Ledsen att jag hade dålig attityd. Finns en del idioter på forumet som bara vill förstöra för andra. Trodde du rekommenderade dosen för att jävlas och få killen ta för mycket.
För att svara på din fråga har jag testat i princip alla opiater och opioider. Allt från Citodon till Heroin. Gått på höga doser tram (1.5-2g/dygn ibland när jag bodde i Thailand). Kunde stoppa i mig 15st 50mg vid samma tillfälle flera gånger om dagen.
Jag svarar väldigt bra på sub och tar uppehåll då och då, därför jag lyckas hålla dosen nere. Tar de inte för att bli noddig utan som medicin för att bli glad, pigg, slippa drog/alkoholåterfall samt depression. Därför jag klarat av att hålla låg dos nästan 15 år.
Med det sagt får jag också tolerans och hade säkert legat på samma dos som KringEx ifall jag tagit dagligen via laro men tar uppehåll då och då som sagt, mina vänner som började samtidigt som mig och "jagar rus" och tar större dos varje gång för att uppnå effekt kan lätt dra i sig 8-12mg på en dag.
Jag unnar mig endast en extra stor snok ibland och en spliff på de så mår jag kanon
Citat:
Ursprungligen postat av
Skeppsvrak
Smart är jag inte, dum i huvudet kanske ett fåtal personer tycker.
Jag skrev ju 1-2mg, hen skriver ju om köpa oxy eller sub så antog att tolerans finns..
1mg sub är för mycket? Klart man ska börja lågt, men känner du av 0,5 i näsan?
Håller med att den tar tid innan man känner av någonting.
Väger du din dos eller delar upp en 8a i 16 delar då? Helt jämna, uppmanar fan inte ts att ta en överdos förstår du hoppas jag.
Vilka opiater har du ätit samt dos, nyfiken om du blir så sängliggandes av en lina sub.