2025-02-11, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Ytterligare intressanta varför har inte motvikt vad är problemet, anjo familjen lundell lets feast och alla baronens vänner gått ut med videos om händelsen?
Ytterligare kul att ingen av baronens otaliga ovänner gjort en grej av det. Jo för alla vet att det är en false flag, vem är så rädd att han skakar och gråter, men inleder sin video med "följ min frus kanal, ge mig en tumme upp och subscriba det behövs verkligen nu. Så beter sig inte ett offer för pågående personterror

Lite roligt att så fort det händer någon av Anjo, eller Lundell familjen något så är Rask där i högsta hugg för att försvara och "stötta" genom att göra 4-5 videos men när det händer Rask något är det helt tyst från andra sidan, hoppas det känns bra för Rask, men han bryr väl sig bara om sina visningar endå
Citera
2025-02-11, 08:20
Medlem
Slussenyaos avatar
Finns så många fel i denna senaste video.
Posten kommer inte 2 dagar irad. Han var helt sinnesförrvirrad, polisen säger klart och tydligt du har en anmälan gå och lämna de till apoteket det är bötesbrott. När han försöker låtsas gråta när han säger "någon beställer narkotika i ett knarkbrev till en 10 åring "snyft" ska det verkligen gå till såhär tittar han in i kameran och säger.

Han borde bo i samma boende som magmysaren. Tror personligen att han är sjukare än micke.
Jag har underskattat herr grismun men nu vet jag att han går HUR långt som helst för att då Fame.
Citera
2025-02-11, 08:34
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Lite roligt att så fort det händer någon av Anjo, eller Lundell familjen något så är Rask där i högsta hugg för att försvara och "stötta" genom att göra 4-5 videos men när det händer Rask något är det helt tyst från andra sidan, hoppas det känns bra för Rask, men han bryr väl sig bara om sina visningar endå

Ja. Man undrar. Jocke hade fått 2 miljoner på sin sida.

Rask bråkar med polis för att få igenom anmälan.

Med det sagt. Om han inte gjort det själv ( eller T som ville banta )

Idioter som sänder till barn.
Citera
2025-02-11, 08:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Finns så många fel i denna senaste video.
Posten kommer inte 2 dagar irad. Han var helt sinnesförrvirrad, polisen säger klart och tydligt du har en anmälan gå och lämna de till apoteket det är bötesbrott. När han försöker låtsas gråta när han säger "någon beställer narkotika i ett knarkbrev till en 10 åring "snyft" ska det verkligen gå till såhär tittar han in i kameran och säger.

Han borde bo i samma boende som magmysaren. Tror personligen att han är sjukare än micke.
Jag har underskattat herr grismun men nu vet jag att han går HUR långt som helst för att då Fame.

Posten kommer 3 ggr och två ggr varannan vecka.

Fredag och måndag ingår inte i matematiken.

Sen undrar man varför fotöppnandet upphörde.
Citera
2025-02-11, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Jag har inte tänkt på vilka dagar jag själv får post. Men det är alltså inte varannan vardag som i ”måndag, onsdag, fredag” på repeat varje vecka? Utan ”måndag, onsdag, fredag, tisdag, torsdag, måndag” osv?
Citera
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Rask är en väldigt upptagen man som jobbar mycket.
Han kanske inte han hämta posten i torsdag så det är torsdag + måndags posten?
Citera
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag har inte tänkt på vilka dagar jag själv får post. Men det är alltså inte varannan vardag som i ”måndag, onsdag, fredag” på repeat varje vecka? Utan ”måndag, onsdag, fredag, tisdag, torsdag, måndag” osv?

Ja, den infon fick jag.
Citera
2025-02-11, 08:59
Medlem
Citat:

Denna veckan får han posten måndag, onsdag och fredag. Enligt postnords hemsidan. Står PostNord på stämpeln?
Citera
2025-02-11, 08:59
Medlem
Deimos01s avatar
Rask - en följare till mig har sagt att det är extacy och då är det det!
Och sen undrar han varför polisen inte tar honom seriöst?
Han uttrycker sig ju som ett barn.
Det sägs massor med skit på nätet, det betyder inte att det är sanning.

Skriv ut pappret och ta med pappret ihop med pillret och åk ner till polisstationen. Gör något själv. Sluta sitta hemma och ringa polisen om och om igen.

Tillägg: det låter ju på rask som att han tror att han ska lämna in pillret nu på torsdag och då kommer polisen lägga pillret till utredning. Medans polisen verkade mena att rask ska lämna in pillret så förstör de pillret.
Det känns inte som att rask förstod vad polisen sa.

Också i slutet när rask sa något om att till och med polisen insåg hur dumt det lät med att slänga pillret i soptunnan. Polisen sa aldrig att rask skulle slänga pillret i soptunnan, det var enbart rask själv som tjatade om det.
Senast redigerad av Deimos01 2025-02-11 kl. 09:52.
Citera
2025-02-11, 09:25
Medlem
Deimos01s avatar
Och att rask om och om igen försöker använda chat gpt som källa. Och t.o.m sett några användare på flashback göra det. Snälla sluta använda chat gpt som källa.
"Generativ AI såsom ChatGPT bör i regel inte anges som källa eftersom den text som genereras inte är tillförlitlig"
Citera
2025-02-11, 09:26
Medlem
Hillsongsekts avatar
Tror alla någon gång i mellanstadiet eller högstadiet varit med om en situation där ens kompisar blivit ovän med någon och man s.a.s adopterar den konflikten. Sen någon dag senare har de blivit vänner och man kände sig dum som hoppade in i en konflikt man inte hade något att göra med. Eventuellt var det vanligare bland oss tjejer.

Tänkte på det nu när Anjo och Cluee sitter och har civiliserade samtal. Här har attackhunden till baron förtalat och attackerat Cluee utan annt skäl än att anjo var ovän med honom. Känner han sig dum nu eller är han upptagen med att haverera mot trobo och polisen för att rädda de sviktande tittarsiffrorna?
Citera
2025-02-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Tror alla någon gång i mellanstadiet eller högstadiet varit med om en situation där ens kompisar blivit ovän med någon och man s.a.s adopterar den konflikten. Sen någon dag senare har de blivit vänner och man kände sig dum som hoppade in i en konflikt man inte hade något att göra med. Eventuellt var det vanligare bland oss tjejer.

Tänkte på det nu när Anjo och Cluee sitter och har civiliserade samtal. Här har attackhunden till baron förtalat och attackerat Cluee utan annt skäl än att anjo var ovän med honom. Känner han sig dum nu eller är han upptagen med att haverera mot trobo och polisen för att rädda de sviktande tittarsiffrorna?

Rask har nog iofs avskytt cluee sen han gav honom sparken, Rask glömmer aldrig när han känner sig kränkt och förorättad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in