2025-02-15, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Enligt denna videon från Robert & Amanda valde tydligen inte Nathalie att lämna, utan produktionen tvingade henne att göra det.
Uppenbarligen har hon begått något slags regelbrott, och det har väl förmodligen med de här sakerna hon ska ha sagt om Micke att göra.
Det hade ju varit väldigt intressant att veta exakt vad det är som har sagts?
Måste ju vara något oerhört allvarligt om det gör att hon blir hemskickad av produktionen. Jag tänker närmast på anglagelse om övergrepp eller liknande?

https://youtu.be/odMce5OgjpA?si=gH197oqShAaycSPr

Vilket jävla fjortisbeteende, fläka ut ett privat brev på YT.
Citera
2025-02-15, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det räcker med att några stycken hotar med avhopp så kan de tvinga produktionen att skicka hem en deltagare. Det hände även i senaste säsongen av Robinson. Att Robert och Amanda efteråt sitter och skvallrar på en fake Youtubekanal med 173 000 köpta ”följare” visar bara vilka patetiska människor de är. Frågan är om de även lurar Youtube med sina falska siffror?
Ja de är ju inte så svårt att förstå att de är köpta följare, likadant på toktok konton man ser. 173000 följare och några hundra visningar per klipp, de säger väl sig självt.
Citera
2025-02-15, 08:33
Medlem
[quote=Kalle-i-KBA|91039893]
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Kanske pga att WT-tjejen bor hemma hos mamma och pappa....
Eller tror du att en servitris tjänar så hon kan bo där?

Hon bor väl i andra hand? Har tidigare varit skriven i förorten. Verkar ha flyttat flera gånger de senaste åren, vanligt när man bor i andra, tredje, eller fjärde hand.
Citera
2025-02-15, 10:36
Medlem
Inget fan av Nathalie, jobbig med kontrollbehov m.m. men varför skulle hon lämna egentligen? Var där för tävlingen och inte skaffa vänner, nånting har ju hänt runt henne, Micke och Robban som uppenbarligen hon fick ta smällen för.
Micke så självgod och vidrig.
Citera
2025-02-15, 14:42
Medlem
Gold94s avatar
[quote=AlmaTor3|91040702]
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA

Hon bor väl i andra hand? Har tidigare varit skriven i förorten. Verkar ha flyttat flera gånger de senaste åren, vanligt när man bor i andra, tredje, eller fjärde hand.

Inte jag som skrivit det inlägget, namnet har blivit fel i citerandet.

Amanda är en fin och charmig tjej tycker jag. Om jag inte minns fel så bor hon med sin mamma på Östermalm.
Citera
2025-02-15, 15:10
Medlem
1754s avatar
Jobbar Amanda på någon Italiensk restaurang? Visar hon fittan genom kläderna där också?
Citera
2025-02-15, 19:11
Medlem
Såg på Tik-Tok att Mickes flickvän lagt upp en hyllningsvideo till honom igår och han svarade nåt gulli gull älskling.

Skulle jag se min pojkvän på TV beter sig som han gör med Alida och sen Nathalie som dem masserade erotiskt och intimt . .. måste vara nåt fel på henne.
Citera
2025-02-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jobbar Amanda på någon Italiensk restaurang? Visar hon fittan genom kläderna där också?
En riktig lyxrestaurang, den heter Foodora.
Citera
2025-02-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Såg på Tik-Tok att Mickes flickvän lagt upp en hyllningsvideo till honom igår och han svarade nåt gulli gull älskling.

Skulle jag se min pojkvän på TV beter sig som han gör med Alida och sen Nathalie som dem masserade erotiskt och intimt . .. måste vara nåt fel på henne.

Dom träffades väl efter inspelningen
Citera
2025-02-15, 19:48
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
En riktig lyxrestaurang, den heter Foodora.

Jasså. Är jobbtiteln servitris där? Eller har hon bytt jobb efter inspelningen?
Citera
2025-02-16, 00:11
Medlem
[quote=Inspirit81|91039939]
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA

är du helt säker på det? En servitris kan tjäna riktigt bra beroende på vart den jobbar, det finns någonting som heter dricks nämligen skattefritt och bra, känner en tjej som jobbade i norge som det hon lyfte högre månadspeng än många chefer här i sverige, just saying, vad gör henne så WT enligt dig då? Hon är ju rolig ju, och inte så fin i kanten kanske, är det de som gör det
Hennes sätt att prata tatueringar mm....
Citera
2025-02-16, 00:42
Medlem
[quote=GregersWerle|91040017]
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto