2025-02-12, 19:58
Medlem
picapicans avatar
Micke har ju sambo och tre barn hemma tydligen, vänstrar han med Alida?
Citera
2025-02-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Micke har ju sambo och tre barn hemma tydligen, vänstrar han med Alida?

Några förlåtande partners denna säsong tydligen. Jag vet inte om jag hade varit så glad om jag hade varit Nathalies partner heller. Men nu ska ju dom tydligen skiljas. Men lite märkligt att Farmen blivit Paradise Hotel denna säsongen.
Citera
2025-02-12, 20:11
Medlem
.-.-.s avatar
Det här va den uslaste säsong som skådats. Bara ett stort kompisgäng kvar nu. Bara Micke som glider runt med sitt strå i käften och garvar åt hur usla alla andra är. Att inte ens kampa utan lägga sig direkt tycker jag produktionen borde sätta stopp för. Två tävlingar i rad nu där Micke lagt sig. Borde innebära att han får ra sina strån och pick och pack hem
Citera
2025-02-12, 20:23
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Bisexualitet verkar vara temat för i år bland killarna. Nathalie gjorde dumt som blandade sig i killgruppen.

Trist. De har bytt ut ett par ordentliga karlar och en rejäl bonde för att få in tvestjärtar som beter sig som kärringar.
Manligast i år är Marika
Citera
2025-02-12, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det går snack på TikTok att Micke och Robban sög av varandra och att Natalie såg på. Är det verkligen sant? Kan väl inte stämma
Kan det väl.
Citera
2025-02-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catch22
Hade inte Snickaren fru och barn?
Tre barn nämns i flera intervjuer, men inget om någon fru. Du får dra din egen slutsats.
Citera
2025-02-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det går snack på TikTok att Micke och Robban sög av varandra och att Natalie såg på. Är det verkligen sant? Kan väl inte stämma
Låter mer än troligt faktiskt. Robban har varit öppen med sin bisexualitet och Mickes ögon glittrar när de är tillsammans. De har nog utforskat varandra på alla plan. De blev i alla fall jävligt arga när Natalie berättade hemlisar till Amanda.
Citera
2025-02-12, 20:50
Medlem
Sluta tramsa om att Nathalie i Västergöhl varit otrogen!
Det där vet vi ingenting om. Det är bara två personer, Nathalie och hennes make, som vet. De kan ha ett öppet äktenskap, vara polyamorösa eller vad som helst.
Så sluta upp med att "slut shama" henne och beskylla henne för att hon felat mot någon.

Dessutom så tycker jag att pratet om olja och massage tillsammans med Nathalies väl tilltagna barm mest lutar åt att vad som ägt rum är s k "spansk massage" (för yngre läsare och folk med frireligiös hycklande nymoral kan meddelas att sådan går till så att mannen placerar sitt erigerade kön mellan kvinnans bröst och denna kniper sedan ihop dem med hjälp av händerna och retar med gnidande rörelser mannen på detta vis till klimax. Alternativt pressar mannen ihop brösten och utför s k juckande rörelser med sitt kön emellan dem tills han ejakulerar. Matolja kan härvid med fördel användas som glidmedel), i vulgära kretsar benämnt "pattknull".
För detta fall så har alltså varken vaginal-, anal- eller oral penetration av kvinnan ägt rum och det kan därför inte vara fråga om otrohet i egentlig bemärkelse.
Så lägg av bara!
Senast redigerad av GregersWerle 2025-02-12 kl. 20:52.
Citera
2025-02-12, 20:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det här va den uslaste säsong som skådats. Bara ett stort kompisgäng kvar nu. Bara Micke som glider runt med sitt strå i käften och garvar åt hur usla alla andra är. Att inte ens kampa utan lägga sig direkt tycker jag produktionen borde sätta stopp för. Två tävlingar i rad nu där Micke lagt sig. Borde innebära att han får ra sina strån och pick och pack hem

Borde inte Anna steppat in direkt och sagt åt honom att utgå helt ifrån serien? Det var ju som att spotta hela produktionen i ansiktet med "Här bestämmer JAG reglerna". Eller hur?
Citera
2025-02-12, 20:54
Medlem
Ridnes avatar
Undrar om mina nerver ens pallar att kolla klart på Farmen. Klarar inte av att den där psykopaten Robban går och vinner och det gör han säkerligen. Han smörade in sig direkt hos alfahanen Micke för att ha en duktig och kompetent sidekick att förlita sig på. Han sneakar ut alla han vill ha ut. Peter och Nathalie.. Man undrar vem hans nästa offer blir. Alltid smörande där det behöver smöras och försvinner när det är tråkiga sysslor.
Tycker att det är kul att han förlorade kampen om Alida iallafall. Måste bränna lite i hans narcissistiska hovslagarhjärta om han har något
Micke gillar jag inte heller längre. Han gör allt för att framstå som så himla ädel och tjatade ihjäl sig om att han lade sig i tävlingen för att rädda Amanda. Man förväntade sig nästan att han skulle gå och snickra en gloria till sig själv i ren extas. Sen går han runt och sprätter som en tupp med det där grässtrået i truten och fäller sarkastiska kommentarer om de andras inkompetens. Visst, han är duktig, men det är ju för att han är snickare.

De tre jag tycker bäst om är Jesper, Marica och Niklas. De verkar åtminstone inte vara falska och ha hjärtat på rätta stället. Må Robert åka ut snaaaaart
Citera
2025-02-12, 21:04
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Borde inte Anna steppat in direkt och sagt åt honom att utgå helt ifrån serien? Det var ju som att spotta hela produktionen i ansiktet med "Här bestämmer JAG reglerna". Eller hur?

Det är ju knappast Anna som har någon besluttsfattande roll i produktionen, hon är ju bara programledare.Dessutom var hon inte ens närvarande vid gårdskampen, kanske inte ens på plats i Skillingaryd?
Hade inte produktionen okejat hade det knappast hänt.
Citera
2025-02-12, 21:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är ju knappast Anna som har någon besluttsfattande roll i produktionen, hon är ju bara programledare.Dessutom var hon inte ens närvarande vid gårdskampen, kanske inte ens på plats i Skillingaryd?
Hade inte produktionen okejat hade det knappast hänt.

Det har du kanske rätt i fast produktionen har ju ett upplägg och Anna är ju den som framför den offentligt i serien. Hon är ju den som talar om regler och talar om vad som ska hända eller vad som har hänt och har berättat tidigare att deltagare har fått utgå eller som det oftast får heta "att deltagare har valt att lämna" eller om regelbrott har skett. Det förvånar mig ändå att Micke får bestämma själv vad han vill göra utan inblandning ifrån produktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in