Citat:
Ursprungligen postat av
peaceplease
Fakta för får eller?
Du gör dig allt för stort besvär att argumentera med mig, det går inte att bemöta eftersom det för det första är så dåligt formulerat, för det andra så använder du dig av personangrepp och för det tredje misstänker jag att du är under 18 år.
Godnatt!
Wow.
Du är på ett forum och kan inte försvara dig?
Du får svar och hänvisningar och kan inte argumentera.
Trist när man vänder på era argument.
Jag kan länka till olika delar av vad som sägs om kriget.
Du å andra sidan vill bara tramsa.
Vi tar ditt första inlägg på 2 veckor.
Ukraina förlorar, det står tom i Expressen om man orkar läsa alla snyftartiklar och med tanke på tystnaden i media under dagen antar jag att det går riktigt dåligt.
Nej, det är inte tyst i media och i München har vi hört från Europas ledare art att man stöttar Ukraina. Senast idag får vi nyheter om att Ryssland inte orkar längre vid Pokrovsk.
Men jag gissar att du bara har missat detta eller så vill inte swebbtv visa detta.
Du får gå och snyta dig och be mamma trösta, Moretex tog dig i örat och du kommer med detta inlägg.
Moretex tar ingen i örat 👂. Han upprepar sin propaganda för ca 314 gången. Inget nytt. Inget sant. Mortext vill inte ta till sig annat än alternativa fakta.
Var på väg att anmäla ditt inlägg men bättre du får svar på tal!
För vad då? Och vad bryr vi oss om vad du var på väg att göra. Gör dig fånig och anmäl. Men det kanske känns bra? När sanningen slår dig i ansiktet och förringar ditt narrativ.
Det börjar bli dags att införa både ryska och kinesiska i skolorna nu...
Är helt offtopic och ett barnsligt inlägg. 18 år?
Personangrepp?
Har jag bekräftat att du är ett klappträ?
Nej, jag glömde. Men nu vet du.
Jagheterhenrik bidrar med några av de bättre inläggen, löpande.
Problemet för ryssapologeter är att deras narrativ förringas och de hängs ut i dagen.