Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Liiite fr vi nog ifrgastta din intelligens hr nu ocks. Du begriper inte att deltagarna behver delta i lekarna med en gnutta inlevelse?
Hur skulle det sett ut om de gick p kyrkogrden med den dr mackapren och inte sa ett ljud? Eller om de sagt fy fan va tntigt detta r.
Det r exakt samma sak med att de behver kl ut sig och mla blod i mungipan, de gr det fr att det hr till aktiviteten, inte fr att de tror p vampyrer.
Ja jo visst, jag hller absolut med dig. Men flera av dom tanter (frmst) som jag knner som r i den dr ldern, sg 60 plus r inte helt sllan lite skande och har s varit lnge.
Det har varit stenar och kristaller, magiska metaller mot sjukdomar, kolloidalt silver, rkelser, kinesiologi och personer som gtt till spkrring och sen i RTIONDEN med jmna mellanrum sagt vad spkrringen sa och i allt skt bevis fr att hon hade rtt, vad det nu skulle gra fr skillnad.
Har man levt med en sn person i ens absoluta nrhet s r man som jag allergisk mot det dr flummeriet. Det har dessutom kostat personen massa pengar genom ren.
Det r jobbigt att ha dumhet nra sig, och nr ett program fr den generationen spr p med flum s blir jag litet suuuur.
Men visst, det r teve och dom som hller p med tramset r nd pass.