2025-02-16, 00:51
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Han r en trevlig prick, men det med dikten var lite lgt av produktionen, dvs att ltsas att det var hans verk. Den r frn en diktsamling av Ebba Lindqvist frn 1933. ven tonsatt och slpptes 1975 med Lena Nyman och Rune Andersson.
Tror du produktionen kan ngot om lyrik? Det tror verkligen inte jag.
Citera
2025-02-16, 09:19
Medlem
Carina och Richard Gere - hon var p en restaurang och han kom inhonom mste jag trffa
Enligt en tidningsintervju senare trffade hon honom p en fest.
Kanske festen hlls p restaurangen.
Kvllens avsnitt har jag inte sett.
(Brjar f samma trtthet infr HR som infr Antikrundan)
Citera
2025-02-16, 13:34
Medlem
Pripps0.0s avatar
Spkjakt och tarotkort. Nivn.
Citera
2025-02-16, 14:39
Medlem
picapicans avatar
Hur lnge r deltagarna p slottet? Tarotsnubben valde medvetet ut de personer han ville para ihop, som han pratat om tidigare nr han spdde i kort.
Citera
2025-02-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Brjar manslukerskan Carina tveka p sig sjlv nu pltsligt? Hon som var s kaxig i brjan...
Hon sger sjlv hon har drabbats av kukus skrckus, s jkla bra, nog mnga som drabbas av det
Citera
2025-02-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JgrpC
"Kvinnliga" programledaren r vl inkvoterad enligt DEI. Krks lite i munnen.
Hon r riktigt jvla cklig, faktum r att hela programmet r vidrigt.
Citera
2025-02-16, 17:14
Medlem
Kanastras avatar
Egentligen totalt vidrigt att dom har med detta med en "medial person".
Deltagarna r i mina frldrars lder, en generation som stndigt blir lurade och bedragna d dom r resterna av det gamla godtrogna Sverige. Litar p myndigheter och om folk r sjlvskra i det dom sger, s tror dom att det R s.
Man sg ju hur medtagna dom blev, och ven om dom inte visste hur apparaterna fungerade s trodde dom att det var saker i rummet, p kyrkogrden.
Jag hade nskat att nn pltsligt tnde lampan och sa 'VAKNA! r ni helt genomkorkade?! Tror nu p allt?!'

OCH dessutom, om den mediala sger att 'du kommer trffa krleken hr', vad gr det fr skillnad att HAN sger det?
OM dom trffar krleken, det berodde ju inte p vad mediumet sa, s att han 'fick rtt', vad ska dom med det till?

Trams, larv och ett underskattande av mnniskors intelligens.
Citera
2025-02-16, 17:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Krringen som dmde ut alla gubbar i dagens avsnitt, har vl inte sjlv s mycket att komma med.

"Han r glutenintolerant, det orkar jag inte med..."

Hon r ju mest parant av dem alla. Rynkig ja, men i vrigt snyggast stil.
Citera
2025-02-16, 17:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Egentligen totalt vidrigt att dom har med detta med en "medial person".
Deltagarna r i mina frldrars lder, en generation som stndigt blir lurade och bedragna d dom r resterna av det gamla godtrogna Sverige. Litar p myndigheter och om folk r sjlvskra i det dom sger, s tror dom att det R s.
Man sg ju hur medtagna dom blev, och ven om dom inte visste hur apparaterna fungerade s trodde dom att det var saker i rummet, p kyrkogrden.
Jag hade nskat att nn pltsligt tnde lampan och sa 'VAKNA! r ni helt genomkorkade?! Tror nu p allt?!'

OCH dessutom, om den mediala sger att 'du kommer trffa krleken hr', vad gr det fr skillnad att HAN sger det?
OM dom trffar krleken, det berodde ju inte p vad mediumet sa, s att han 'fick rtt', vad ska dom med det till?

Trams, larv och ett underskattande av mnniskors intelligens.

Liiite fr vi nog ifrgastta din intelligens hr nu ocks. Du begriper inte att deltagarna behver delta i lekarna med en gnutta inlevelse?
Hur skulle det sett ut om de gick p kyrkogrden med den dr mackapren och inte sa ett ljud? Eller om de sagt fy fan va tntigt detta r.

Det r exakt samma sak med att de behver kl ut sig och mla blod i mungipan, de gr det fr att det hr till aktiviteten, inte fr att de tror p vampyrer.
Citera
2025-02-16, 18:03
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Liiite fr vi nog ifrgastta din intelligens hr nu ocks. Du begriper inte att deltagarna behver delta i lekarna med en gnutta inlevelse?
Hur skulle det sett ut om de gick p kyrkogrden med den dr mackapren och inte sa ett ljud? Eller om de sagt fy fan va tntigt detta r.

Det r exakt samma sak med att de behver kl ut sig och mla blod i mungipan, de gr det fr att det hr till aktiviteten, inte fr att de tror p vampyrer.
Ja jo visst, jag hller absolut med dig. Men flera av dom tanter (frmst) som jag knner som r i den dr ldern, sg 60 plus r inte helt sllan lite skande och har s varit lnge.
Det har varit stenar och kristaller, magiska metaller mot sjukdomar, kolloidalt silver, rkelser, kinesiologi och personer som gtt till spkrring och sen i RTIONDEN med jmna mellanrum sagt vad spkrringen sa och i allt skt bevis fr att hon hade rtt, vad det nu skulle gra fr skillnad.
Har man levt med en sn person i ens absoluta nrhet s r man som jag allergisk mot det dr flummeriet. Det har dessutom kostat personen massa pengar genom ren.
Det r jobbigt att ha dumhet nra sig, och nr ett program fr den generationen spr p med flum s blir jag litet suuuur.

Men visst, det r teve och dom som hller p med tramset r nd pass.
Citera
2025-02-16, 18:26
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Ja jo visst, jag hller absolut med dig. Men flera av dom tanter (frmst) som jag knner som r i den dr ldern, sg 60 plus r inte helt sllan lite skande och har s varit lnge.
Det har varit stenar och kristaller, magiska metaller mot sjukdomar, kolloidalt silver, rkelser, kinesiologi och personer som gtt till spkrring och sen i RTIONDEN med jmna mellanrum sagt vad spkrringen sa och i allt skt bevis fr att hon hade rtt, vad det nu skulle gra fr skillnad.
Har man levt med en sn person i ens absoluta nrhet s r man som jag allergisk mot det dr flummeriet. Det har dessutom kostat personen massa pengar genom ren.
Det r jobbigt att ha dumhet nra sig, och nr ett program fr den generationen spr p med flum s blir jag litet suuuur.

Men visst, det r teve och dom som hller p med tramset r nd pass.

Den som om mjligt blev lite tagen p riktigt var vl han den lngsmale mannen med alla tnder. Minns inte namnet men han flyttade in hos sin fjlla nu p hotellet.
Anledningen till att han knslomssigt blev berrd av informationen frn ett medium med rtter frn Sri Lanka, var fr att han i nulget s grna vill att han ska passa ihop med lilla Miss Piggy.
Citera
2025-02-16, 19:49
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hon r ju mest parant av dem alla. Rynkig ja, men i vrigt snyggast stil.

Ser ut som en polackhora till utseendet. Finner inget parant med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in