Citat:
Ursprungligen postat av
okok1
Varför ändrades det just nu? Är det moderaternas fel kanske? Då förstår jag varför Kristersson är ute i pressen och gråter...
Vad pratar du om? Ja det är moderaternas fel att människor likt Rickard får gå utan sjukersättning och att jag till exempel inte kan plugga so, rehabilitering med sjukersättning. Men jag kan vara glad att en läkare försökte åtgärda ett annats svins beteende av att vilja ha mig som icke arbetsför på Samhall och socialbidrag. Enda skälet till att en läkare hjälpte mig berodde på att jag behandlats mycket illa av systemet och kanske inte hade överlevt utan hjälp där man gick till enorma överdrifter eftersom det inte räcker med att "bara" vara av på mitten för tillfället. Finns det minsta chans till att du kommer kunna arbeta någon gång, så är du inte berättigad sjukersättning. Och
det är jävligt mycket Moderaternas fel då de såg till att angripa sjukersättningen för att folk ska dö hellre än få ut få igenom den.
Det tog dock 17 år innan någon reagerade så hårt på högerns politik då de flesta bara avslutat sina liv utan att ta med sig mängder av oskyldiga personer. Ja sossarna har styrt efter den här tiden men det är Reinfeldts tid 2006-2014 som är skurken bakom varför Rickard inte fick sjukersättning då övriga instanser vägrat att göra vad de borde då han absolut ändå hade kunnat få ersättningen.
Det är samma politiker som också arbetat för den här invandringen. Högern ville att alla som Rickard avslutar sina liv så de kan spara in pengar om deras tillstånd kan tänkas ändras i framtiden då de skulle kosta pengar innan. Arbeta eller dö. Sedan massimport av invandrare som de istället ville satsa på för att få billigare arbetskraft. Sjuka svenskar; vänligen dö