på varför Nathalie fick lämna om hon nu inte gjorde det självmant vill säga 🤔
Citera
2025-02-16, 20:50
Medlem
kajnuss avatar
Äntligen någon som väljer säcken. Det måste vara åratal sen sist.
Citera
2025-02-16, 20:59
Medlem
kajnuss avatar
Då var det återigen dags för det årliga obligatoriska paktandet.
Senast redigerad av kajnus 2025-02-16 kl. 21:02.
Citera
2025-02-16, 21:07
Medlem
Crapmagics avatar
Gutta tror att man kokar målarfärg, nä färg det var nått som redan fanns när vi människor vandrade in på jorden
Hur står det till med geografikunskaperna hos deltagarna? både Marika och Adam upplever att grisar kan förväxlas med dinosaurier, att se en livs levande sugga det är som att färdas 30(0000) år bakåt i tiden, dom har helt missat att dinosaurier är ett modernt byggmaterial i t.ex höghus
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-16 kl. 21:30.
Citera
2025-02-16, 21:15
Medlem
Oerhört märklig säsong… väldigt färglösa människor och nästan noll drama. Även en ganska oproffsigt genomförd produktion. Sett spoilers för nästkommande avsnitt i avsnittet innan, tävlingarna och upplägget känns mer oseriöst än vanligt och klippningen är stundtals oerhört skum.

Dock är det ju betydligt mer intressant att följa spelet utanför programmet. Har exempelvis lyssnat på realitytopp podcast. Där sägs det bland annat:

Överlag sjukt mycket roligare att följa efterspelet av programmet än att kolla på det. Sjukt sömnpiller med färglösa människor som sagt. Hoppas Niklas vinner. Unnar honom pengarna.
Senast redigerad av Gamvardsilke 2025-02-16 kl. 21:22.
Citera
2025-02-16, 21:39
Medlem
Crapmagics avatar
Vad fan är V8?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in