Citat:
Användarna nedan hittade foton uppladdade för 11 månader sedan på den länkade sidan. Det bör vara samma sida som ETC pratar om:
Men Rickard Andersson, den utpekade skytten i Örebro, har vad vi vet inte lämnat några som helst digitala spår efter sig. Förutom ett mystiskt familjealbum, anonymt publicerat på en hemsida för ett år sedan – vilka Dagens ETC nu väljer att publicera flera av bilderna från.
https://www.etc.se/inrikes/haer-slutar-spaaren-fraan-misstaenkte-massmoerdaren-mystiskt-familjealbum-paa-naetet
Men Rickard Andersson, den utpekade skytten i Örebro, har vad vi vet inte lämnat några som helst digitala spår efter sig. Förutom ett mystiskt familjealbum, anonymt publicerat på en hemsida för ett år sedan – vilka Dagens ETC nu väljer att publicera flera av bilderna från.
https://www.etc.se/inrikes/haer-slutar-spaaren-fraan-misstaenkte-massmoerdaren-mystiskt-familjealbum-paa-naetet
Finns det ett dolt manifest döljt i Rickard Anderssons bilder på nätet ?
Har följt Rickard Anderssons tidslinje till katastrofen. Oavsett vad man nu tycker om killen är det saker som pekar på att detta var planlagt sen 11 månader tillbaka och inte något som poppade upp hux flux. Någon/några här hittade mystiska foton som lagts upp för 11 månader sen på nätet, av rent misstag när jag kollade fotona hittade jag störningar i fotofilerna som pekar på kodad text inbäddad i fotofilerna.
Nu är jag rostig, det var 40 år sedan jag harvade med krypto hos militären, men kan det finnas text i jpeg och png filer som Rickard Anderssons lagt ut på nätet för 11 månader sen, så jag tänkte be Flashbacks erkänt duktiga grävare att kolla upp datasträngarna i Richards foton, och kör helst pm sins emellan er innan ni publicerar resultaten, eftersom journalisterna snokar i denna tråd 24/7.
Egentligen borde jag starta ny tråd om detta, men inser att vi sitter i ett delikat dilemma eftersom GM är avliden, ingen jävel har access och kolla vad som hamnar i polisutredarens "slask" under polisutredningen, politiska intressen kan komma att styra utredningen, och då GM är avliden har vi ingen kontroll längre av vad som publiceras och vad som egentligen hände på skolan, mer än att det som publicerats redan, inte stämmer med sig mot vad folk på plats uppgivit.