2025-02-12, 17:38
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Ännu en fånig konspirationsteori från Rysslands trollbottar och nu upprepad av Candace Owens.

"Didn't earn it" taget till en ny nivå. Inget nytt att se här.
Citera
2025-02-12, 18:15
Medlem
Sådana dumheter gör att vi aldrig någonsin blir fria. Det är den andra sidan som står bakom dessa informationer. Om de är sanna eller falska är det egentligen helt oviktigt.
Citera
2025-02-12, 21:28
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Bra, då ger du exempel på något som Candance påstår i sina videor om paret Macron och som bevisligen är "stolligt".

Här diskuteras Brigitte Macron, inte Michelle Obama. Försök nu att för en gångs skull hålla dig till sak.

Igen, då ger du exempel på något som Candance påstår i sina videor om paret Macron och som bevisligen är "BS".

Intressant att se att signaturen Nerdnerd likställer varje medborgares rätt att ifrågasätta makthavare och deras ageranden, med "en mental sjukdom".

Att livsnerven i varje demokrati värd namnet istället är en sjukdom.

Påminner inte lite om hur Sovjetstaten under sin 'storhetstid' patologiserade oliktänkare och placerade sina dissidenter i mentalsjukhus.

Är det nästa steg, Nerdnerd?

(Och jag väntar fortfarande på att du i din egenskap av fysiker ska bemöta mitt senaste inlägg riktat till dig i JFK-tråden.)
Det är fint med demokrati när man kan diskutera olika synsätt på hur länder ska styras och så.

Sedan när handlar det om stolligheter som hur presidenters fruar ser ut mellan benen, PUCKO? Har din mamma större kuk än du? = "Politik" enligt stollehögern.
Senast redigerad av nerdnerd 2025-02-12 kl. 21:31.
Citera
2025-02-12, 21:43
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterBjorkman
Varför har du ens en åsikt?

Haha, ser du inte vad som sker. Detta är en politisk strategi.
Det verkar vara en trend hos en viss del av högern att påstå att motsidans politiska ledare är gifta med transpersoner. Nu bryr jag mig inte om de är det, men det är rätt genomskinligt vad de gör.
Citera
2025-02-12, 23:01
Bannlyst
Om Brigitte är en man eller inte bryr jag mig inte det minsta om, det är alla pedofiler som är inblandade i cirkusen som stör mig.
Citera
2025-02-13, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterBjorkman
Sluta med publikfrieriet!

Pedofiler dyker upp bland bögar och transor just pga det är överlappande diagnoser.

Ge dem tre veckor att hoppa in i garderoben igen - låt resten av dem brinna i en grop med spillolja och gammalt elskrot.

Det är för deras egen skull! Kanske deras själar kan renas från deras fruktansvärda synder...
Just könsbytet bryr jag mig verkligen inte om.
Det är lögnerna och allt skumt RUNT paret Macron som stör mig.
Citera
2025-02-13, 18:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Just könsbytet bryr jag mig verkligen inte om.
Det är lögnerna och allt skumt RUNT paret Macron som stör mig.
Håller med. Att de tillhör den franska absoluta överklassen och som det verkar, har ett förakt för både verklig demokrati, transparens och vanliga medborgare.

Illa.
Citera
2025-02-13, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det är fint med demokrati när man kan diskutera olika synsätt på hur länder ska styras och så.

Sedan när handlar det om stolligheter som hur presidenters fruar ser ut mellan benen, PUCKO? Har din mamma större kuk än du? = "Politik" enligt stollehögern.
Det var Du som påstod att varje person som deltar i en diskussion om presidentfrun Brigitte Macrons verkliga identitet lider av en "mentalsjukdom". Att diskutera en makthavares verkliga identitet är minst sagt legitimt i varje demokrati värd namnet om nu sagda identitet återkommande ifrågasätts.

Jag ska villigt erkänna att jag utgick ifrån att även den här teorin, precis som i fallet Michelle Obama, var en sällsynt tarvlig politisk attack från den klassiska homofoba brunhögern, men så tittade jag för skojs skull på Candance Owens genomgångar och fick konstatera att jag hade missbedömt bevisläget.

Dvs, jag säger inte att det är fullt ut bevisat att Brigitte föddes som en 'biologisk' man, men jag säger att det definitivt är tillräckligt många frågetecken som måste rätas ut innan det hela i så fall kan avföras.

Det hela luktar sällsynt elit-arrogans lång väg och ska som sådan givetvis bekämpas.

Och hade du något som Candance har presenterat så här långt som är "BS"?
Citera
2025-02-13, 23:49
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det var Du som påstod att varje person som deltar i en diskussion om presidentfrun Brigitte Macrons verkliga identitet lider av en "mentalsjukdom". Att diskutera en makthavares verkliga identitet är minst sagt legitimt i varje demokrati värd namnet om nu sagda identitet återkommande ifrågasätts.

Jag ska villigt erkänna att jag utgick ifrån att även den här teorin, precis som i fallet Michelle Obama, var en sällsynt tarvlig politisk attack från den klassiska homofoba brunhögern, men så tittade jag för skojs skull på Candance Owens genomgångar och fick konstatera att jag hade missbedömt bevisläget.

Dvs, jag säger inte att det är fullt ut bevisat att Brigitte föddes som en 'biologisk' man, men jag säger att det definitivt är tillräckligt många frågetecken som måste rätas ut innan det hela i så fall kan avföras.

Det hela luktar sällsynt elit-arrogans lång väg och ska som sådan givetvis bekämpas.

Och hade du något som Candance har presenterat så här långt som är "BS"?
Du förnekar alltså inte att din mamma har större kuk än du. Verkligen intressant om en politisk makthavare som du, som ju har skrivit jättemånga inlägg på Flashback som ju t o m MSM nu erkänner som en kraft att räkna med. Hur mycket större är "hennes" kuk än din? Detta måste ju verkligen redas ut nu för allt annat vore ju verkligen som ett sovjetiskt missbruk av psykiatri!
Citera
2025-02-14, 00:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du förnekar alltså inte att din mamma har större kuk än du.
Jag tror att du här förväxlar mig med en folkvald makthavare som förväntas informera sina väljare om sin frus och sin egen verkliga identitet.

Citat:
Verkligen intressant om en politisk makthavare som du,
Nu ljuger du igen. Jag är en anonym deltagare i ett publikt internet-forum.

Citat:
som ju har skrivit jättemånga inlägg på Flashback som ju t o m MSM nu erkänner som en kraft att räkna med.
MSM har tvingats att inse att de och deras ägare inte längre har monopol på det offentliga samtalet, att medborgarna själva i allt större utsträckning söker kunskap och nyhetsförmedling via andra kanaler, t.ex. sociala medier.

Det gillar inte fysikern, Nerdnerd?

Citat:
Hur mycket större är "hennes" kuk än din? Detta måste ju verkligen redas ut nu för allt annat vore ju verkligen som ett sovjetiskt missbruk av psykiatri!
Igen. Jag är inte en offentlig publik makthavare utan tvärtom en anonym deltagare på ett internetforum.

Du måste lära dig att skilja på offentliga folkvalda makthavare vs. privata medborgare. Var och en har rätt till sitt eget privatliv om man inte har valt att bli en offentlig person och makthavare där man rätteligen får förvänta sig granskning av den man säger att man är och vad man har för sig även privat.

Sedan så väntar jag som sagt fortfarande på att du ska bemöta mitt senaste inlägg av mig i vår diskussion om din idol och bortgångna kollega, Luis Alvarez.

Kan du inte berätta för läsarna varför du under så många år har vägrat att erkänna att du tog miste på Alvarez och dennes hederlighet när det kom till mordet på JFK?
Citera
2025-02-14, 04:34
Bannlyst
Enligt mig undanröjer Candace senaste stream all tvivel.
Face recognition mha AI räcker för mig.
Citera
2025-02-14, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Enligt mig undanröjer Candace senaste stream all tvivel.
Face recognition mha AI räcker för mig.

Har inte sett dom sista 2 avs men jag var övertygad innan ens Candace tog upp ämnet.

Ni som säger att detta är bullshit och att B.M är född en kvinna, har AI också fel?

Ska bli intressant att höra era ursäkter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in