Citat:
Ursprungligen postat av
Orbetor.Trebor
Sluta bara citera en massa gamla inlägg som om det är fakta från utredningen. Det tillför ingenting.
En sak jag funderar kring PAJ är det bekräftat att han var ute och letade Eva på kvällen/natten? Väldigt märkligt om han gjort det, och då undrar jag vad han haft för förklaring till det?
Och varför var han inte utredd från början då han är en av dom sista som träffat henne.
Du bestämmer fan inte vad jag citerar eller inte
Gamla inlägg är bra för att påvisa hur folk ljuger och ändrar sina uppgifter.
Det är fakta från utredningen som nu ska förvanskas och helt glömmas bort enligt vissa.
Tycker du ska rikta det till Pudelfrillan och Tramsout för dom är mästare på att dra upp gamla inlägg och citera bara bitar av dom plus alla dessa påstådda pm ända från 2016.
Har du ens sett programmet? Han erkände ju själv per telefon att han hade åkt och sökt efter Eva... med den skillnaden att han ljög och sa 1 gång och inte 3 som fanns uppgift om innan.
Det blir bara tydligare och tydligare att vissa inte vill att vissa uppgifter ska komma i dagen igen efter den massiva spamningen i tråden som har dränkt allt.
PAJ har uppgett att han under tiden 00.30-1.30 körde 3 gånger för att se om Eva kommit hem. (I telefon i programmet säger han en gång, inte mer).
Ingen uppgift finns att hans bil har setts på platsen, en vit Volvo 245 syns bra i mörker.
Varför kommer PAJ in dyblöt på mordnatten på Kramm vid 0.40 tiden?
Han ska ha kört hem någon, AÅ, som alltid blev fullast och inget minns.
00.40 är PAJ på puben där finns 2 vittnen, en av dom säger att han var dyngblöt.
01.00 kör han en vän hem säger han. Vännen AÅ minns inget.
Men PAJ påstås har alibi för mordnatten

Konstigt värre...