2025-02-11, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azox
Bara jag som tycker snubben ser rätt asperger ut med så monotom blick på alla bilder?

Han gick i specialskola för aspergers.
Citera
2025-02-11, 01:37
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
Det är inte klippt. Kolla fullversionen:
https://www.youtube.com/watch?v=Tl8sAzhGqoE
Vid ungefär 10:19 hör man något som låter som Polisen som söker igenom.
Kalla mig gammaldags men jag hade INTE filmat mig själv i 10 minuter i en sån situation!

Jag hade snarare legat limmad mot marken och sneglat ut från dörrkarmen och letat exitstrategier.

Vem fan sitter och filmar med sin telefon när det är en aktiv psykskytt i närheten???
Citera
2025-02-11, 01:38
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-
För att BO är svartskallar troligtvis. Det blir tabu då. MSM sprider gärna bilder på sönderskjutna vita mer än gärna. Men det blir rasistiskt om det hade varit tvärtom.
Men flera av BO är ju vita svenska kvinnor?
Citera
2025-02-11, 01:38
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Men flera av BO är ju vita svenska kvinnor?
Soc-tanter med andra ord? Sådana som svek honom?
Men hur kan det vara ett rasistiskt motiv i så fall om det är 2-3 svartskallar/niggers som fått sätta livet till? Krävs det så lite för att MSM i Sverige ska bita och köra sin vänsterextremistiska agenda?
Eller var det batikhäxor som ville hindra GM?
Senast redigerad av -Nigger- 2025-02-11 kl. 01:41.
Citera
2025-02-11, 01:39
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Leka med i lägenheten?

Visst, eller kanske bara äga och visa CS-kompisarna. Det finns väl exempelvis ganska många som köper "häftiga knivar" och sedan bara har dem hemma.
Citera
2025-02-11, 01:49
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Kalla mig gammaldags men jag hade INTE filmat mig själv i 10 minuter i en sån situation!

Jag hade snarare legat limmad mot marken och sneglat ut från dörrkarmen och letat exitstrategier.

Vem fan sitter och filmar med sin telefon när det är en aktiv psykskytt i närheten???

Kidsen idag är ju programerade sedan födseln att filma precis ALLT för att sedan lägga ut och hoppas på views och likes.

Jackpott om den går viral.
Citera
2025-02-11, 01:56
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Kidsen idag är ju programerade sedan födseln att filma precis ALLT för att sedan lägga ut och hoppas på views och likes.

Ja det känns ju tyvärr som det. När jag såg hela klippet blev jag bara ledsen. Snubbens reaktion på situationen var alltså att sätta sig på toalocket och filma sitt eget jävla fejs???!!!

Noll överlevnadsinstinkt! Hans undermedvetna verkar säga till honom att det här kan få många likes, bäst att filma mitt eget face så jag kan bli viral
Citera
2025-02-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard

BO (han räknas som det även om han inte blev skjuten) verkar mest olycklig och försöka få till någon slags motivationsvideor innan våldsdådet. Någon kille vars träning går sådär och som sprungit maraton. Mer som en av alla de killar och män vars innehåll får dem att verka vara psykiskt dåliga. Rätt strongt att då istället visa hur dåligt man mår under och efter något sådant här. Sedan kan han likaväl ha trott att det var hans sista stund och bevismaterial. Ser videon mer som bevisfilmning.

Andra ungdomar som då såg betydligt yngre ut och svenskar verkade ha en riktig höjdpunkt av inlåsningarna och njuta i stora drag av att få uppleva en riktig skjutning. Vad det verkade var det från omgivande skolor.
Citera
2025-02-11, 03:58
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Jag tror att han var ute efter läraren. Hon gjorde Youtubes videor. Kanske stalkade han henne. När hon redan var död fanns det inte så mycket mer motiv, det var henne han ville ta med sig in i döden. Jag tror det om hon var hans lärare tidigare.

Jag undrar vilket datum han beställde namnbytet på. Månad typ. Alltså det mesta människor gör saknar betydelse men när någon är skvatt galen så kan det gömma sig symboliska saker av djupare betydelse för dem.

Hans selfie visar att han uppenbart ändå varit aktiv online då det saknas skäl att spela in sig själv och lägga upp om man är totalt avskärmad från alla människor.

Undra i vilken nummerföljd hon föll offer, om det till och med skulle vara den sista så borde det väl stärka tesen, men samtidigt var han då tvungen att göra det så öppet bland allmänheten och ta så många fler med i fallet..?

Han kanske motiverade sig själv till att få kraft att genomföra detta igenom att byta namn, vi sätter nog rätt stor betydelse i våra namn kopplade till vår person. Men jag har ingen aning om namnbytet gjordes för många år sedan eller i nära anslutning till detta dådet.

Jo jag önskar det kunde bli offentligt hans sökhistorik bland annat. Umgicks han inte med folk eller andra damer så borde han ha umgåtts med sin dator och telefon åtminstone, fullständig eremit kan han inte ha varit tycker jag.
Citera
2025-02-11, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krosamajabanan
Nej det gör dom inte alltid. Min vän skrev i chock så jag ringde. Jo en person som mår dåligt och blir pressad över en gräns kan reagera med adrenalin påslag. Mång som tar livet av sig verkar må bättre en period för att dom planerar sitt självmord och spelar glada för ingen ska förstå och kunna hindra dom. Andra kan göra det i chock. Lägg av med det där jävla rasist tramset.

Försöker förstå vad du svarar på men landar i att du svarat på fel kommentar.
Citera
2025-02-11, 04:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Hörrni ,
Vad heter de där på nätet som anser att ingen människa är värd att leva ,livet är inte värdefullt alls så de anordnar att döda någon här och någon där .

764: https://en.wikipedia.org/wiki/764_(organization)

Jag kan erkänna att det var de första jag tänkte på när detta skedde, kanske för att en skolattack skedde i USA nyligen kopplats till den. Med det sagt så brukar det komma fram väldigt tidigt i utredningen om dessa på något sätt var inblandade och det har det inte gjort här. Så jag tror det inte är speciellt troligt.

RA verkade vara en total enstöring med en väldigt liten världsbild.
Citera
2025-02-11, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Undra i vilken nummerföljd hon föll offer, om det till och med skulle vara den sista så borde det väl stärka tesen, men samtidigt var han då tvungen att göra det så öppet bland allmänheten och ta så många fler med i fallet..?

Han kanske motiverade sig själv till att få kraft att genomföra detta igenom att byta namn, vi sätter nog rätt stor betydelse i våra namn kopplade till vår person. Men jag har ingen aning om namnbytet gjordes för många år sedan eller i nära anslutning till detta dådet.

Jo jag önskar det kunde bli offentligt hans sökhistorik bland annat. Umgicks han inte med folk eller andra damer så borde han ha umgåtts med sin dator och telefon åtminstone, fullständig eremit kan han inte ha varit tycker jag.
Jag tror inte ordningsföljd av offren betyder något mer än att han kanske slutade skjuta för att han var "färdig" eller så funktionsnedsatt att han inte förstod att det fanns offer på toaletterna och i klassrum och trodde att det var ganska tomt bara samtidigt som polisen dök upp.

Namn är ett sätt för föräldrar att utöva makt med vem ett barn tillåts döpas efter och handlar enbart om dem. När du är vuxen kan du fatta egna beslut. Hans namnbyte har sannolikt ingenting annat att göra med än att dess betydelse berör en släkting. Han ändrade namn 2017.

Jag tror absolut på att han levt online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in