Undrar om mina nerver ens pallar att kolla klart på Farmen. Klarar inte av att den där psykopaten Robban går och vinner och det gör han säkerligen. Han smörade in sig direkt hos alfahanen Micke för att ha en duktig och kompetent sidekick att förlita sig på. Han sneakar ut alla han vill ha ut. Peter och Nathalie.. Man undrar vem hans nästa offer blir. Alltid smörande där det behöver smöras och försvinner när det är tråkiga sysslor.
Tycker att det är kul att han förlorade kampen om Alida iallafall. Måste bränna lite i hans narcissistiska hovslagarhjärta om han har något
Micke gillar jag inte heller längre. Han gör allt för att framstå som så himla ädel och tjatade ihjäl sig om att han lade sig i tävlingen för att rädda Amanda. Man förväntade sig nästan att han skulle gå och snickra en gloria till sig själv i ren extas.

Sen går han runt och sprätter som en tupp med det där grässtrået i truten och fäller sarkastiska kommentarer om de andras inkompetens. Visst, han är duktig, men det är ju för att han är snickare.
De tre jag tycker bäst om är Jesper, Marica och Niklas. De verkar åtminstone inte vara falska och ha hjärtat på rätta stället. Må Robert åka ut snaaaaart