2025-02-15, 08:48
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Stjärtråttan hedrar den gulsvarta alliansen...
Är det Cissé som är din atombomb tro?
Citera
2025-02-15, 08:56
Medlem
Petterrors avatar
Det här är inget hån men är Aik inte ganska felbalanserade? Både i form av antal spelare på vardera position samt utlänningskvoten?
Citera
2025-02-15, 09:14
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Är det Cissé som är din atombomb tro?
Höj dig.
Citera
2025-02-15, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Det här är inget hån men är Aik inte ganska felbalanserade? Både i form av antal spelare på vardera position samt utlänningskvoten?

Japp, kommer hända en del med både utlån och spelare in.
Citera
2025-02-15, 09:17
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Stjärtråttan hedrar den gulsvarta alliansen...
Har ni ens några scouter? Och håller ni på att avveckla sportchefsrollen helt? Jag menar, om ni bara värvar tränares gamla spelare och spelare i motståndarlagen så kan ni lätt jobba med en manager istället.
Citera
2025-02-15, 09:29
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Har ni ens några scouter? Och håller ni på att avveckla sportchefsrollen helt? Jag menar, om ni bara värvar tränares gamla spelare och spelare i motståndarlagen så kan ni lätt jobba med en manager istället.
Vi spelar slutspel i ECL, vad gör ni? 🤔
Citera
2025-02-15, 09:31
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Vi spelar slutspel i ECL, vad gör ni? 🤔
Men käre herr Kukräv. Det var väl ändå inget svar på min fråga?
Citera
2025-02-15, 09:35
Medlem
Londons avatar
Citat:

Och ändå går vi hundratals miljoner plus på sista raden. Bästa resultat någonsin 2024 säger ryktet (med säkrade intäkter in i 2025). How can it be? 🤷🏿

Värva talanglösa kanske är en förklaring? Snart ikapp Sidledsdanne ekonomiskt med allt vad det innebär. Förstår varför övriga blir oroliga.

Sleepy Bo får mer än gärna sova vidare vid sitt skrivbord.
Citera
2025-02-15, 09:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Och ändå går vi hundratals miljoner plus på sista raden. Bästa resultat någonsin 2024 säger ryktet (med säkrade intäkter in i 2025). How can it be? 🤷🏿

Värva talanglösa kanske är en förklaring? Snart ikapp Sidledsdanne ekonomiskt med allt vad det innebär. Förstår varför övriga blir oroliga.

Det är såklart kul för er. Men jag tror ändå att både era scouter och Sleepy Bo borde oroa sig för att Elon skickar "Big balls" efter dom.
Citera
2025-02-15, 10:33
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Men alltså. Detta börjar verkligen bli parodiskt. Nu slåss Mjällby och DIF om någon mittback från finska ligan. Bosse säger att "han har en “god bild” av ivorianen."

Cisse heter han och spelar alltså i Honkoparaas förra klubb KuPS.... 😂
Sleepy Bo har åtminstone inte använt sina sen länge befintliga kontaktlistq i telefonen den här gången.
Citera
2025-02-15, 12:10
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

If it ain’t broke don’t fix it men ni har ju bra talangverksamhet men har ändå tappat 5 st till oss - det borde ni se över, kan jag tycka. Köp FC Stockholm?

Även om jag skulle kunna fortsätta på inslagen väg bland många att klaga på Bosse så visar resultat och sista raden på framgång. När man är framgångsrik står det en massa runt omkring en och gnäller, som jag minns att jag läste en fin krönika 2010 om Inter. Varenda calcio-antagonist greppade efter varje jävla halmstrå.
Citera
2025-02-15, 12:24
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
If it ain’t broke don’t fix it men ni har ju bra talangverksamhet men har ändå tappat 5 st till oss - det borde ni se över, kan jag tycka. Köp FC Stockholm?

Även om jag skulle kunna fortsätta på inslagen väg bland många att klaga på Bosse så visar resultat och sista raden på framgång. När man är framgångsrik står det en massa runt omkring en och gnäller, som jag minns att jag läste en fin krönika 2010 om Inter. Varenda calcio-antagonist greppade efter varje jävla halmstrå.
Fast Bosse får oproportionerligt mycket beröm. Kim&Tolle trollade fram massa pengar från ecl med medioker trupp. Vad gäller Bergvall hade vilken mupp som helst kunnat kapitalisera på honom med all den mediala draghjälpen.

Att truppen är såhär felbyggd trots den finansiella ställning DIF nu nått är ofattbart svagt.

Bosse är väcken. Även om inte han själv eller dom närmast sörjande förstått det ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in