Citat:
Ursprungligen postat av
HRT
Du har uppenbart inte fattat innebörden vad dt innebär att förlora allt.
Nationalitet, kultur, familj, och bli ockuperad ch förtryckt av en fiende.
Men så är du väl ett rysstroll som gärna vill att Sverige blir ryskt och din frihet och rätt att utrycka dig upphör. Om man inte tycker det är värt att slåss för tycker jag du redan nu ska flytta till något land där du och övriga bögar hellre ser Sverige brinna än att försvara det. Du är ett kräk.
Ja, de verkar inte fatta att vad man slåss för är ju sitt liv/tillvaro och sina anhörigas liv och tillvaro. De flesta i Sverige har det rätt bra och kan vara nöjda med sin och sina barns tillvaro. Massinvandring till trots.
Men tillvaron nu hänger på att vi är beredda och har varit beredda på att strida för den. Ingen ska fan komma hit och krossa mina barns tillvaro utan att åtminstone få betala ett högt pris. Man förtjänar inte mer och får inte mer än att vara en förtryckt stackare om man inte är beredd att strida. Det är och har alltid varit sant.
Det är oftast inte så jävla lätt att sälja allt man har och börja om. Hur är värdeökningen på bostadsrätten i krig? Och vilket land vill ens ta emot en? Det har ju främst varit europeiska länder som stått för flyktingmottagande om det nu inte är ett alternativ vart ska du då dra?
Så fattig kommer man till slut då befinna sig i ett främmande land och även om svenskar är ett arbetsamt och ordentlig folk kommer vi i stor mängd mest ses som parasiterande svartskallar och få köra taxi eller vara servitriser.
Tack men jag tror hellre jag står upp för min rätt!
Dra nu inte slutsatsen att jag på något sätt är för invandringen vi haft. De passar inte här och vi passar inte där.