2025-02-04, 01:52
Medlem
Malawi-Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallvattenberedare
Jag såg "Diddy: The Making of a Bad Boy" på SVT Play och den var hyfsat sevärd. 3 Diddy av 5 ger jag den.
https://www.svtplay.se/video/jE4R3xg...g-of-a-bad-boy

Såg också den. 3 av 5 babyoljor som sagt.
Citera
2025-02-09, 12:18
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Det här är ett såkallat RICO-case. Bland annat därför som pappa puff inte släpptes mot borgen. Med RICO menas bland annat att det finns andra personer som är medskyldiga och som kan komma att vara ansvariga för händelser/aktiviteter som andra utfört. Grov organiserad brottslighet brukar hamna under det. Sitter nog många kändisar och skakar tänder just nu. Hoppas alla åker dit och att det inte bara blir någon assistent som får ta på sig alltihop.

Mycket död verkar ha florerat runt puffan, både organiserad och ofrivillig.
Det störiga tycker jag är efter dokumnetärerna jag sett att han skulle kunnat stoppats för längesen. Hade bara personer med någorlunda makt haft stake nog att sätta ner foten tidigt så hade inget av detta hänt.

Tack för sammanfattningen
Citera
2025-02-12, 16:11
Medlem
NorthSNKRs avatar
Nåt som inte diskuterats i tråden så mycket? är hans morsa. Hur mycket har hon vetat om/undanhållit?
Bakgrunden att varit tillsammans med en huzzler/langare, sen ärva massa pengar och ha dekadenta fester rakt framför ögonen på den lilla Puff och hans polare. Kanske sådde lite frön inför framtiden hos puff

I dokumentären på SVT snackar ju livvakten om att bägaren rann över när morsan ville han skulle springa ärenden åt henne och visa respekt.
Kortfattat beskrivet i dokumentären som att hon ställde krav, livvakten käftade emot, Puffen kom ut och gapade till morsan att ge sig, sen sa livvakten bara upp sig och gick.

Kändes som det var mycket osagt kring det.
Är ju också intressant hur mycket skit som förra livvakten sitter inne på frivilligt eller ofrivilligt..
Citera
2025-02-22, 01:35
Medlem
Snapcounts avatar
Dåliga nyheter för Diddy.., en av hans advokater vill inte längre företräda honom.., han har fått nog..

Anthony Ricco fikk oppdraget med å forsvare Diddy kort tid etter at superstjernen ble pågrepet i september i fjor etter at over 120 personer har anklaget ham for blant annet voldtekt og seksuelle overgrep.

I begjæringen advokaten har sendt inn til den føderale domstolen i New York kommer det ikke fram noen grunn til at han vil trekke seg, skriver bransjenettstedet Variety, som har fått innsyn i dokumentet.

– Selv om jeg har gitt Sean Combs juridisk hjelp på det høye nivået domstolen forventer, kan jeg under ingen omstendigheter fortsette å representere ham, skriver Ricco.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/ve...at-trekker-seg
Citera
2025-05-04, 13:39
Medlem
Snapcounts avatar
Tja, imorgon skall visst rättegången börja.

Värt annars att notera :

-Förra veckan tackade Diddy "nej", till ett deal som åklagarsidan hade erbjudit.
-Ingen annan kändis har blivit offentligt anklagad eller arresterad. Vilket jag syns är märkligt..
Citera
2025-05-04, 13:53
Medlem
peterZiipens avatar
Spännande att rättegången drar igång!

Undrar om de kommer ta upp bilderna på LeBron James i rosa maid outfits, som geniet LuluBrookies hittade på google. OBS: Om man påpekar att de, eventuellt, kan vara AI-gernerade blir man kallad för ett "hjon".
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Om LeBron James förlorat ett vad, varför finns han på selfie med två olika, bögiga maid outfits i svartvitt - förlorade han TVÅ vad? förlåt. Tre bilder. Nej vänta FYRA bilder med olika maid outfits! Tre svartvita och en rosavit.
Och varför alla bilderna på honom med rosa kofta och kjol, mjuka, rosa, feminina kläder? Från olika tillfällen?

Det är något väldigt oroväckande med en stor, lång, stark, svart atlet i kvinnokläder och rejält skägg.
https://ibb.co/p142HWd

Compilation maid uniform, alla bilder finns på Google.
https://ibb.co/2jRCHRJ
De flesta verkar komma från hans egen instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Kan du svära på det? På allt du nu tror på?

Videon finns på nätet, ditt hjon.
Någon här i tråden postade video men ändrade sen sitt inlägg.

DET FINNS dock video på LBJ i den mest påklädda svartvita maiduniformen. Google är din vän.
Ok, här finns en, men jag har sett bättre utan lallande liraren efteråt.
https://youtu.be/U8p0EGAWHMo?si=SeX9531Oczq28wDV

Här är originalpostarens bild. Du kan ju studera den grundligt.
https://x.com/IsabellaMDeLuca/status...831665/photo/1

Och nej, jag ser fortfarande inte någon AI involverad.
Citera
2025-05-04, 14:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Spännande att rättegången drar igång!

Undrar om de kommer ta upp bilderna på LeBron James i rosa maid outfits, som geniet LuluBrookies hittade på google. OBS: Om man påpekar att de, eventuellt, kan vara AI-gernerade blir man kallad för ett "hjon".

Jag har sett flera gamla videor, en visar LeBron som går omkring i outfiten. Det står naturligtvis alla fritt att säka själva.

Jag har inte haft för vana att spara ner länkar, men i takt emd att Google blir sämre och sämre, och aldrig visar samma sökresultat två gånger, så är det numera en nödvändighet.

Man ska också komma ihåg att AI-videos, dvs ej "animerade" i utseendet, inte ens var en GREJ före 2025.
Och bilderna har flera år på nacken.

Jag kallar inte folk i regel för hjon, men är man resistent mot info folk kommer med och anklagar folk för saker, lögner, AI, så tycker jag att det faktiskt passar.
Citera
2025-05-05, 17:05
Medlem
Livstids fängelse riskerar han tydligen.
Citera
2025-05-05, 17:09
Medlem
Efter fem i tv4 ska tydligen snacka om Diddy lite senare.
Citera
2025-05-05, 17:22
Medlem
NoTruces avatar
Den här noggern ska cancelleras STENHÅRT.
Citera
2025-05-06, 11:59
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tja, imorgon skall visst rättegången börja.

Värt annars att notera :

-Förra veckan tackade Diddy "nej", till ett deal som åklagarsidan hade erbjudit.
-Ingen annan kändis har blivit offentligt anklagad eller arresterad. Vilket jag syns är märkligt..

Jay Z och Beyonce svettas.
Citera
2025-05-12, 14:29
Medlem
Livstid är de enda på menyn för mister diddy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in