2025-02-14, 23:10
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
AIK kommer inom nån vecka att värva två spelare som ska kunna gå direkt in i startelvan, enligt Berntsen. Nian högsta prioritet.
Men först, en nyemission?
Citera
2025-02-15, 00:18
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Hur går det med Djurgårdsbomben? (Atombomben alltså)
Citera
2025-02-15, 00:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Men först, en nyemission?
I så fall tar det nog längre än "någon vecka"
Dagens marknadsvärde på AIK Fotboll AB: 34,4 miljoner
https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/47787/aik-fotboll-b
Citera
2025-02-15, 00:23
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Har absolut ingen koll på honom. Men om han nu är välscoutad så borde ni definitivt ha råd med sådana här värvningar. Tror det är viktigt för ligan i stort att ni som ändå är loket just nu satsar och lockar hit europeiska talanger på en högre nivå än vad vi sett tidigare.

Jag känner också att det är dags att försöka få hit talanger som både kan påverka här och nu samt visa att topplagen i Allsvenskan är en hyfsad väg att gå på vägen mot större ligor, även för riktigt stora talanger.
Citera
2025-02-15, 00:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
I så fall tar det nog längre än "någon vecka"
Dagens marknadsvärde på AIK Fotboll AB: 34,4 miljoner
https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/47787/aik-fotboll-b

Som sagt man vet att man är störst när ni antagonister tjatar om oss och vår ekonomi varenda dag härinne.
Citera
2025-02-15, 00:27
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Som sagt man vet att man är störst när ni antagonister tjatar om oss och vår ekonomi varenda dag härinne.
Nej, jag hoppas på riktigt att AIK inte gör bort sig här och krisar på riktigt. Vi behöver tre på riktigt konkurrerande lag i Stockholm. Men börsen kan ni lägga ned, i all välmening.
Citera
2025-02-15, 00:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Nej, jag hoppas på riktigt att AIK inte gör bort sig här och krisar på riktigt. Vi behöver tre på riktigt konkurrerande lag i Stockholm. Men börsen kan ni lägga ned, i all välmening.

Jag håller med dig om att börsen kan läggas ner var väl efter CL 1999 den där skiten startades om jag inte minns fel…

Jag tror Stockholms fotbollen är mer levande än någonsin just nu. Bara Djurgårn börjar bjuda på lite motstånd i derbyn också så…
Citera
2025-02-15, 04:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Kommer Gnaget värva in någon till nia? Insåg först nu hur usel deras anfallsuppsättning är. Guidetti, Fesshaie och Andersson hade fan inte ens varit stabilt för ett Superettanlag. Särskilt när det är Trazkes favoritfetto som ska leda det. Spelar JG ens hälften av matcherna i år? Isåfall ska man alltså förlita sig på Fesshaie och Andersson..

Kommer det inte in något mer där kan vi nog avskriva Gnaget från topp 5.
När ord inte räcker till

https://m.youtube.com/watch?v=lUlyJg_L8j8
Citera
2025-02-15, 07:51
Medlem
trazkeis avatar
Men alltså. Detta börjar verkligen bli parodiskt. Nu slåss Mjällby och DIF om någon mittback från finska ligan. Bosse säger att "han har en “god bild” av ivorianen."

Cisse heter han och spelar alltså i Honkoparaas förra klubb KuPS.... 😂
Senast redigerad av trazkei 2025-02-15 kl. 08:21.
Citera
2025-02-15, 08:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Men alltså. Detta börjar verkligen bli parodiskt. Nu slåss Mjällby och DIF om någon mittback från finska ligan. Bosse säger att "han har en “god bild” av ivorianen."

Cisse spelar alltså i Honkoparaas förra klubb KuPS.... 😂
Kan man få en länk?
Citera
2025-02-15, 08:21
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Kan man få en länk?
Var på fotbollskanalen.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/02/14/uppgifter-mjallby-jagar-cisse/
Citera
2025-02-15, 08:41
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Cisse heter han och spelar alltså i Honkoparaas förra klubb KuPS.... 😂
Stjärtråttan hedrar den gulsvarta alliansen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in