2025-02-13, 19:36
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Eller så går du in på Anjos kanal på YouTube och tittar på den igen.
Jag upplever inte att han har svarta ögon, vill du att han ska behandla Lisen illa eller vad är det frågan om?

Nä vad du upplever och jag upplever är kanske inte samma sak. MEN eftersom du sa att du precis sett om den. Så borde du ha sen tillgänglig. Eller du ljög kanske?
Citera
2025-02-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä vad du upplever och jag upplever är kanske inte samma sak. MEN eftersom du sa att du precis sett om den. Så borde du ha sen tillgänglig. Eller du ljög kanske?

Nej jag ljuger inte, ganska lätt att ta fram YouTube och söka speciellt på mobilen.
Och nej vi upplever inte samma sak.
Citera
2025-02-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du missat vad de spridit om Linnea så är det svårt att uppdatera dig faktiskt.
Ja, Linnea är stark och går vidare och lever trots deras försök att krossa henne .. hon brukar ju får skit och utmålas som narcissist och psykopat för det.

Dom andra har spridit men nu diskuterade jag vad Lisen har sagt, inte Anjo, Jocke eller Rask.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-02-13 kl. 20:18.
Citera
2025-02-13, 20:23
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll om de slutar nu. Det de gjort kommer att förfölja Linnea lång tid, troligen resten av livet.
Det är as som förstörde för en ung kvinna och utsatte henne för risker mot hennes liv och hälsa för att de ville spela allan.

Har hon gjort allt rätt lagligt osv så kommer hon ju ha sina sociala medier kvar och kan söka och få jobb som alla andra.
Du verkar vara extremt engagerad i just Linnea, känner ni varandra privat?
Jag har sett att du backat henne sen start och de har du rätt till men jag tycker det finns flera kvinnor som blivit utsatta i detta drama.
Citera
2025-02-13, 20:26
Medlem
Citat:
Har hon gjort allt rätt lagligt osv så kommer hon ju ha sina sociala medier kvar och kan söka och få jobb som alla andra.
Jag har sett att du backat henne sen start och de har du rätt till men jag tycker det finns flera kvinnor som blivit utsatta i detta drama.
Vilka då? Och tycker du det är ok att hänga ut Linnea dom barnmisshandel are?
Citera
2025-02-13, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vilka då? Och tycker du det är ok att hänga ut Linnea dom barnmisshandel are?

Jonna - som fått stå ut med en vansinnig Chrille, kan inte vara kul. Hon kunde förlorat sin make och barnens pappa pga en grov misshandel.

Lisen - som kan ha fått sin man grovt misshandlad och förlorat pappan till sina barn. Hennes barn hotades till livet, hennes ekonomi läcktes ut.

Therese- Hängs ut i en porrfilm oavsett vem som delade den så tog den fart när Chrille pratade om det i sin stream.
När man läckte Rasks konversation med en annan tjej offentligt istället för att ta det privat med Therese om man nu bryr sig om henne.

Jag har inte sagt att Linnea förtjänade något men jag ser flera människor i detta drama och inte bara 1 person.

Ang barnmisshandeln så anser jag att det var Chrille som hängde ut Linnea från första början i sin video.
Senast redigerad av Tomtenisse14 2025-02-13 kl. 20:47.
Citera
2025-02-13, 21:08
Medlem
Man vill inte betala förmånsbeskattning

Citat:
Jonna - som fått stå ut med en vansinnig Jockiboy som tjatar om sina socpapper i sin offerkofta från LV.

Lisen - som fläkte ut hennes och Pontus Björlunds ekonomi i Lyxfällan att dom var i personligkonkurs.

Therese- Hängs ut i en porrfilm alla vet som laddade upp filen.

När man läckte Rask runkbilder med en annan tjej är inte okej.
Kan inte idioterna istället för att ta det offentligt bara flytta in på muppboendet Lundellhuset?
Ingen bryr sig om whitetrash människor som smygröker.
Senast redigerad av Flyktingboende2 2025-02-13 kl. 21:22. Anledning: Pengar köper inte klass
Citera
2025-02-13, 21:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Dom andra har spridit men nu diskuterade jag vad Lisen har sagt, inte Anjo, Jocke eller Rask.
Hon har aktivt deltagit i det sina "analyser" och kommentarer i Anjos studio.
Citera
2025-02-13, 21:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Klart hon kommer ha kvar rätten att söka jobb. Frågan är vad arbetsgivare får upp när de googlar på henne.
Förstår du inte allvaret i det de gjort mot henne så behöver vi ju inte diskutera vidare.
Folk som förringar och försvarar deras agerande finns nån miljon av. Jocke och packets följare.

Vilka andra kvinnor har blivit utsatta i detta drama? Och av vem?
Citera
2025-02-13, 21:19
Medlem
Citat:
Om du missat vad de spridit om Linnea så är det svårt att uppdatera dig faktiskt.
Ja, Linnea är stark och går vidare och lever trots deras försök att krossa henne .. hon brukar ju får skit och utmålas som narcissist och psykopat för det.
Jag är inte insatt och vet ingenting om situationen men tror mig minnas en ljudinspelning där linnea pratar om att upprepade gånger knivhugga en kille i halsen. Låter inte som nån helylle tjej enligt mig.
Citera
2025-02-13, 21:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daimglass
Jag är inte insatt och vet ingenting om situationen men tror mig minnas en ljudinspelning där linnea pratar om att upprepade gånger knivhugga en kille i halsen. Låter inte som nån helylle tjej enligt mig.
Det var ett uttryck för ilska, inte en beställning på något eller ens ett hot.
Jämställ det med "jag skulle kunna döda den jäveln" som många säger när de är redigt förbannade.
Blås inte upp det till något som det aldrig var.
Citera
2025-02-13, 21:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag har sett att du backat henne sen start
och de har du rätt till men jag tycker det finns flera kvinnor som blivit utsatta i detta drama.
Det uttalades i konversationer jag sett att Linnea skulle "krossas", detta var direkt när Chrippa hamnade i häkte.
Ja, där blev jag engagerad från start.
Ja jag är extremt engagerad i en ung tjej som råkat ut för Jocke och hans hundar och oförskyllt blivit anklagad för det ena och det andra och utmålad som det ena och det andra - och där det till att det handlat om påståenden och rykten som direkt försatt hennes liv och hälsa i fara.

Jag behöver inte känna någon privat för att ta ställning för någon som är offer för drägglande galna gubbars klubb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in