2025-02-10, 14:05
Medlem
bananjuices avatar
Vi har ju redan hört från den efterblivne gnagaren i barnprogrammet Supporterkanalen att vi ska vara glada om Bajen ser 70 millar.

Man får se vart allt landar men det som sagts är rekord + bonusar vilket borde vara ca 12+2, och sedan ett bortfall på ca 30-35%.
Citera
2025-02-10, 14:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Gnagarna lär ju ha betydligt bättre koll än Hjelmberg, tror du inte?
Ditt desperata behov av approval från Valvanto är nästan lite genant att bevittna. Down dog.
Citera
2025-02-10, 14:16
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Vi har ju redan hört från den efterblivne gnagaren i barnprogrammet Supporterkanalen att vi ska vara glada om Bajen ser 70 millar.

Man får se vart allt landar men det som sagts är rekord + bonusar vilket borde vara ca 12+2, och sedan ett bortfall på ca 30-35%.

Jag vet inte vem du syftar på men 70 miljoner till bajsen i slutändan låter rimligt och inget påhitt. Det märks att bajaena är nya i denna transfervärlden från att bara brytt sig om publik så måste detta vara en helt ny värld. Helt frånkopplade från verkligheten.

70 miljoner för en som spelat 23 matcher är väl jävligt bra? Var stolta istället.

Detta är samma siffror som jag redovisa här.

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2025 - Svensk fotboll

Basta
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ditt desperata behov av approval från Valvanto är nästan lite genant att bevittna. Down dog.

Citera
2025-02-10, 14:28
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Jag vet inte vem du syftar på men 70 miljoner till bajsen i slutändan låter rimligt och inget påhitt. Det märks att bajaena är nya i denna transfervärlden från att bara brytt sig om publik så måste detta vara en helt ny värld. Helt frånkopplade från verkligheten.

70 miljoner för en som spelat 23 matcher är väl jävligt bra? Var stolta istället.

Basta

Ja det är en fin försäljning, jag tror inte att över 50% kommer att ryka.
Citera
2025-02-10, 14:36
Medlem
Valvantos avatar
Citat:

Basta

Jag vet inte hur det är med procenträkning för eran del men 30% av 140 är inte 70. Faktiskt inte ens nära. Lycka till vidare!
Citera
2025-02-10, 14:42
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Gnagarna lär ju ha betydligt bättre koll än Hjelmberg, tror du inte?

Avundsjukan lyser igenom. De gör verkligen allt i sin makt med påhittade procent och summor för att få ned miljonregnet över oss. Själva säljer de sin bästa anfallare för en handfull miljoner netto. Nästan gulligt hur de försöker ryta ifrån.
Citera
2025-02-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Jag vet inte hur det är med procenträkning för eran del men 30% av 140 är inte 70. Faktiskt inte ens nära. Lycka till vidare!

Utgår från tysk media och transfermarkt som gått ut med 10 miljoner euro.
Citera
2025-02-10, 15:01
Medlem
Johan Hove på väg till AIK.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aik-nara-att-varva-johan-hove-fran-groningen/
Citera
2025-02-10, 15:22
Medlem
Citat:
Johan Hove på väg till AIK.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aik-nara-att-varva-johan-hove-fran-groningen/
Köp eller lån? Kan inte se att det står.
Senast redigerad av Zorrkan 2025-02-10 kl. 15:24.
Citera
2025-02-10, 15:30
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Köp eller lån? Kan inte se att det står.
Det enda jag ser är att han tidigare ryktades till Southampton
Citera
2025-02-10, 15:48
Medlem
Valvantos avatar
Synd på Röjkjaer, hade varit en fin truppspelare att ha.
Citera
2025-02-10, 15:58
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Utgår från tysk media och transfermarkt som gått ut med 10 miljoner euro.
Även om det är 10 m euro så är det närmare 80 miljoner än 70 om man drar bort 30% men fattar inte ens att det blir så mycket diskussion då vi aldrig kommer få reda på den exakta summan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in