2025-02-12, 19:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna skrev ju iaf inte att de äntligen ska få barnvakt för första gången när de ofta lämnar bort Lars till farmor.

Kanske dags för dagis ändå snart för barnet så Hanna får vila ännu mer.
Citera
2025-02-12, 19:34
Medlem
Gullig bild med L i spegeln och fin text.
Citera
2025-02-12, 20:31
Medlem
Enda uppdateringen vi får är alltså en tråkig video med text över vad de gjort eller ska göra. Suck…
Citera
2025-02-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna skrev ju iaf inte att de äntligen ska få barnvakt för första gången när de ofta lämnar bort Lars till farmor.

Kanske dags för dagis ändå snart för barnet så Hanna får vila ännu mer.
Du tror inte att de kommer att vara lediga då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biscuit
SL ska skiljas, lyckas ändå lägga ut hundra gånger så mycket snyggare, välarbetat content än HT NÅNSIN gjort. I rest my case.

Jag har också den reflektionen! Välgjord reel med rummet ur olika vinklar, och en röd tråd från att hon handlat till hos sitter i soffan.

I sådana fall förstår jag varför man sparar content och gör en reel. Med Hannas nivå som verkar vara "minimal ansträngning" så förstår jag inte varför hon jobbar mer med stories. Där gör det inte lika mycket om det är lite haffsigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biscuit
SL ska skiljas, lyckas ändå lägga ut hundra gånger så mycket snyggare, välarbetat content än HT NÅNSIN gjort. I rest my case.

Jag har också den reflektionen! Välgjord reel med rummet ur olika vinklar, och en röd tråd från att hon handlat till hos sitter i soffan.

I sådana fall förstår jag varför man sparar content och gör en reel. Med Hannas nivå som verkar vara "minimal ansträngning" så förstår jag inte varför hon inte jobbar mer med stories. Där gör det inte lika mycket om det är lite haffsigt
Citera
2025-02-12, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Håller med och blir även irriterad över att hon bara kan ta ett break när hon inte fått sina 8-10 timmars sömn. Vi andra kämpar med 2 timmar vissa nätter på våra heltidsjobb och allt efter arbetet också. Jag tycker det är väldigt vågat av henne att bara ha radiotystnad när hon själv känner för det, med tanke på att hon tappar följare igen.

Visst är detta ”lyxen” med att vara influensa, men detta gör inte att hon blir relaterbar, utan jag (i alla fall) blir bara irriterad.

Vart är ägglossningstestandet? Hon går in för de några dagar sen poff är det inget mer med det. Ingen uppdatering. Har hon fått positivt test? Negativt?

Edit: hon la upp en video nu och jag garanterar att hon läst här. I slutet säger hon ”de va väl det!” Som att ”här, här har ni er uppdatering”.
VARFÖR MÅSTE HON KLIPPA 54 gånger i en video när hon bara berättar vad hon gör? Hon klipper ju flera gånger när hon pratar och går med barnvagnen 🎩

Hon la ju ut att de inte fick positivt ägglossningstest trots dag typ 15 i cykeln så därför slutade hon testa. Men ja det var ju inte toppenuppdatering kring det kanske.
Citera
2025-02-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hon la ju ut att de inte fick positivt ägglossningstest trots dag typ 15 i cykeln så därför slutade hon testa. Men ja det var ju inte toppenuppdatering kring det kanske.

H har ju bäst KoLL. Men anledningen till att mensen är sen är ju pga att ägglossningen är sen. Så därför kan dagarna variera. Känns som att H tro sig ha koll men börjar tvivla om hon kan något ens eller tagit reda på hur kroppen fungerar. Eller så inser hon att hennes test content är rent sagt värdelöst då de inte är seriösa.
Citera
2025-02-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Men va hahahah. Hon som är så jävla säker på allt bör ju veta att har du PCOS/PCO som hon har (har jag för mig i alla fall) eller ja, något som kan förändra cykeln så kan du aldrig lita på dagar hit och dit.
Man kan ha ägglossning dag 12 eller dag 22, det kan pendla väldigt mycket. Hon hade ju dessutom sen mens förra (?) cykeln med en vecka, så helt regelbunden på dagen är den ju ändå inte.
Handlar det om en kostnadsfråga så kan hon spara ner på en ljuslykta från Rusta, så har hon till ett ägglossningstest/tester.
Senast redigerad av enlitenkattunge 2025-02-12 kl. 22:28.
Citera
2025-02-12, 23:30
Medlem
FruKrokodils avatar
Där kom det också hur ont ryggen minsann gör av att släpa runt på Larsa i en liten bärsele på magen. Om Hanna absolut ska trycka ner dockan i en bärsele så ta henne på ryggen istället och ta en promenad. Så mycket skönare för både Larsas ben och Hannas rygg.

Känns som jag går på repeat gällande Hannas content men det är så otroligt torrt att jag inte orkar se skiten varje dag.

All kärlek till SL som nu tagit över stafettpinnen ❤️
Citera
2025-02-13, 09:12
Medlem
Ingenting nyttigt alls i den snacksburken. Blev man förvånad? Inte alls.
Det finns ju mängder med nyttigt snacks men icke.
Citera
2025-02-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ingenting nyttigt alls i den snacksburken. Blev man förvånad? Inte alls.
Det finns ju mängder med nyttigt snacks men icke.

Tycker också hennes resonemang tyder på att de inte har fasta tider för måltider och mellanmål. Om de åker bil när Lars ska äta lunch/mellis är det väl bara att stanna och se till att äta den måltiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in