Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Röstat SD i fyra riksdagsval nu. Jag var okej med att man förhandlade i vissa frågor för det är de politik innebär, men detta var steget för mycket.
1. EU
2. NATO
3. Fortsatt hög invandring och ingen återvandring
Och nu detta.
Japp, jag har sett samma mönster.
Emot EU -> För EU, läs med feminin homoröst, -Vi vill förändra innefrån
Emot NATO -> För NATO, -Vadå, WEF tycker ju det är bra, då måste ju vi gå med!
Emot invandring -> För massinvandring. Ingen skillnad alls när de sitter i maktens korridorer
För lättade vapenlagar -> Emot allt som alla halvautomater, gör hemlig uppgörelse med makten om att hugga väljarna i ryggen och hånar väljarna med manipulativt språk som Rambo-vapen och automatvapen.
De är över för dem. Inget parti som kompromissar på en sån här skala kan växa, de ställer sig bakom varenda förnedring som svenska folket utsätts för av staten. Vi ska äta våra insekter och gå på bidrag, du ska leva som livegen och 75% av lönen från hela ditt verksamma yrkesliv ska tas i skatt (arbetsgivaravg 32%, sedan region och kommunalskatt 32% på det, och sedan 25% moms om du försöker handla för pengarna)
Jag har inte pratat med en enda person på 15 år som inte sagt att de önskar att alla i riksdagen dör. De hoppas något land invaderar och mördar alla politiker.
Hur sunt är det?? Hur sjukt är det när jag som avskyr förtryck och översitteri måste förklara för människor att statskupper och invasioner är dåligt?
Och vad får man som tack, jo att politiker gör sånt här och skruvar upp nivån ytterligare.
Kolla bara vad som händer i USA, det går till en gräns, sen vill folk se blod. Är det verkligen vad alla etablissemangpolitiker vill ha? Är det därför de arbetar så hårt för att starta krig? Så att vanligt folk riktar hatet mot en extern fiende istället?