2025-02-13, 21:04
Avslutad
Det enda är att spela andelar eller spela i lag läs: stora system). Att lämna in som småspelare på helgen är slut.
Citera
2025-02-13, 21:06
Medlem
MyJustices avatar
Om man spelar med enda inriktning på att vinna miljoner .
Visst det händer ibland
Men man bör spela på lotto istället .
Tänkbart att ATG bör rensa ut i de sk andels spel istället .
Tänk att varje kiosk och butik har ett andels spel varje lördag .
Det finns många butiker i sverige !
Själv kommer jag att hoppa över V85 jag ids helt enkelt inte att kolla lopparkivet bara för att läga in in skitsvår kupong
kastar heller in några raketer på Plats istället och en lottokupong
Atg gör ett försök på att få fram få vinnare med hög vinns med V85 för att locka med reklam om de stora vinster
Men det blir förbehållen nästan bara storspelare att vinna
Synd gillade att spela v75 men v85 är inte en ersättare i min värld
Citera
2025-02-13, 21:08
Medlem
Autobahn76s avatar
Då var det slutspelat för min del. Kanske lika bra det då det tog upp mycket tid.
Citera
2025-02-13, 21:10
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Jag hade föredragit ett radpris på 1 krona istället.
Finns ju på G75 fast det är lite tristare lopp iofs
Citera
2025-02-13, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Om man spelar med enda inriktning på att vinna miljoner .
Visst det händer ibland
Men man bör spela på lotto istället .
Tänkbart att ATG bör rensa ut i de sk andels spel istället .
Tänk att varje kiosk och butik har ett andels spel varje lördag .
Det finns många butiker i sverige !
Själv kommer jag att hoppa över V85 jag ids helt enkelt inte att kolla lopparkivet bara för att läga in in skitsvår kupong
kastar heller in några raketer på Plats istället och en lottokupong
Atg gör ett försök på att få fram få vinnare med hög vinns med V85 för att locka med reklam om de stora vinster
Men det blir förbehållen nästan bara storspelare att vinna
Synd gillade att spela v75 men v85 är inte en ersättare i min värld

Problemet är att många butiker har hundratals andelsspel till samma omgång och dessa varvas upp till hundra gånger. Så inte konstigt att utdelningen ofta är usel.
Citera
2025-02-13, 21:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Man kan spela online på atg för 50 ören om man vill
gör ofta en liten handfull omöjliga 50 öres rader ..

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur funkar det om man bara väljer en rad då? Ska man då betala ett belopp som inte finns? Det existerar som sagt inga 50-öringar och det går inte att betala under en krona med kort.
..
Citera
2025-02-13, 21:29
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Kanske det. Återbetalningsprocenten förändras inte men det kommer bli fler jackpotomgångar att skryta med och sånt lockar ju folk.

Så länge sju rätt ger lika mycket som idag ser jag inga problem alls. De kan köra V29 om de så önskar.
Citera
2025-02-13, 21:45
Medlem
dementeds avatar
De där jättesystemen folk säljer är det de vill komma åt.
Citera
2025-02-13, 22:07
Medlem
Pellerinen-2s avatar
Spelar folk fortfarande på hästar? Tycker man hör att "det är flera år se man spelade V75 för det är inte lönt med det vinstsystemet de har"! Folk spelar kanske på annat i större utsträckning numera?
Citera
2025-02-13, 22:13
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Jag har ägnat mig åt spel på trav sedan 60-talet. Fram till för ca 20 år sedan var det ett nöje att mha egenvunnen kunskap via besök på travbanor skapa ett V75-system med endast gratisprogrammet som hjälp. Man kunde få en hyfsad återbetalning på ett medelsvår omgång.

Nu har det gått inflation i TV-experter och tipstidningar samt HarryBoy-spel. Det har gjort att det krävs ett antal storskrällar för att utdelningen skall bli hög. Dessutom har de större andelsspelen också bidragit till betydligt lägre utdelningar.

Tror att den här övergången till V85 blir ett lämpligt tillfälle att lämna travspelet helt. Skall också bli skönt att slippa Per Skoglund och co på lördagarna i TV-rutan.

Du som då varit med länge, hette det inte V65 innan V75 kom?
Citera
2025-02-13, 22:15
Medlem
Det var ju alltid V65 förr, som senare blev V75. Så V85 känns väl som en naturlig utveckling
Citera
2025-02-13, 22:16
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellerinen-2
Spelar folk fortfarande på hästar? Tycker man hör att "det är flera år se man spelade V75 för det är inte lönt med det vinstsystemet de har"! Folk spelar kanske på annat i större utsträckning numera?

Med tanke på hur mycke smygreklam det görs för V75 i aftonbladet iallafall så är det väl en bra kassako kan jag tänka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in