Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Du förnekar alltså inte att din mamma har större kuk än du.
Jag tror att du här förväxlar mig med en folkvald makthavare som förväntas informera sina väljare om sin frus och sin egen verkliga identitet.
Citat:
Verkligen intressant om en politisk makthavare som du,
Nu ljuger du igen. Jag är en anonym deltagare i ett publikt internet-forum.
Citat:
som ju har skrivit jättemånga inlägg på Flashback som ju t o m MSM nu erkänner som en kraft att räkna med.
MSM har tvingats att inse att de och deras ägare inte längre har monopol på det offentliga samtalet, att medborgarna själva i allt större utsträckning söker kunskap och nyhetsförmedling via andra kanaler, t.ex. sociala medier.
Det gillar inte fysikern, Nerdnerd?
Citat:
Hur mycket större är "hennes" kuk än din? Detta måste ju verkligen redas ut nu för allt annat vore ju verkligen som ett sovjetiskt missbruk av psykiatri!
Igen. Jag är inte en offentlig publik makthavare utan tvärtom en anonym deltagare på ett internetforum.
Du måste lära dig att skilja på offentliga folkvalda makthavare vs. privata medborgare. Var och en har rätt till sitt eget privatliv om man inte har valt att bli en offentlig person och makthavare där man rätteligen får förvänta sig granskning av den man säger att man är och vad man har för sig även privat.
Sedan så väntar jag som sagt fortfarande på att du ska bemöta mitt senaste inlägg av mig i vår diskussion om din idol och bortgångna kollega, Luis Alvarez.
Kan du inte berätta för läsarna varför du under så många år har vägrat att erkänna att du tog miste på Alvarez och dennes hederlighet när det kom till mordet på JFK?