2025-02-11, 06:08
Medlem
Hillsongsekts avatar
Ytterligare intressanta varför har inte motvikt vad är problemet, anjo familjen lundell lets feast och alla baronens vänner gått ut med videos om händelsen?
Ytterligare kul att ingen av baronens otaliga ovänner gjort en grej av det. Jo för alla vet att det är en false flag, vem är så rädd att han skakar och gråter, men inleder sin video med "följ min frus kanal, ge mig en tumme upp och subscriba det behövs verkligen nu. Så beter sig inte ett offer för pågående personterror
Citera
2025-02-11, 06:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Googlar man på just blå Netflix-piller så hittar man en artikel om sådana piller som innehållit metamfetamin.

Om det är någon som skickat detta för att jävlas så är det helt vrickat, hoppas så inte är fallet.

Men, vem skulle skicka droger till någon som inte har beställt?
Ingen skickar ett äkta piller, hade räckt med pez för att trigga Rask.
Citera
2025-02-11, 06:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
BARONEN sitter och berättar nu när vi flyttar ska vi få skyddade uppgifter och hemligt så ibgen vet vart vi bor.

Betyder inte de att barnen måste byta skola tess byta jobb och lilla byta dagis och Baronen måste sluta med youtube och insta.

Rätta mig om jag har fel men får du skyddade uppgifter krävs de motprestation från dig att ändra ditt liv helt

Stämmer.

Och här vaknar man och blir förbannad direkt på lögner.

Ja, Rask har diagnos…..hmmm
Citera
2025-02-11, 06:48
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ingen skickar ett äkta piller, hade räckt med pez för att trigga Rask.

Slöseri på pez!
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Stämmer.

Och här vaknar man och blir förbannad direkt på lögner.

Ja, Rask har diagnos…..hmmm

Vaknar alltid med dåligt humör
Citera
2025-02-11, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Den personen får även gärna förklara hur vederbörande mutat PostNord att köra ut "vanliga brev" som delas ut varannan dag plötsligt varje dag.
Rask kanske inte kollade brevlådan i torsdags.
Citera
2025-02-11, 07:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Jag har en vän med sekretessmarkering hon är otroligt organiserad men det verkar vara ett rent helvete. Tänk när T och baronen som inte ens kan hantera livet på easy ska spela hard mode.

Inte ens 40k views i snitt längre sämst på allt är han.
Citera
2025-02-11, 07:19
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Slöseri på pez!

Vaknar alltid med dåligt humör

Kivvvra och geometri, inget för Rask.

Han har inte heller koll på att han kan bli subjektet i utredningen?

T behöver bara viska.
Citera
2025-02-11, 07:20
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag har en vän med sekretessmarkering hon är otroligt organiserad men det verkar vara ett rent helvete. Tänk när T och baronen som inte ens kan hantera livet på easy ska spela hard mode.

Och tänk på att T säljer massa varor på nätet.
Citera
2025-02-11, 07:37
Medlem
Citat:

Så en WT familj skulle börja få skyddade personuppgifter? Tillåt mig skratta. Samma effekt uppnås om baronen i huset stänger ner sin YT och går ut och söker ett jobb. Jag misstänker att polismyndigheten kommer att rekommendera det som åtgärd nr 1.
Citera
2025-02-11, 07:44
Medlem
Rask, du kommer inte att få hemlig adress eller skyddade uppgifter på din nya adress Ekensbergsgatan 45 i Trosa.
Citera
2025-02-11, 08:02
Medlem
Rask säger alltså att han ska få skyddad adress så fort dom flyttar till nya boendet, detta har han pratat med skatteverket och polisen om som godkänt det? För det första är det verkligen så enkelt att få skyddad adress, och för det andra hur fan ska han klara det med sin youtube "karriär" det blir ju iaf inga mer familje vloggar från Therese i så fall men kanske räcker för Baronen att kunna gömma sig i kojan och spela in videos så kommer ingen kunna lista ut vart han bor?

Sen har väl folk säkert redan listat ut vart dom ska flytta endå räckte att man höll lite koll på Trobos annonser under tiden som Rask sökte som mest frekvent för någon månad sen antar jag
Citera
2025-02-11, 08:18
Medlem
Citat:
Ytterligare intressanta varför har inte motvikt vad är problemet, anjo familjen lundell lets feast och alla baronens vänner gått ut med videos om händelsen?
Ytterligare kul att ingen av baronens otaliga ovänner gjort en grej av det. Jo för alla vet att det är en false flag, vem är så rädd att han skakar och gråter, men inleder sin video med "följ min frus kanal, ge mig en tumme upp och subscriba det behövs verkligen nu. Så beter sig inte ett offer för pågående personterror

Lite roligt att så fort det händer någon av Anjo, eller Lundell familjen något så är Rask där i högsta hugg för att försvara och "stötta" genom att göra 4-5 videos men när det händer Rask något är det helt tyst från andra sidan, hoppas det känns bra för Rask, men han bryr väl sig bara om sina visningar endå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in